Hoofdstuk 13

512 20 1
                                    

Ella POV.

Niall? Niall belt ook mee? 

"What?" Ik luister naar stilte, stilte en nog een stilte op de achtergrond. Zelfs het gelach is gestoppen.

"Euh. Nothing. I should hang up." Ik lach even en stop dan. "No, you shouldn't, you should tell me who I am talking to." Ik glimlach even en bedenk me dan dat hij me niet kan zien. 

"No I shouldn't." "Yes, you should." Ik hoor hem zuchten en glimlach. "Well, tell me what's your name?" Ik hoor hem nog een keer zuchten. "Louis. Sorry I've got your number from Niall." Wacht wat? "Niall? I didn't gave my number to Niall." Nee toch? Nee ik gaf het aan Jade, maar dat was later, na kerst. "No, Jade gave it." Jade... "Oh, well okay. I should go." Ik hang op en leg mijn telefoon aan de kant. 

Niet veel later pak ik hem weer op en open whatsapp. 

Jade? Why did you gave my number to Niall?

Ik klik hem weer uit en loop naar beneden om wat eten te halen. "He lieverd." Ik kijk naar mijn moeder en glimlach.  "Hé mam. Heb je iets lekkers?" Ze knikt even en opent een kastje, waar ze helemaal achteraan iets uitpakt. "Hier." Ik pak het aan en glimlach. "Dank je." Ik druk een kus op haar wang en loop weer naar boven. 

Als ik boven ben kijk ik of ik een berichtje heb van Jade. Nee, nog niet. Ik zucht even en start mijn laptop dan op. 

Net als ik Tumblr wil opstarten voel ik mijn telefoon trillen.

I am sorry, I should have told you but he asked me for your number and I gave it without thinking twice. Why? Did he text you?:)))

Don't worry. No he didn't text me? What's with the :)))? He and Louis prankcalled me... :(

Oh... The :))) is nothing. No. Prankcall serious? How old are they?

Haha, I don't know? Ask Nina :P. And no tell me. Why would he text me?? 

Jade? C'mon answer...

Jade!!!

I'm going to call you if you stay ignoring me.

JADE?!

I'm going to call you.

Ik ga naar mijn contacten en zoek haar nummer op. Als ik op 'bellen' druk wacht ik totdat ie overgaat en zet hem dan op luidspeaker. 

"Jade..." -  "Jade. Explain. NOW!" Ik hoor haar zuchten en grijns even. "C'mon, you can do it." "No I can't, it's not to me to tell." Ik zucht geërgerd en hoor haar grinniken, "I'm comming to you and punch you till you tell it!" 

Oké nee dat ga ik niet doen. Ik sla geen mensen.

"No! Please no don't punch me. But I just can't tell! It's not up to me to tell that." Ik kreun en gooi mijn telefoon op mijn bed. "Tell!! I swear tell!" Ik loop naar mijn telefoon toe. "Eurgf. Niall. He." Ik hoor wat geklik en dan stilte. "Jade?" Niet veel later hoor ik weer wat geklik. "Yeah? Sorry, I said it. But the mic was off!" 

Ik hang op en zucht. Ik kan haar nu gewoon horen lachen. Serieus ulg.

Ik zucht even en ga weer op Tumblr achter mijn laptop.

Als ik er ongeveer een kwartier op heb gezeten sluit ik de computer weer af en sta op. Ik trek mijn schoenen aan en loop naar beneden, waar ik mijn jas pak. Ik zet muziek op en stop mijn telefoon in mijn zak en mijn oortjes in mijn oren. 

Ik ga naar het strand, daar ben ik al zo lang niet meer geweest. Ik glimlach even en open de voordeur waarna ik naar buiten loop, richting het strand. 

-

HA. Oké nee ik heb nu dus ongeveer een 'uurtje' pauze voordat er weer visite komt dus oké ik dacht ik kan even updaten :))).

Maar ik ga dus weer en het is wéér kort. 

WACHT. ER KOMT EEN 1DWORLD IN UTRECHT LIKE IK WOON 20 MINUTEN FIETSEN VAN UTRECHT, VIJF MINUTEN MET DE TREIN. IK GA VOLGENDE WEEK ZATERDAG!!! :)) 

OKÉ DOEI X

I'm so done with you.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu