...

113 17 45
                                    



Γεια σας....Να πω ότι δεν τα πάω καλά με το γράψιμο..βασικά ότι έχει σχέση με την έκθεση (αιώνιος εχθρός) κτλ.. για αυτό και ποτέ δεν θα μπω στον κόπο να γράψω ένα βιβλίο..και ας έχω μεγάλη φαντασία..Όχι! δεν θα την αναδείξω ποτέ και θα την κρατήσω για μένα..Βασικά τώρα είναι ένα παιχνίδι πρόκληση που πρέπει να κάνω..και έτσι θα πω ένα - δύο - δεκατρία πράγματα για μένα..Κάτι που ήταν ιδέα της ThomaiBR..να γίνει Οπότε περαστικέ επισκέπτη διάβαζε ή αν δεν θες, δεν ξέρω τι θα κάνεις απλά εγώ τώρα ξεκινάω..

Λοιπόν..Πρώτα από όλα με λένε Ειρήνη. Ένα όνομα που αν μπορούσα θα το άλλαζα με την πρώτη ευκαιρία.. και χωρίς να έχω κάποιο συγκεκριμένο στο μυαλό μου. Μέχρι τώρα ζω την ζωή μου με τρέλα που την κρατάω για μένα και επιλεγμένα άτομα και μπορώ να πω με σιγουριά και παραδείγματα πως ότι έχω ευχηθεί βγαίνει..Με εμπνέουν τα μικρά πράγματα στην ζωή και..Λοιπόν φλυαρώ οπότε τώρα αρχίζω γιατί δεν με βλέπω να τελειώνω.

4,3,2,1..ξεκινάμε!

1.Είμαι κλειστό άτομο..Για να ανοιχτώ σε κάποιον θα πρέπει να είναι άτομο εμπιστοσύνης και να το ξέρω καλά. Τόσο κλειστό άτομο που θα έχω ανοιχτεί στην ζωή μου μία φορά μέχρι τώρα..

2.Δένομαι με κάποιον εύκολα..και με το παραμικρό μπορώ να ξεκόψω.

3.Όταν θυμώνω δεν θα στο πω, αλλά δεν θα σου μιλάω μέχρι να καταλάβεις ότι μου έχεις κάνει κάτι εσύ ξέρεις καλύτερα.

4.Όταν θυμώνω κλαίω..είναι ένας τρόπος για να ξεσπάσω, όπως και το να κάνω μουτζούρες ή να ανοιγοκλείνω πράγματα.

5.Ειμαι παρατηρητική, γενικά μου αρέσει να παρατηρώ τις εκφράσεις των ανθρώπων και έτσι μαθαίνω για αυτούς και ποτέ δεν πέφτω έξω..άλλα όταν θα μου δείχνεις το φεγγάρι εγώ θα κοιτώ το δάκτυλο... ΠΑΝΤΑ!

6.Θέλω να κάνω τα πράγματα όποτε θέλω και όπως θέλω, σωστά..οι αγγαρείες δεν είναι για μένα.

7.Ακούω μουσική ανάλογα με τα συναισθήματα μου. Και πάντα κολλάω στους άλλους το τραγούδι που ακούω... Αφού τα γκαρίζω όλη μέρα

8. Το «κοινότυπο» το βαριέμαι. Γενικά βαριέμαι εύκολα.

9.Όταν δεν πάω κάποιον δεν θα του το κρύψω. Γενικά.. γιατί να το κρύψω και να φέρομαι ψεύτικα.

10. Παίρνω πρωτοβουλίες σχεδόν πάντα..αλλά όταν τολμώ να κάνω κάτι πρέπει να είμαι σίγουρη ότι αυτό που κάνω είναι σωστό.. και αν δεν είναι θα το κάνω εγώ..(ναι τόσο μεγάλη ιδέα έχω).

11.Είμαι ρομαντική με όρια. Η ιδέα του ροζ σύννεφου δεν είναι για μένα. Αλλά ποτέ δεν λέω και όχι. Γενικά ακόμα πιστεύω ότι ο έρωτας υπάρχουν μόνο στις ταινίες και στα βιβλία ή απλά δεν τον έχω πάρει στα σοβαρά ακόμα.

12.Δώσε μου ύπνο, Αργυρό και πάρε μου την ζωή.

Δώσε μου ύπνο, Αργυρό και πάρε μου την ζωή

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

13.Κάτι σαν μότο μου: Αν θες να πας γρήγορα, πήγαινε μόνος..Αν θες να πας μακριά, πήγαινε με άλλους.

Αυτά ήταν τα 13 πράγματα για μένα..μίλησα γενικά.. γιατί αν τα βγάλω όλα εδώ στην φόρα..τα 13 δεν μου φτάνουν. Αν και δεν φοβάμαι να στα βγάλω και στην φόρα αν θέλω..

Να πω ονόματα;..εεε να πω; Θα πω τέλος! ioankam ThomaiBR DimitraSkl XaraStam hellas21 @lokaleesi aalexia2006 magicsunset1 D_Despina phaeyk @EviRama είστε αξίες ΤΕΛΟΣ.. Δεν είμαι καλή στο να λέω «μεγάλα» λόγια..οπότε δεν θα δείτε πολλά από μένα.. Σας ευχαριστώ πολύ όμως.

Οι κανόνες είναι αυτοί!! (προσπαθώ με νυχιά και με δόντια να τους τηρήσω)

Α) δεν μπορείς να αρνηθείς..(και να ήθελες)

Β) μαζί με τις απαντήσεις γράψε και τους κανόνες

Γ) Αν το έχεις ήδη κάνει, κάνε το πάλι..(για το καλό)

Δ) πρέπει να προκαλέσεις 15 άτομα (μπορεί και όχι)

Ε) Γράψε 13 πράγματα για τον εαυτό σου Αντίο..

χαμογελάστε τελείωσα!

ΑΑΑΑΑΑΑ!...Να μην ξεχάσω...Αν το διάβασες...

ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ! ...

*αυτό θα διαγράφει το λέω!*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

*13*Where stories live. Discover now