------yazarın ağzından---------
James sabahın ilk ışıklarıyla yatağından doğruldu.Aklında hala emily vardı.Onu o kadar çok özlemişti ki....*******emily*******
Artık dayanamıyordum,iğrenç bir odanın içinde çaresizce etrafa bakınıyordum.Jamesin beni aradığını da hissedebiliyordum,onu çok özlemiştim.Kolum hala zincirliydi.Ve ben bu acıya alışmıştım bile.
Yere öylece bakınırken kapıdan beni kaçıran joe bell girdi."Bugün ölme günün küçük hanım biliyorsun değil mi?"
"James beni kurtaracak buna inanıyorum"dedim ve adama doğru hırladım.
"Pislik kurtlar"dedi ve kapıyı çarpıp gitti.
*****james*****
Shawn sonunda gelebilmişti.15 dakika boyunca onu beklemiştim."Çok mu beklettim?"
"Evet sorun değil adresi buldunmu?"
"Buldum michael'in sayesinde"
Dün bütün hazırlıkları yapmamıza michael yardım etmişti.Bu yüzden michael'e güvenebiliyordum.
"Peki gidelim o zaman"
"Bu kadar aceleci olma james michaeli bek...."
Demeden michael tam ortamızda belirdi.
"Beklemenize gerek yok"
Elimizde birkaç silah ve vampirlerin hoşuna gitmeyen birçok toz vardı.Bir vampirin vampir öldürmesi beni şaşırtmıştı.Bu düşüncelerimi bir kenara atıp gittiğimiz yere odaklandım.Fotoğraftaki yerin aynısıydı,shawn ve michael kapının önündeydiler.Bense vamirleri uyutan bir tozu çıkartıyordum.
Neredeyse akşam oluyordu.Bizse bir yerde saklanıp joe'nin çıkmasını bekloyorduk.Sonunda adam çıkabilmişti.michael'in uyarısını dinlemeden adamın önüne atladım.Ve kendimi kontrol edemeyerek kurta dönüştüm.
Adam elindeki bıçağı savurdu.
"Sende kimsin,eğer bir adım daha atarsan ölürsün"
Michael elindeki vampir tozunu joennin üstüne döktü.Ve joe yerde acı içinde kıvranıyordu.
Ben durmadım.Kapıyı kırdım ve içeri girdim.Yukarı çıktığımda bir kurtun yerde yattığını gördüm bu emilydi.
Hemen etkimden kurtulup emilyi kucağıma aldım.Ve arabaya götürdüm.
Ama aşağı indiğimde michael ağlıyordu.
"Kardeşin artık öldü james"dediğinde bende ağlamaya başladım.
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam Aşkı |Düzenleniyor
Manusia SerigalaOrman çok sessizdi. Sessiz ormanın derinliklerine doğru ilerlerken kurt olmanın zorluklarını düşündü James. Uzağa. Daha uzağa. Koşmak istiyordu. *** Bir kurt adam olmak zordur. Peki ya genç bir kurtsanız bu pek de kolay olmaz. Asi bir kurt. Ve onun...