Anterior in After 2,
" Încă nu-mi vine sa cred ca faci asta."
Spune ea in timp ce Drew raspândește unguentul peste noul tatuaj."Este deja terminat". Ii reamintesc ei, pare îngrijorată in timp ce se uita la ecranul telefonului .
Nu stiu cum sa ma simt in legătura cu expresia îngrijorată de pe fata ei pentra ca ea este singura care mereu vorbeste despre casatorie si rahat , atunci de ce dracu arata ea atat de stresata? A fost probabil Zayn care a venit aici , acel nemernic nenorocit. Stiu ca el a vazut masina mea in nenorocita de parcare si el inca a venit aici, evident cautand sa inceapa ceva.
Sper ca Tess nu face mare chestie
in legatura cu acest tatuaj, nu este asa de serios. Am in rahat o gramada de tatuaje , acesta este pentru ea si ar trebui sa fie fericita pentru asta. Stiu ca eu sunt." Unde dracu sunt Steph si Tristan?"
Ma uit afara pe fereastra magazinului intr-o incercare de a vedea dracu parul aprins al lui Steph."Putem merge la usa de alaturi si sa-i gasim?" Sugereaza Tessa dupa ce il platesc pe Drew si ii promit ca ma intorc sa-l las sa-mi faca un tatuaj intreg pe spate.
Aproape ca i-am mutat dintii din loc atunci cand a sugerat sa ii faca Tessei un brat plin cu tatuaje sau sa-i dea un pierce .
" Cred ca voi arata super cu pierce in nas". Zambeste ea in timp ce mergem afara.
Rad la acest gand si-mi duc bratele in jurul taliei ei in timp ce un om cu barba se impiedica in fata noastra. Pantalonii si pantofii lui sunt murdari si tricoul lui gros e patat cu bautura. Dupa miros presupun ca e vodca.
Tessa se opreste langa mine iar barbatul face acelasi lucru. O imping usor pe ea in spatele meu. Daca acest boschetar beat crede ca vine dracu mai aproape de ea , la dracu , o sa-l.....
"Tata?" Spune ea atat de incet incat s-a auzit o soapta , eu privesc confuz in timp ce toate culorile dupa fata ei se scurg.
.........
Tessa's POV.
"Tata?" Nu poate fi posibil ca barbatul din fata mea sa fie tatal meu , indiferent de ochii caprui familiari care privesc inapoi la mine.
"Tessie?" Vocea lui e mai groasa decat o reproduc vechiile amintiri.
Harry se intoarce spre mine cu ochii mirati iar dupa la tatal meu.
Tatal meu.
Aici, in acest cartier rau cu hainele murdare pe spatele lui.
"Tessie? Esti intradevar tu?" El intreaba.
Sunt impietrita, nu am cuvinte pentru acest barbat beat care poarta fata tatalui meu.
"Tessa...." Harry incearca sa obtina o reactie de la mine.
Fac un pas spre barbat iar el zambeste. Barba lui maro este amestecata cu gri. Zambetul lui nu este alb si curat cum imi amintesc, cum a ajuns el sa sfarseasca in acest mod? Toata speranta pe care am detinut-o vreodata ca tatal meu isi va schimba viata in jurul felului in care Ken a facut-o, a disparut iar realizarea aceasta doare mai tare decat ar trebui.
CITEȘTI
Aft 3 (Romana)
FanfictionPasionanta poveste dintre Tessa si Harry continua cu secrete de familie, tradari profunde si oportunitati de cariera , dar dragostea invinge tot, nu? (Aceasta carte este o traducere dupa "After3" a Annei Todd)