κεφάλαιο 36

11.9K 1K 164
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


ΕΛΕΝΑ

Άνοιξα τα μάτια μου και τον είδα μπροστά μου να κοιμάται. Έμεινα ακίνητη γιατί δεν ήθελα να τον ξυπνήσω... φαινόταν τόσο... τα χείλη του... οι γωνιές του προσώπου του, μέχρι και τα γένια λίγων ημερών που είχε, μου φαινόντουσαν ελκυστικά. Αναστέναξα και αμέσως έκλεισα το στόμα μου, με το χέρι μου. Τι στο καλό είχα πάθει; Μετακινήθηκε και η γύμνια του φανερώθηκε ολόκληρη μπροστά μου, μου έκοψε την ανάσα... το βλέμμα μου καρφώθηκε πάνω του... χωρίς να το θέλω το σύγκρινα με του Γιώργου, στο κάτω κάτω μόνο με εκείνον είχα πάει! Η αλήθεια ήταν ότι του Αντρέα ήταν μεγαλοπρεπές... βέβαια μπορεί να ήταν φυσιολογικό και απλά ο Γιώργος να υστερούσε... μα τι καθόμουν και σκεφτόμουν;

Σηκώθηκα προσεκτικά και μπήκα στο μπάνιο. Άφησα το νερό να τρέξει πάνω μου ζεστό για να χαλαρώσει τους μυς μου. Πονούσα ευχάριστα και αυτό μου θύμισε τι κάναμε όλο το βράδυ. Την πρώτη φορά που με ξύπνησε, παραξενεύτηκα αλλά το απόλαυσα... μου είχε φύγει λίγο η ντροπή που ένιωθα και είχα γίνει πιο τολμηρή... τα ξημερώματα για άλλη μια φορά με εντυπωσίασε η γλώσσα του και ξύπνησα αναστενάζοντας... Ήταν αχόρταγος, ακούραστος, ασταμάτητος και φοβερά ακαταμάχητος... δε νομίζω ότι θα μπορούσα να του αρνηθώ κάτι αν τον είχα μπροστά μου γυμνό και έτοιμο να μου κάνει όλα αυτά! Με τον Γιώργο ποτέ δεν είχαμε κάνει ολονύκτιο σεξ, ποτέ δεν είχε ασχοληθεί τόσο μαζί μου, για την δική μου ευχαρίστηση και μόνο. Ο Αντρέα ήταν πρόθυμος να με ευχαριστήσει και μάλιστα όχι μόνο μία φορά...

Όταν επέστρεψα στην κρεβατοκάμαρα εκείνος κοιμόταν ακόμα, είχε απλωμένα χέρια και πόδια και έπιανε το μεγαλύτερο μέρος του κρεβατιού. Ήταν τελείως γυμνός και είχε γυρίσει μπρούμυτα, η πλάτη του ήταν γραμμωμένη και τα οπίσθια του φαινόντουσαν... σφιχτά! Σίγουρα αν τα έπιανα θα το διαπίστωνα. Σε αυτήν τη σκέψη κοκκίνισα και προσπάθησα να επαναφέρω τον εαυτό μου στην τάξη. Κοίταξα το ρολόι και είδα ότι κόντευε εννέα... ντύθηκα και του άφησα ένα σημείωμα. Θα κατέβαινα στο στούντιο και εκείνος ας ερχόταν αργότερα.

Μια Φωτογραφία μόνο...Where stories live. Discover now