ilk gün

65 7 0
                                    

Yine günelerden pazartesiydi.Ben odamda oturmuş bekliyordum. Aniden anne ve babamın çığlık seslerini duydum. Koşa koşa salona doğru ilerledim. Anne ve babam yerde kanlar içinde yatıyordu. Karşıma bir adam çıktı. Hemen kardeşimin odasına doğru koşmaya başladım kardeşimi alıp pencereden kaçtım. Hızlıca oradan uzaklaştım. Küçük bir kulube bulup oraya girdik. Yağmur başlamıştı ve tavan su sızdırıyordu. Kulübede bir gizli geçit vardı. Kardesimle oraya girdik kardeşim küçük olduğu için çok korkuyordu.Ben ise kardeşimi dahada korkutmamak için korkmuyormuş gibi davranıyordum. Sonunda merdivenleri aşıp tünelin sonuna geldik. Karşımıza uzun bir yol çıktı ilerledik ve yolun sonuna geldik karşımıza bir tablo çıktı. Biz tabloyu biraz inceledikten sonra geri döndük ve kulübede uykuya daldık.
Uyandığımızda kendimizi bir trenin içinde bulduk. Kim yaparki böyle bir şeyi? Diye düşünüyordum kara kara. Tren durdu ve indik. Sonra evdeki o adamı gördüm. Trene binerek hemen üvey kuzenim Helenin yanina gittik. Bi süre orda kaldım. Sonra onunla birlikte onun eski evine gittik. Burası çok eskiydi ama bizi o adamdan koruyacaktı.Artik orasi kardeşim ve benim evimdi. Helen orayi bir süreliğine bize kiralamıştı. Katil bizi bu sayesinde uzun zaman bulamamıştı. Aradan 3 ay geçmişti .
Ve artık kaçış planı yapmalıydık.

Kaçış PlanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin