8.část

518 37 0
                                    

Hermiona
Až do večeře jsem se jen učila spolu s několika studenty. Sice jsem měla plnou hlavu myšlenek o Ronově nesmyslném vzteku a Zabiniho chování.

Vkročila jsem do Velké síně a rozhlédla se. Harry a Rone nikde. Za to u zmijozelského stolu bylo pěkně dusno. Pansy v ruce svíjela příbor a byla celá rudá, pravděpodobně naštvaná. Asi jí pořád nepřešel vztek z hodiny Obrany proti černé magii.
Malfoy tu nebyl. Zvláštní.

Ne, Hermiono je to úplně normální. Je fajn, že tu není tak se koukej najíst a nehledat důvod proč tu není!

Zasedla jsem oproti Ginny, která mi kývla hlavou na pozdrav.

,,Jak to dneska šlo?" zeptala jsem se jí.

,,Znáš to. Bylo to fajn a potom jsem potkala Snapeovu mastnou hlavu a bylo to," uchechtla se Ginny. ,,a co ty?"

,,No, šlo to. Celkem," usmála jsem se a nalila si dýňový džus.

Draco
Celý den stál tak nějak za nic. Jako každý v Bradavicích.
Seděl jsem v křesle ve Zmijozelské společenské místnosti a přemýšlel. To se mi moc nepodobá. Merline, ještě ze mě bude druhá Grangerka. Když už jsme u ní, neustále mi vrtalo hlavou jakto, že ona, vševědka všech vševědů došla pozdě na hodinu a ještě k tomu Obrany proti černé magii. Její oblíbená záležitost spolu s Potterem a tím zrzavým.

,,Malfoyi, ty nejdeš na večeři?" drkl do mě Goyle.

,,Nemám nějak chuť," odsekl jsem drze a dál tupě zíral a přemýšlel.

* * * * * *

Po půl hodině jsem si řekl, že už by to stačilo a zvedl se s umýslem dojít si pro něco na večeři. Vzhledem k tomu, že kručení mého břicha bylo dost hlasité.

Cestou jsem míjel studenty vrácející se z večeře. Samozřejmě si neodpustili šuškání a zvědavé obličeje. Už aby bylo vážně po plese. Začíná mi to čím dal víc lést na mozek.

Skoro jsem byl ve Velké síni, když jsem narazil na Grangerovou někám jít. Jenomže nešla sama. Něco si vyjasňovala se Zabinim? A tohle mi hodlal říct jako kdy?
Kašlu na to. Mám hlad. Ten má před Grangerovou stoprocentní přednost.

Hermiona
Během večeře jsem na sobě neustále cítila něčí pohled. Byl od zmijozelského stolu, ale nebyl to Pansyin nenávistný pohled. Patřil Zabinimu.

Ron a Harry se k nám přidali asi v polovině večeře. Nikdo z nás nevydal ani hlásku. Stále lepší, než aby jsme se pohádali přímo před zraky profesorů a studentů ze zbylých kolejí.

Zvedla jsem se od stolu s úmyslem odejít, jenomže když jsem mířila z Velké síně Zabini do mě strčil.
,,Co si to dovoluješ? Mudlovská šmejdko," pronesl s nechutí.

,,Tak jo! Už tě mám za dnešek plný zuby!" vyprskla jsem po něm.

,,Nápodobně," chystal se odejít, ale já schmatla za rukáv. ,,co chceš?"

,,Jak si myslel to co si mi řekl v knihovně?" zatáhla jsem ho za roh.

,,Dej ruce od Malfoye," řekl prostě, vzal mojí ruku, odsunul mě na stranu a odešel.

Ale já to takhle nenechám. Zjistím co tím myslí.

Nenápadně jsem se vydala za ním. Mířil směrem ke knihovně a neustále se otáčel. Pokaždé jsem zalezla za roh, jen tak tak.

Slytherin's Prince & Princess of GryffindorKde žijí příběhy. Začni objevovat