Tanışma

14 0 0
                                    

Hayat cok sikiciydi yurt okul 2 lisinden ibaretti..sevgilimle ayrilmak uzereydim zaten de fazla sevmiyodum onu . Facebooktan bir cocukla konusmaya baslamistik 14 suabattan beri konusyoduk. Onda cok farkli bisey vardi konusmalari . Hayata olan bakis acisi cok farkliydi . Ona karsi cok rahat konusabiliyodum .cunku insan tanimdigi birinedertlerini rahatlikla anlatabiliyodur korkmadan utanmadan galiba baska bir yani daha var onun harektleri ayni babam gibi ...
Ondan kesinlikle hoslanmiyordum asik falan da degilim zaten . Biz biara bazi nedenlerden dolayi konusamadik sonra bana msj atti tekrar konusuyoduk o benim cok ama cok iyi sirdasim dostum dert ortagimdi .Bu hosuma gidiyordu beni önemsiyodu Zeynep'i resmen yeniden yaratmisti . Konusmalari okadar guzel o kadar tatli ki . Onun hayat bicimine özeniyordum onu tanimak istiyodum artik ama arkadas olarak . Bir cuma gunu benim ev iznim vardi balikesir -savastepe yolculugu baslamisti . Onu merak ediyodum gormek istiyordum o da bni merak ediyomus kiz kardesimle birlikte karar verip onu bir cafeye cagirdik . Kosa kosa geldi kuzum . Ilk gorus merak ediyosunuzdur tabi . Tatliydi hemde dunya tatlisi diyebilirim geldi oturdu yanimiza o kadar masumdu ki konusurken yuzunu kaldirip bakamiyodu bile utaniyordu benddn hemde cok . 1 saatfaln gunluk konulardan sohbet etmeye basladik . Cikmiyordu aklimda hemde hic . Onu tekrar gormek istiyodum benden bir yas buyuk uzun boylu zayif birisi bir okadar da tatli mi tatli.
Aksam oldu msj attmis bna facebooktan
- sana soylemem gereken bisey var ?
+ tabi ki buyur canim soyle
-galiba ben senden hoslaniyorum
+ iyi de ben seni sevmiyorum ki cok ani oldu
-zaten bende seni secdigimi soylemedi ki sevgi ask zamnla olur uzun zamndir asilnda soylicektim de utaniyodum birde duygularimdan fazla emin degilim dedi
(Allahim ne guzel konusmustu o öyle cocuk hoslaqndigini bile bi baska soyluyordu .iste o an basladi hersey)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YAĞMUR YÜREKLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin