Bought by a STAR[J.B]

2.6K 60 7
                                    

Descriere: 

In aceasta poveste este vorba despre o fata pe nume Ashley Price,o tanara de 17 ani.Ea duce o viata destul de grea,aceasta fiind nevoita sa se prostitueze.Ea fiind obligata sa faca asta de un mare traficant de femei.Viata ei se schimba cand este vanduta unui necunoscut,violent,alcoolic.

Capitolul 1

Dimineata*

Ashley traia intr-o vila mare impreuna cu alte "colege".In fiecare seara ele sunt duse in apartamente,case,hoteluri,sa satisfaca tot felul de barbati.

Fetelor li s-a dat trezirea.S-au imbracat pentru micul de jun,dupa cateva minute au coborat la masa.In fata li s-a pus un bol cu cereale cu lapte.Dupa masa Ashley a fost chemata in biroul Sefului.

Ash:

Am tras aer adnc si am intrat.

-Ashley....te asteptam!

-Sunt aici,deci ce este?

-In seara asta avem un client foarte important,pe care vreau sa il satisfaci cum stii tu mai bine,uite aici o rochita si niste chesti de-a le fetelor.Vreau sa te faci frumoasa,pentru ca a pltit foarte mult ca sa fie cu tine.

-Bine,la ce ora o sa vina?

-Pai avnd in vedere ca acum este ora 11:00 pe la 18:00,asa ca dute sa te pregatesti!

-Bine.

Am iesit afara din biroul sefului si am mers in camera si le-am aratat fetelor ce mi-a fost dat.                                                               

Eu stau in camera cu Emily,Katy si Amber.

-Wow Ash ce frumos,esti o norocoasa,am auzit ca baiatul tau este fooooarte sexy!a spus Amber cu un zambet pervers pe fata.

-Nu stiu fetelor,hai sa nu mai judecam oameni dupa auzite.am spus eu destul de ingrijorata deoarece picioarele imi sunt vinetite si acum de data trecuta.

Am mers in baie sa imi fac un dus,sincer a durat ceva pentru ca atunci cand am iesit era ora 15:00.Am iesit invaluita intr-un prosop mare alb si pufos,am mers sa ma imbrac cu "darurile" primite de la Bruce(sefu').Aratam sexy trebuie sa recunosc,cu exceptia unor mici vanatai pe picioare.Mi-am ondulat parul lasandu-l sa imi cada usor pe spate si m-am machiat natural,buzele rosii.Mi-am luat halatul de matase rosu.Se facuse ora 17:45,am mers in camera unde mi-a spus Bruce.

Cand am intrat mi-a scapat un mic

-WOW! de uimire,era totul asa de frumos asa de la locul lui.M-am privit o ultima data in oglinda,am mers langa pat plimbandu-mi mana pe asternutul alb.M-am trantit in pat si masuram cu privirea camera.Era o camera simpla alba.cu un pat matrimonial mare in mijloc,in lateralele patului erau 2 noptiere mici cu 2 lampi pe ele.O usa care ducea spre baie,presupun si cam atat,pentru  gusturile mele era suficient.In timpul meu de gandire usa este deschisa larg,trantindu-se in perete,acolo o siluet masculina stateaa in tocul usii.Trebuie sa recunosc era destul de dragut,imbracat in niste pantaloni negri de piele cu tur, un tricou alb si o vesta neagra peste a da sa nu uita sapca s ochelrii de soare.De ce s porti ochelari de soare noapte.In fine....pe mana stanga era plin de tatuaje,cea ce ii da un aer mai macho.Isi indeparteaza ochelari de la ochi dezvaluindusi cele doua cascade de ciocolata,in care sincer m-am pierdut.Ciudat faptul ca avea achii rosi,iar cascadele de ciocolata deveneau tot mai negre.Vad cum vine spre mine cu pasi apasati,iar cand ajunge langa pat,eu eram in sezut imi da o palma care ma face sa ma rastorn,cazand jos.Fara sa scot vreun sunet ma ridic masandu-mi usor obrazul care se inrosise.

-De ce ai facut asta?

-Ca sa intrebi tu,curva proasta.spuse el cu ura parca scuipand fiecare cuvant.

Aceste cuvinte chiar au durut,dar nu m spus nimic.M-am ridicat in picioare si mi-am dat jos fiecare bucata de material care imi acoperea corpul,il vedeam cum statea uimit vazandu-mi curajul.Atunci am sarit la el si il sarutam,asta imi era meseria.El nu se impotrivea,ba din 

potriva incepea usor sa se dezbrace.....

Atat am putut scrie pentru inceput sper sa am cititori,o sa pun in fiecare zi un capitol.Sper sa o cititi cu drag si sa imi scuzati greselile,daca sunt! :*

Bought by a STAR[J.B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum