Denizin agzindan; agladigim o gunlerin hepsi geride kalmisti artik aglamiyordum fitograflarini gorunce sadece ofkeyle doluyordu icim...kendime intikam yemini ettigim aklima geliyordu hergun daha nefret ettigim aklima geliyordu.bugun butun yasadiklarimla yuzlesecek olan gunumdu son kez fotografina bakip sirketten iceri girdim..
Deniz- ayse hanim toplanti odasindalar mi?
Ayse-evet deniz bey toplanti odasinda sizi bekliyorlar
Sert ve kendimden emin adimlarla toplanti odasina ciktim..girdigimde arkasi donuktu...Deniz-herkese merhaba.
Dedigim an dondu ve gozlerime bakti , saskin...bende sadece baktim ve masaya gectim oda toparlanip masaya gecti ve elindeki dosyalari birakti.Deniz-evet buraya sizi cagirmamin sebebi belli 2 buyuk sirketinde mimari konusundaki basarilarini biliyoruz ve yeni seyler icin , basarili seyler icin ortak olmayi teklif ediyorum sonuc olarak ortaklik teklifimizi kabul edeceginizi umuyorum.
Karsi sirketin sahibi konusmaya basladi ve kabul ettigini soyledi..herkesle el sıkışırken sira ona geldi titreyen elleriyle elimi sıktı ve ondan sonra odadan cikti...bende cikip odam gectim.
Derinin agzindan; calistigim sirketin sahibiyle konusma icerisindeyken karsi sirketin sahibi herkese merhaba dedi.bu sesi duydugum an onume dondum gozlerine baktim gozlerinde sadece donukluk vardi eskiden herseyini anladigim gozlerinden hicbirsey anlamadim duygu yoktu..ve konusmaya basladi sesi sesini garip bir sekilde ozlemistim...daha sonra bizim sirket ortaklik teklifini kabul ettigini soyledi..herkesle el sıkısırken sira ona geldi elini sıkıp toplanti odasindan cikip arabama binip kendi sirketimin yolunu tuttum..artik sık sık karsi karsiya gelecektik ve ben ona nasil bakacagimi davranacagimi hic mi hic bilmiyordum.
Umariz ki begenirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM YEMİNİ
Teen FictionYürüyorum, tek başıma kimsesizler gibi alkolün vermiş olduğu sarhoşluk... Belki de en iyisi budur. İçmek! ayaklarımın beni taşıyamayacağı an bırakıyorum kendimi yere. Saatin kaç olduğu hakkında hiçbir bilgim yok. Sadece ne yapacağım konusunda bilgim...