Javítatlan:
A párás levegő megcsapta az arcom. Megint London fölé gyűlt a sok esőfelhő, és erősen érzékelhető volt, hogy idő kérdése, és hatalmas zuhé lesz. De igazából jelen pillanatban nem érdekelt. Végignéztem megsebzett karomon, és visszaemlékeztem a fájdalomra. Három nap telt el a bandaházas ügy óta, azóta pedig minden esemény felgyorsult. Még jobban. És, hogy hogyan kötöttem ki az utcán kisírt szemekkel, megsebzett karral, egyedül? Az egy nagyon hosszú történet.
Az egész azon a bizonyos reggelen indult, mikor anya bizonytalanul belépdelt a szobámba, és simogatni kezdte a hátamat, ezzel felkeltve a csodálatos álmaim közül, amikben Niall volt a főszereplő. Átfordultam a hátamra, és álmosan kinyitottam a szememet. De mikor megláttam anya falfehér arcát, és a riadtságot rajta, minden álmosság kirepült belőlem, és amilyen hevesen csak tudtam, felültem az ágyamban.
-Anya, mi a baj?
-Jó reggelt, kincsem- szólt selymes hangon. Viszont az a nyugodtság most talán nem érződött eléggé, ezért méginkább elbizonytalanodtam.
-Neked is, de mi történt?- estem kétségbe.
-Ne ijedj meg, de Anne...
-Igen?
-Szóval ő kórházban van, és lehet, hogy nem csak ott lesz.
-Tessék?!- ugrottam ki az ágyból- Hol? Melyik kórház?
Felkaptam magamra az első kezembe akadt ruhákat, majd smink és reggeli nélkül bepattantam a kocsiba a szülőm mellé, aki azonnal elvitt a helyszínre.
-Mit tudsz még?- kérdeztem félve.
-Miranda, majd odabent mindent elmesélnek neked. Ez nekem is sok egyenlőre- szorította egyre erősebben a kormányt.
Az út ezután feszült, néma csendben telt el. Az utolsó kanyar után szemünk elé tárult a hatalmas, fehér festékkel mázolt kórház, ami kívülről egészen nyugodtnak látszott. De természetesen egy ide jövő ember nem tud nyugodt lenni. Kiugrottam a kocsiból, anya alig bírt követni a magassarkújában. A portánál álltam csak meg egy egészen kicsi időre.
-Jó reggelt! Anne Parker merre van?- kérdeztem nagy hévvel a portástól, aki a kora reggeli kávéját iszogatta.
Kutatni kezdett az előtte álló számítógépen, majd válaszolt:
-Az intenzíven. Arra- mutogatott a háta mögé.
-Köszönöm- rohantam is tovább. A kétszárnyú ajtóhoz érve csengettem, és szerencsémre hamar kinyitották.
-Tessék?- dugta ki a fejét rajta egy nő. Azt hiszem, orvos volt.
-Anne Parkerhez jöttünk.
-Most nincs látogatási idő- mondta elutasító hangon.
-De értse meg, muszáj bemennem hozzá.
-De értse meg, nem engedhetem be, és amúgy sem érne sokat az, ha most bemenne- sóhajtotta, és rendezgetni kezdte az iratait.
-Miért?- lettem egyre idegesebb, mire anya a vállamra helyezte a kezét, próbálva engem nyugtatni.
-Mert még nem ébredt fel. Kómában van.
-MIVAN?
-Jól hallotta. És ha hagyná, dolgom lenne- nyúlt a kilincs után, de én az ajtóba raktam a lábam.
-Mit tud róla?- kérdeztem folytott hangon, előre félve a választól.
-Kincsem, ő nem az én kezeléseimet kapja, honnan tudnék róla bármit is? Csak ennyit tudok. És most, ha megbocsát- fogta meg ismét a kilincset, ezúttal sikkerrel járva, ugyanis az ajtó becsukódott az orrom előtt.
BINABASA MO ANG
Beteljesülő álmok ~1D
Fanfiction"Megtapasztaltuk, hogy az életet élni kell, nem pedig megálmodni. Mert ha előre eltervezünk mindent, megálmodjuk a tökéletes jövőnket, csak az-nagy valószínűséggel- mégsem úgy alakul, akkor jönnek a pofára esések. Amik igazán tudnak fájni. Sokáig, s...