"Taaa-"rozbehla som sa za ním" -eeeee." a skočila na chrbát toho trdla. Myslela som si, že sa zrútime k zemi, no Tae nás udržal. "Mee!" zvolal veselo a zatočil sa so mnou. "No čo..už som ti chýbala?" uškrnula som sa a zliezla z jeho chrbta. "Veď sme sa nevideli pár hodín, ktoré sme aj tak prespali. Ale, to vieš že á..." neveriacky na mňa vyvalil oči "...no. Mee! Ty máš šaty. No ja neverím. Konečne si dievča. " podpichol ma a začal sa smiať. "HaHaHaa.." snažila som sa vyznieť čo najurazenejšie a buchla ho do hrude. Tá sa na mňa následne pritlačila vďaka objatiu. "Aľe ňo." zašušlal detsky. "Vyzeráš super." žmurkol. "Ja viem!" povedala som egoisticky na čo sa rozosmial. Chcela som mu niečo povedať no namiesto toho som sa rozosmiala s ním. Keď sme sa ukludnili na toľko,aby sme mohli aspoň chodiť, vidali sme sa do školy.
Bol posledný školský deň a zároveň prvý prázdninový.
"Yaaaah.. Ja už nemôžem. Poďme odtiaľto." zakňučala som a ako som sa držala Taeho košele, tak som sa nechala ťahať od školy. "Veď sme tam boli len dve hodiny." zasmial sa Tae. "A okrem toho... Mám ďalší plán." oznámil akoby nič. Rozžiarili sa mi očká a prebehla som k nemu tak aby som sa pozerala do tej rozkošnej tváričky. "Aký?" vyzvedala som. Na jeho tvári sa vytvoril ten nezbedný úsmev ktorý tak moc milujem a začal mi rozprávať jeho plán.
"Ahoooj." zatiahla som. Ako vždy som ho objala a dala mu pusu na líco. "Tak ahoj..inak večer ešte prídem." objatie mi opätoval. "Oke." usmiala som sa a už mizla v dverách.
"Som doma." oznámila som a čakala obyčajné privítanie ako vždy,no to neprišlo. Namiesto toho sa na mňa vyrútila z poza rohu mama. "Mee-Yon! Ó môj bože. Si v poriadku." odľahlo jej. "Rýchlo si choď zbaliť to najnutnejšie. Rýchlo!" hnala má po schodoch. Nič som nechápala no keď som videla aká je rozrušená,radšej som poslúchla.
Čo najrýchlejšie som nahádzala veci do cestovnej tašky. Schmatla som ešte Taeho čiernu mikinu čo tu nechal a rýchlo zbehla dole.
Nahnali ma do auta a ledva som stihla zavrieť dvere, otec už prudko vyštartoval z brány. Obaja rodičia vyzerali dosť rozrušene,naštvane a...vystrašene? Tento pohľad na nich sa mi nepáčil. Vyvolával vo mne paniku. Zaryla som sa čo najviac do sedadla a snažila sa upokojiť. Ako sme sa dostali na cesty, začalo nás sledovať neznáme auto. Otec sa ho snažil striasť no aj napriek tým úhybným manévrom sa auto nebezpečne rýchlo približovalo. Videla som vystrašené tváre rodičov a počula kopu výkrikov, ktoré preťala jedna poriadna rana. Nevidela som však čo sa stalo.
Všetko pohltila tma a takisto aj mňa.------------------------------
Lee Mee-Yon a Kim Taehyung. Ich rodiny sú dva hlavné mafiánske gangy,ktoré majú pod kontrolou celú Kóreu. Medzi sebou problémy nemali,až doteraz. Keď mali Mee a Tae dosiahnuť 16 rokov, mali sa všetko dozvedieť, no stalo, čo sa stalo...a teraz sa všetko zmenilo.Hlavné správy: rodina Lee Kwana sa stala obeťou autonehody. Polícia vraví,že ide o obyčajnú nehodu zavinenú zlyhaním bŕzd. Nikto neprežil.
______________________________
YOU ARE READING
˙Dangerous couple˙
FanfictionLee Mee-Yon a Kim Taehyung. Poznajú sa od prvého dňa v škôlke. Od prvého stretnutia sa neznášali. Boli proti sebe. Avšak prvého dňa v škole sa všetko zmenilo. Sami nevedia ako, no spojili sa. Dvaja najhorší. Stali sa tou najlepšou-najhoršou dvojk...