Alp ve Ceren'in gittiği gün çok rahatlamıştım. Çünkü ; Gökmen ile sınırsız vakit geçirebilecektim. Tatilim bitmişti artık derslere girebilecektim. Gökmen ile derslerimiz aynıydı. Derslerimizin aynı olduğunu ögrenince ikimiz beraber gitmeye karar verdik. Yolda giderken bir çocuk sürekli beni rahatsız ediyordu. Gökmen çocuğun davranışlarından rahatsız oldu ve çocukla kavga etmeye başladı. Gökmen tam benlik biriydi. Onun asabi tavırları çok hoşuma gidiyordu.
Sınıfa gelmiştik. Hocamız BİYOLOJİ dersine giriyordu. Gökmen ile beraber oturuyorduk. Gökmen derslerde bana bakıp duruyordu. Ondan hoşlanmaya başlamıştım sanırım .
Ders çıkışı Gökmen ile benim odama gitmeye karar verdik. Odama gittiğimizde film izlemeye başladık , kapı çaldı yine o çocuktu sabah beni rahatsız eden çocuk . Onu görünce hemen tartışmaya başladım. Gökmen geldi. Çocuğa vurdu.Çocuk beni Gökmen'in üstüne itip kaçtı. Onun üstüne düşmüştüm. Uzun süre öyle kaldık çok alımlı bir şekilde bakıyordu yüzüme kalbim vücuduna değiyordu. Bana "Kalbin hızla çarpıyor " dedi bende güldüm ve "Senin yüzünden"dedim. O da çok güzel bir şekilde güldü, üstünden kalktım tam yarım saat birbirimize bakmıştık. O gün benim en mutlu günümdü . Film izlemeye devam ettik.
Film bitmişti. Filmden bir şey anlamadım çünkü hep ona bakmıştım. Saat 23.45 di. Saat geç olmuştu, onunla sanki 2 dakika önce film izlemeye başladık gibi geliyordu. Ona bu gece benimle kalmasını söyledim . O da "Daha dünden razıyım " dedi. Ona Alp in yatağını verdim ben de kendi yatağıma yattım. Aramızda 10 cm vardı. Bana döndü . Uzun uzun baktı. Ben de ona baktım ve bana "Elini uzat " dedi. Bende "Neden?" dedim , o "Soru sorma " dedi . Elimi uzattım ve o da elimi tuttu elimi tutunca sanki ona bağlıymışım gibi hissettim. Sabah olmuştu saat 05.50 idi. Hala elimi tutuyordu bu gün cumartesiydi. O yüzden geç kalkmak için tekrardan uyudum . Uyandığım zaman saat 08.48 di. Saat 09.00 a kadar onu izledim uyandı. Uyanınca bende uyuyormuş gibi yaptım. Saçımı okşadı. "Seni ne kadar sevdiğimi bilmiyorsun " dedi. Bende gözümü açtım . Duymamış gibi yaptım. "Günaydın" dedi gülümseyerek. "Günaydın" dedim ."Duydun mu ? " dedi . Bende "Neyi" dedim. O da "Hiiiç" dedi.
Kahvaltıya indik. Çok mutluydum onunla beraber ölüme bile gidebilirdim. Kahvaltıda hiç konuşmadım. Odama geldiğımizde "Ben üstümü değiştirip geleyim canım " dedi bende " Canım ? " dedim o da "Yanlışlıkla söyledim kusura bakma" dedi. İçimden "Sende benim canımsın " dedim . Üstünü değiştirmeye giderken bende değiştirdim. Ben kitap okumaya başladım o gelene kadar. Telefonuma mesaj geldi "Ben duş alıp geleyim canım" dedi. Bende hiç bozmadan "Tamam canım " yazdım. Ve onu beklemeye başladım. Beklerken onun benim için ne kadar değerli olduğunu düşündüm ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Okulum
FantasíaMerhaba ben Selen diğer arkadaşlarımın isimleri de Alp ve Ceren biz 3 arkadaş bir yatılı okula gitmeye karar verdik. Ama bu okulda başımıza gelmeyen kalmadı. Şimdi bizim yaşadıklarımızı size anlatmaya başlayayım...