SUÇLU!

57 2 0
                                    

'Adımı söyle ' diye inlemesiyle gözümde ki yaşları elimin tersiyle silip 'H-harry' diye inlemeye çalıştım . Kafasını gömdüğü boynumdan kaldırıp kaşları çatık bi şekilde tısladı 'sen buna inlemek mi diyorsun tanrı aşkına!? ' gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım . Göz yaşlarımı dökerek aldığım nefesi seslice geri verdim . 'Yapma.l-lütfen.yapma ' diye sessizce mırıldandım ona itaat etmiyerek . Gözleri şaşkınlıkla açılıp öfkenin en tehlikeli rengi kırmızıya dönmeye başladı ve ardından da Nefes alış-verişleri hızlanmaya ...işte gene sinirlenmişti.korkuyla gözlerimi kapatıp derin bir nefes alıp nefesimi tuttum. Belki de ölürdüm ha ? Ve bu lanet olası hayattan kurtulurdum! . Ellerini kalçamdan hızlıca çekip yanağıma getirdi ve yavaşca okşamaya başladı .şaşkınlıkla gözlerimi açıp ne yapmaya çalıştığını bir anlam vermeye çabaladım. Belkide beni anlamıştır ? Veya sıkılmıştır benden, artık bırakacaktır ? . Bu düşünceler bile beni heyecanlandırmak için yeterliydi . Normal bir hayat ? Belkide... Gözlerini gözlerime kenetleyip anlamsızca bakmaya başladı . ilk kez gözlerine bu kadar yakından bakmaya cesaret edebiliyordum . Zümrüt yeşili gözleri uyuşturucu gibiydi...sonsuza kadar sıkılmadan bakabilirdim .sonsuza kadar ..Yanağımda bir anda oluşan sızıyla acıyla,sertçe inledim. üstümde ki ağırlık yerini boşluk doldurduğunda elimi yanağıma götürüp arkamı döndüm. Bacaklarımı kendime çekip sessizce göz yaşlarımı serbest bıraktım. Işte o zaman anladım beni asla bırakmayacaktı. Ve ben bu cehennemden asla kurtulamayacaktım. Asla ....?

MERHABA. ÖNCELİKLE BELİRTMEK İSTİYORUM. BU HİKAYEYİ BEN YAZMIYORUM. BİR ARKADAŞIM YAZIYOR SADECE MOBİLDEN GİREBİLEN BİR ARKADAŞIM. VE ONUN İÇİN BEN BUNU KENDİ WATTPAD'İMDE PAYLAŞIYORUM. VE DÜŞÜNCELERİNİZ ONUN İÇİN ÇOK ÖNEMLİ. NEYSE ŞİMDİLİK BU KADAR 200 OKUNMAYI 30 VOTE'U GEÇENE KADAR, YENİ BÖLÜM ATMIYORUM. SİZE İYİ EĞLENCELER.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 04, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SUÇLU!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin