Lütfen ölme...(9)

1.9K 110 69
                                    

Marinette

Hala olayın şokundayım. Adrien chloe ile ne yapıyordu! Ona olan duygularım hala değişmemişti değişecek gibide değildi. Bütün akşam ağladım nerdeyse. Depresyondaydım resmen. Telefonumu elime almamla ardı ardına gelen bildirimleri görmem bir oldu. Alyadan gelen mesajı okudum önce

Alya

Marinette elbiseleri bitirdiysen foto atsana onlara göre aykkabı çanta ayarlıycam biliyorsun.

Olamaz!!! Ben elbiseleri tamamen unuttum. Nasıl yetiştiricem şimdi? Ne cevap yazıcam? Bir bu eksikti. Hemen elime bir kalem defter alıp ikimizede elbise çizdim. Yaklaşık 1 saatimi almıştı. Ama deydi.

Elbiseler bitmesede çizimlerimi alyaya gönderdim. Ve ardından elbiseleri dikmeye başladım. Adrien'ı ve chloe'yi düşünmekten iğneyi sürekli elime batırıyorum. Saat gecenin 3'ü ve ben elbiseleri daha yeni bitirdim. Bitirir bitirmez masanın üstünde gözlerim kapandı.

Sabah

Sabah telefonum çalmaya başladı. Arayan alyaydı. Uyku sersemliğiyle telefonu açtım.

"Alo marinette hala uyanmadınmı? Kuaför randevumuzu unttun herhalde"

"Aaaa.. tama hemen hazırlanıyorum. Görüşürüz"

Telefonuma bidaha göz gezdirdim. Adrien'dan hala haber yoktu. Çok endişeliydim. Bugün akşam beni onun alması gerekiyor ama ona ulaşamıyordum. Her zaman giydiklerimi giyip hemen evden çıktım. Alya kuafördeydi. Elbiseleri çıkardım ve ikimizde giyindik. hemen bizi aldılar. Düz olan saçlarımı saldım ve uçlarına hafif dalgalar yaptırdım.
Son olarak makyajımızıda yaptırdıktan sonra hazırdık.

"Kızım çok güzel oldun. Adrien bu halini görünce sana tekrar aşık olucak bak görürsün"

"Evet bu arada adrien demişken ona dünden beri ulaşamıyorum. En son gördüğümdede chloe ile el eleydi."

Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.

"Ne? Umarım bir nedeni vardır. Kesin bu chloe'nin işi. Sarı yelloz gösteririm ben ona."

"Sakin ol alya... bekleyip neler olucak görücez"

Ikimizde bizim eve gittik. Adrien ve nino'yu beklerken zaman yerinde sayıyordu sanki. Alya ninoyla mesajlaşırken bende ona bakmaya çalışıyordum.

"Marinette çok üzgünüm ama nino da adrien'a ulaşamamış"

Derken telefonuma bi mesaj geldi. Mesaj adriendandı.

"Alya adrien mesaj attı."

"Açsana ne demiş. Ben sana demiş....tim"

Şok olmuştum. Hayatımda adrien'dan duymadığım lafları söylemişti bana

Adrian;

Sen hayatımda gördüğüm en salak kızsın. Seninle baloya falan gelmiyorum. Ve senden ayrılıyorum.

Nefesim kesildi ve gözlerim karardı. Bu gün benim adrien için atan kalbim durmuştu.

1 saat sonra

"Marinette... marinette uyan saat 19.30"

"A..alya noldu?"

"Sadece bayıldın. Bak senin için zor olucak biliyorum ama adrien'ı bırakmalısın. O seni kırdı. Daha fazlasına izin verme."

"Bilmiyorum alya... herşey bir anda oldu... *hıçkırık* b.. ben bunları hak etmedim alya..."

"Biliyorum. Şimdi kendini topla ve ona aldırma. O sana ne yaptıysa sen daha fazlasını yap."

The Little AGRESTE (Askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin