Yongguk P.O.V
Saeng2ku terkejut.. "lu jangan nak buat hal la dragon! Lu mau mati ka?! "Daehyun memaki dragon setelah dia mendengar apa yang diperkatakan oleh dragon..
"Lu a.. x tau lu sembang sama sapa a.. baik2 dragon.. tiger memang bagi muka kat lu skang tapi kalau aku.. haii dah kena tembok muka lu skang ni.. " kata himchan pula..
Dragon sinis.. "lu orang a.. tau sembang saja.. gua x takut la sama lu a.. momentai.. "
"Diamlah! "Aku menengking dragon.. "ayoo.. manyak mising a.. lu lepas cengkaman wa skang..! "Aku merenung dragon tajam dan dragon sinis..
Kenapa dia ckp macam tu?Mesti Ada sesuatu yang dia tengah sorok sekarang kan.. x.. x mungkin.. appa dah meninggal... dia saja je tu nak bgi aku lemah.. xbleh.. aku x bleh lemah.. aku kena lawan..
Aku rentap genggaman ku di kolar dragon dengan kasar.. aku sinis.. "lu jangan bergurau la bro.. lu saje je kan nk buat gua nampak lemah kan dragon.. lu sial la lu tau x?
"Gua cincai je tiger.. tapi a.. kalau apa gua sembang sama lu ni betol.. lu jangan datang kat gua mintak ampun dan jilat kaki gua a..? "
"Wei dragon.. lu jangan nak buat taik kat sini ek.. lu blah skang sebelom gua cibai lu sama lu punya katak2 ni.. come on man.. katak2 lu ni x setanding ngan badang2 gua kat belakang ni.. " kata youngjae yang senyap sahaja dari tadi..
"Lu manyak sembang ar.. *sinis.. gua latih ini katak sudah manyak tahun wo... lu cakap besar saja.."
Dragon mula lihat sekeliling club ku.. x hairan la ramai org yg dengki dengan kami kerana club kami ialah antara 7 club yang paling tersohor di dunia sehingga polis pon datang singgah ke club kami..
"Hmmm.. boleh tahan jugak club lu ni.. *fikir sesuatu... I guess.. aku nak buat perjanjian...... *petik jari "
Tiba2 seorang konco dragon membuka pintu limousine dragon dan bawak keluar seorang perempuan yang diikat..
Perempuan itu sedang menangis teresak2 dan mulutnya ditutup dengan kain.. kami terkejut dan daehyun pon menjerit"Yerim! Dragon! lepaskan dia skang dragon!" Daehyun menjerit marah.. jelas terpancar kemarahannya yang membuak di matanya..
Dia segera mencengkam kolar baju dragon dan ditumbuk muka dragon... konco2 dragon yang lain ingin memukul daehyun tapi sempat dilibas oleh konco2ku...
Aku berterusan memukul orang2 dragon bagi menyelamatkan kekasih hati daehyun tetapi dragon ingin melarikan diri dan dia mengarahkan seorang daripada konconya itu agar memasukkan yerim ke dalam limousine semula..
Youngjae dan zelo yang melihat yerim yang ingin dilarikan segera menumbuk orang dragon itu... kemudian daehyun terus memegang tangan yerim dan berlari bersama2 yerim...
Mereka cuba untuk mengejar yerim dan daehyun tetapi tidak berjaya kerana aku mengarahkan konco2 ku untuk membelasah mereka untuk melengahkan konco2 dragon...
Apabila aku melihat daehyun dan yerim sempat masuk kedalam clubku...
Tiba2 dragon mengarahkan konco2 nya agar berundur dan mereka terus masuk kedalam kereta masing2 dan terus melarikan diri.. kami tidak sempat untuk mengejar mereka..
Zelo pon menjerit "padan muka ko bodoh! Main2la dengan B.A.P! B.A.P kuat ko tau x?! Tahu takut!"
Kami pon bersorak kegembiraan dengan kemenangan kami... aku terus masuk ke club ku utk mencari daehyun,yerim dan raerim...
Apabila melihatkan aku masuk kedalam.. saengku yang lain juga mengikuti aku...
.............................................................Raerim P.O.V
Aku tengk sekeliling bilik itu... bilik itu nampak cantik... lagipula barang2 yang ade didalam itu sangat canggih contohnya.. peti ais.. beritahu sahaja nak makan apa kat peti suara yang dilekatkan pada pintu peti ais tu.. bila buka je ada makanan yang kita nk makan tu x pyah masak..
"Wah... cantiknya bilik ni... xsangka yongguk oppa ade bilik macam ni .."
Aku berjalan dan lihat sekeliling lagi...
Tiba2 aku terlihat suatu almari yang cantik.. nampaknya seperti model lama tetapi cantik dan klasik.. ukirannya yang halus menyerlahkan lagi almari itu.. aku mendekati almari itu dan aku membukanya..Aku hairan kenapa almari ni ade kat sini dan didalamnya penuh dengan barang2 lama.. aku pandang lama kotak2 itu kemudian aku ternampak suatu kotak kaca yang menarik perhatianku...
Aku segera mengambilnya dan aku buka kerana aku ingin tahu apa isinya.. aku lihat didalamnya ada beberapa keping gambar dan surat.. aku lihat gambar itu..
Ade gambar yongguk oppa ketika masih kanak2 dan appanya..
"Huh.. " aku mengeluh perlahan..
"Kalaulah pakcik bukan gangster dan xbuat ayah sy mcm tu... "aku melihat foto itu dengan lama.. aku ingin membuka surat itu dan membacanya tetapi tiba2..Bang!bang!
Bunyi ketukan pintu kuat diluar.. aku terkejut.. hatiku berdegup kencang kerana aku takut itu bukan yongguk oppa.. aku memberanikan diri untuk bertanya.. "siapa tu? Oppa ke?"
Tetapi tiada balasan...Aku bertanya lagi dengan suara yang lantang "siapa tu?!" Kemudian aku mendengar org menjawab "ni oppa.. yongguk..."
Aku menghembus nafas lega.. aku segera ke pintu itu dan membukanya.. aku lihat yongguk yang berserabai...
"Kenapa ni oppa?"aku bertanya cemas.. aku memegang tangan yongguk dan dia mengaduh kesakitan.. "aduh.. " aku lihat tangannya.. ada luka pada tapak tangannya seperti terkena pisau.. darah nya kuat mengalir...
"Oppa!!" Aku memanggilnya dengan cemas.. "macam mana boleh jadi macam ni...?!" Aku segera menarik yongguk ke dalam dan aku menyuruh yongguk untuk duduk..
"Kejap ye sy ambik
First add kits..."yongguk hanya senyum padaku dan dia memegang tanganku...Aku memandangnya dengan pelik dan dia menarik ku supaya duduk di atas sofa tadi.. yongguk menekan satu butang ditepinya dan laci meja dihadapanku terbuka... aku terkejut..
Aku melihat kedalam.. ada pelbagai jenis ubat didalamnya.. banyak sekali.. yongguk mengambil salah satu daripada ubat itu dan diberikannya kepadaku.. aku segera mengambilnya dan aku picitkan ubat itu sedikit ke lukanya... dia berdecit menahan sakit dan aku sapukannya perlahan2 dengan jariku..
Aku tiupkannya sedikit supaya aku dapat menghilangkan rasa sakitnya walaupun sedikit..aku tidak perasan pon yongguk oppa sedang memandangku sambil tersenyum... aku mengambil kain pembalut didalam laci dan membalut lukanya..
"Dah siap.. sakit x?" Aku memandangnya.. aku terpaku.. dia senyum padaku... dan dia berkata.. "gumawo.." kemudian dia memelukku..Tidak lama kemudian aku pon memeluk yongguk oppa juga.. sudah lama rasanya aku x merasai kehangatan pelukan yongguk oppa..
"Yerim ah!!! Yerim!" Aku terkejut... tiba2 aku terdengar seperti suara seseorang memanggil nama unnieku.... aku melepaskan pelukanku dan yongguk... "Yerim? Tu nama unnie.. " yongguk melihatku.. "yerim ada kat luar..." aku terkejut.. "mwo?! Jinjja?! Wae?!" "Huh.. nanti saya cerita.. awk pergi la dulu kat dia...
Aku segera mencari unnieku.. aku hairan apa yang dah terjadi. Hatiku mula terasa tidak enak.. tiba2 ada orang menyergah di belakangku.. aku berpaling dan terkejut...
BERSAMBUNG
RASA2NYA SIAPA TU? YERIM KE? NANTI KITA TENGOK SAMA2 YE DI CHAP SETERUSNYA.....
-LOVE AND KISS -
~NINI~
YOU ARE READING
My Husband Is A Gangster
AçãoSetelah bapanya meninggal,kehidupan raerim dan keluarganya susah akibat dibelenggu hutang yang banyak.. sebelum ayah mereka meninggal,ayahnya telah berhutang dengan geng2 kongsi gelap yang dikehendaki yang diberi nama B.A.P,yongguk iaitu leader kepa...