Enne lugemist

660 39 0
                                    

Tere kõigile. Noh, Väike Arg Ariel on järgmine raamat Teadliku Printsessi seerias (iseseisev seeria. Sa võid seda ükskõik, millises järjekorras lugeda.). Seekord põhineb lugu Väikese Merineitsi muinaslool ja selle loo armuhuviline on Harry Styles. See ei ole Harry Styles'ist, see on Ariel Hamilton'ist. Just nagu KME oli Arabella Drennan'ist. See seeria ei ole 1D kohta, see on „printsesside" kohta, sellest tulenev ka 'Teadliku Printsessi seeria' nimi.

Loo tegevus võtab aset 2014. aasta suvel, viimased kolm nädalat juunist. Just enne KME epiloogi:

Kaanel olev joonistus on tehtud Sarah Bochaton'i poolt. Autor lihtsalt töötles seda, et see oleks raamatu kaanepilt. Kõik õigused lähevad talle.

-:-:-:-

TEADLIKU PRINTSESSI SEERIA

Raamat #1 – Kutsu Mind Ellaks (lõpetatud, eesti keeles lõpetatud)
Raamat #2 – Väike Arg Ariel (lõpetatud, eesti keeles lõpetatud)
Raamat #3 – Vapper, Julge Belle (lõpetatud)
Raamat #4 – Lihtsalt Ann (lõpetatud)
Raamat #5 – Blanca Nagu Lumi (lõpetatud)
Raamat #6 - Murra Vabaks Roselle (hetkel ilmumisel)
Boonus – Teadliku Printsessi seeria (lisamaterjal)

-:-:-:-

Sa võid tutvuda karakteritega, autori ja tema lugudega siin: http://belwatson.tumblr.com

~Mõned reeglid~

1) Ära postita seda lugu mitte kuskile mujale. – Autor ei luba seda. Kui sa seda teed, on see plagiaat ja see on illegaalne.

2) Ära jaga/promo enda lugu kommentaarides. – See on ebaviisakas ja ma kustutan sel juhul sinu kommentaari. Wattpad'is on grupid mõeldud just selliseks tegevuseks.

Ilusat lugemist!

Bel, xx
lordrhysand, xx

Treileri koostas: @lost-in-wonderland

Saavutused:

#55 Teen Fiction - 15/11/2016
#29 Teen Fiction - 17/11/2016
#14 Teen Fiction - 18/11/2016
#7 Teen Fiction - 21/11/2016
#5 Teen Fiction - 5/4/2017
#4 Teen Fiction - 7/4/2017
#3 Teen Fiction - 12/4/2017

Väike Arg Ariel (ft. Harry Styles) / Little Shy Ariel (Eesti keeles)Where stories live. Discover now