Even voor de duidelijkheid, ISIS heeft niets te maken met een moslim zijn of Islam!!! Stop dat maar goed in je achterhoofd.
Oke dat is eruit.
Islam betekend letterlijk onderwerpen. Naar Allah swt. De enige, al machtige. Het is vrede en rust in je hart.
Als een moslim heb je ook regels waar je aan moet houden. Net als christen, joden, etc.
Als moslim moet je je goed verdragen, je ouders gehoorzamen. Je metgezellen met respect behandelen, ookal zijn ze niet-moslims. Je moet rein zijn. Je mag dan nooit en dan ook nooit iemand vermoorden!!!
De ISIS zeggen dat het in de koran staat.
Maar!
Het staat OOK in de koran dat het VERBODEN is om iemand te VERMOORDEN!!
"Als je één man dood is het als je heel de mensheid hebt gedood, red je één man is het als je de mensheid hebt gered."
Wat bedoelen ze daarme? Nou de persoon die je hebt vermoord, kon gaan trouwen kinderen krijgen, zijn kinderen konden kinderen krijgen, etc."
Maar niet alleen moord ook zelfmoord is verboden. Welke recht heb je om je eigen ziel te ontnemen die jij als geschenk hebt gekregen van je heer?
ISIS zijn geen goede mensen. Ze doen mensen kwaad, ontnemen hun leven. Gewoon het tegenovergestelde van de Mooie Islam.
Iedereen kleineerd de Islam. Het doet me wel pijn. Maar dat is wat al van het begin van deze leven tot nu er is. Nooit is de misverstand verklaard en dat is een test. Blijf je geduldig of word je agressief als iemand je geloog beledigd? Luister niet naar de ongelovigen, vecht niet voor niets. Het zal niet in hun harten treffen voor Allah swt die mogelijk heeft gemaakt.
Leer meer over de koran en zal worden beloond. In sha Allah.
Als je denk dat de ISIS moslims zijn en alleen niet moslims dood. Dan heb je het mis! Ze doden alles wat ze zien en tegen komen. Kinderen, vrouwen, mannen, zwaken en zieken, priesters en nonnen, moslims, gebouwen. Gewoon alles.
Dus zeg niet dat ze moslims sparen!
Ze luisteren naar de satan...
Moge Allah swt ons beschermen tegen de duivelse satan.Ameen.
JE LEEST
Vertel mij over de islam
RandomAlles over het mooiste geloof ter wereld na mijn mening. De Islam.