Yattığım yerden kalktım ve rüya olmasını umduğum şey hala gerçekti.
Kalktığım anda ablamın yüzünü görünce hem rahatladım hemde sinir oldum
-hey uyuyan güzel uyanmış (cray)
-kapa çeneni... ben ön tarafa geçiyorum
-keyfin bilir
Hemen iki koltuğun arasından geçtim ve ön koltuğa oturdum
Baktığımda arabayı Nebula sürüyordu.
Pencereye doğru baktım ve nutkum tutulmuştu çünkü eşi benzeri olmayan çiçek tarlasının önünden geçiyorduk
Mavi sarı turuncu pembe çiçekler...
Birden bire alnım yanmaya başladı dayanılmaz bir acı... sanki şekillenmişti
Acıyor çok acıyor farkında olmadan ya yüksek sesle bağırdım yada nefes alışlarımdan kısa süreliğine arabayı kenera çektilerAcı daha çok artmıştı ,sanki bu acıyı daha önce hissetmiştim
Yanıma hemen Nebula ve ablam geldiler ablam bir şeyler fısıldıyordu Nebula da arabanın Torpido gözünden aldığı haplardan bir tanesini bana vermek için yanıma yaklaştı hapı aldı ve ağzıma soktu ama ben her soktuğunda hapı tükürüyordum onun her deneyişinde alnımdaki acı daha fazla artıp nefes almam zorlaşıyordu.
Birden bire dudaklarını dudaklarıma yapıştırdı hem beni öpüyor hemde hapı ağzıma atıyordu tabi bende karşılık verdim 5 saniye öyle kaldık.
Hapı yutunca birden bire rahatladım
Utandım...
Kendimi yorgun hissetmeye başlamıştım
-hey iyimisin?.ablama kızgındım ama onun şefkatli sözcükleri kulağımda yankılandığı zaman onun kollarına yattım ve güzel bir uyku çektim.Kalktığımda araba değildim .yattığım yere bakınca nebulanın yanında yatıyordum olanlar aklıma gelince hemen hızlıca kalkıyım derken bir el beni arkadan çekti .
Utancımdan yerin 2bin kat altına girdim .aslına bakarsam yattığım yer sıcacıktı ve rağattı ama sinirlenmiştim kendimi ondan hızlıca çektim ve ayağa kalktım .
Ayağa kalkmamla nebulanın karnına yumruğu basmam bir oldu.
Nebulanın ağzından
Saranın hapı yutmasıyla ve benim dudaklarımı ondan çekmemle Cary bana ölümcül bir bakış attı .sarà bir anda bayıldığında onu arabaya taşıdık kim bilir daha kaç defa bayılmıştı.
Okula geldiğimizde onu revire getirdik . Cary müdürün odasına gittiğinde olanları düşünmeden edemedim.
Sanırım saraya aşık olmuştum...
Revirde 2 yatak vardı yorulduğum için bende diğerine yattım 5 dk sonra sarà kalkmıştı ve etrafa bakıyordu ardından paytak paytak yürüyerek yanıma geldi ve bana sıkıca sarıldı .Yarım saat sonra sarà kalkmaya çalıştı ama ben onun gitmesini istemediğim için belinden tuttum ve geri çektim yattığında yüzünü görmesem bile kıpkırmızı olduğuna yemin edebilirdim aniden hiç beklemediğim bir şekilde kalktı ve tam karnıma sıkıca bir yumruk attı.
Yüzünü gördüğümde yüzünün sinirdenmi utançtanmı kızardığına karar veremedim ama durumumuz o kadar komiktiki birden kahkahayı koyuverdim .
Kapı açılınca Cary nin geldiğini gördüm ve sustum ama Saranın yüzü hala kırmızı ve sinirliydi ağzımdan küçük bir kahkaha daha çıkınca sarada gülmeye başladı.
Cary ne olduğunu anlamadığı için sorarmışçasına bize baktıBitti.
Nasıl Olmuş ve beğendiyseniz
Vote anda yorumları unutmatın😀😇😬💖