Κεφαλαιο 8

56 8 0
                                    

Κυριακη πρωι. Βασικα μεσημερι. Κατεβηκα κατω αλλα δεν ηταν κανεις σπιτι. Πηρα τηλεφωνο την Κυριακη για να παμε βολτα αλλα δεν το σηκωσε. Ετσι πηρα την Ειρηνη.
"Αγαπη μου"
"Στεφ μου, τι κανεις;"
"Καλα ειμαι εσυ;"
"Υπεροχα."
"Οπα τι εγινε;"
"ΜΕ ΦΙΛΗΣΕ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ" ειπε και φωναζε,ενω εγω γελουσα με την συμπεριφορα της.
"Χαιρομαι για εσας. Καιρος ηταν. Θα μπορεσεις να βγεις για καμια ωρα;"
"Σορυ Στεφ αλλα δεν μπορω αμα θες ομως το απογευμα ναι"
"Ενταξει τα λεμε τοτε"
"Φιλια" ειπε και το κλεισαμε.

Εβαλα να δω ταινια γιατι βαριομουν τοσο πολυ. Στα μισα της ταινιας ακουσα τον αδερφο μου να μπαινει μες το σπιτι.
"Κωστα;"
"Εδω" ειπε και ηρθε στο σαλονι. Τα ματια του ηταν κοκκινα και ειχε μαυρους κυκλους.
"Κωστα τι εχεις; γιατι εισαι ετσι;"
"Μια χαρα ειμαι Στεφ"
"Κωστα πες μου."
"Τιποτα δεν εχω παρατα με" ειπε και ανεβηκε πανω. Νομιζω πως ολο αυτο εχει γινει για την Κυριακη. Τι να κανω με αυτους γαμωτο; Η ταινια αποδειχθηκε πολυ βαρετη τελικα με αποτελεσμα να την κλεισω και να παω για υπνο.
-----------------------------------------
Η ωρα ειναι 8 και περιμενω την Ειρηνη για να παμε στο κλαμπ. Κατω ειναι ο αδερφος με την παρεα του. Φωναζουν τοσο πολυ που εχω χασει την υπομονη μου.
"Μπορειτε να το βουλωσετε;" το κεφαλι πηγαινε να σπασει.
"Ηρεμησε κοριτσακι" ειπε ο Αρης.
Οπα. Τι; Ο Αρης;
"Αραξε αγορακι" του ειπα και με κοιταξε με θυμο.
"Κωστα εγω φευγω"
"Που πας;"
"Σε κλαμπ"
"Μονη σου θα πας; Και αν γινει τιποτα;" πεταχτηκε ο Αρης
"Εσυ τωρα τι πεταγεσε;" ειπα με νευρα
"Εγω φταιω που νοιαζομαι" ειπε και ανεβηκε πανω. Γαμωτο παλι μαλακια εκανα.
"ΑΜΑΝ ΡΕ ΣΤΕΦ. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΛΩΣΕΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ;"
"Πω μην φωναζεις" ειπα και ανεβηκα πανω να τον βρω. Χτυπησα την πορτα απο το δωματιο του αδερφου μου.
"Αρη ανοιξε μου"
"Φυγε"
"Γαμωτο ανοιξε"
Περιμενα ποση ωρα αλλα δεν ανοιγε. Γαμωτο. Πηγα να φυγω και τοτε ακουσα την πορτα να ανοιγει.
"Τι ηθελες;"
"Συγνωμη" ειπα και κοιταξα κατω. Απο ποτε νιωθω εγω τυψεις που τοτ φωναξα; Σιγουρα δεν ειμαι καλα.
"Δεκτη" ειπε και εκλεισε ξανα την πορτα. Τωρα δεν ειναι να του βγαλεις το κεφαλι; Δεν εδωσα σημασια. Εφυγα βρηκα την Ειρηνη μαζι με την Κυριακη και τον Γιωργο στο κλαμπ. Χορευαμε ηπιαμε. Ειδικα εγω και ηπια πολυ. Βγηκα εξω να παρω αερα. Χτυπησε το κινητο μου. Εγραφε Κωστας.
"Αδερφουληηη μουυυ"
"Στεφ εισαι καλα;"
" Θα περναω καλα,αμαρτιες θα κανω σου το ορκιζομαι"
"Τι λεει αυτη ρε μαλακα;" ρωτησε ο Αρης.
" οπ Αρουλη και εσυ εκει εισαι;"
"Ποσο ηπιες ρε Στεφ;"
"Φερτε υποβρυχια φερτε ολα τα ποτα"
"Παμε να την μαζεψουμε ρε"
"Θα μπορουσα να ερθω μονη μου αλλα ειμαι ενα κοριτσακι ετσι Αρουλη;"
"Στεφ ασε την ειρωνεια,ερχομαστε απο εκει" ειπε ο Κωστας.
Περιμενα για κανενα δεκαλεπτο. Ζαλιζομουν τοσο πολυ. Ηρθαν με εβαλαν στο αμαξι.
"Βαλτε μουσικηηη"
"Πες της να σκασει" ειπε ο Αρης και εγω αρχισα να γελαω.
"Α θελετα να σας τραγουδησω εγω μωρε και ντρεπεσται να μου το πειτε;"
"ΟΧΙ" ειπαν ταυτοχρονα
"Διαταγες δεν σηκωνω εγω που λες ετσι ειμαι και αμα θες παιχνιδακι σου δεν γινομαι εγω οπως πολλες τωρα γυρισε σε αυτες τι περιμενες υποχωρησεις μην ζητησεος τελειωσαν και αυτες"
"Αν δεν ηταν αδερφη σου θα την πετουσα στο δρομο"
"Πολλα νευρακια εχεις Αρουλη"
Ετσι συνεχιστηκε η διαδρομη ως το σπιτι. Με εμενα να τραγουδαω και τον Αρη να μου σπαει τα νευρα.
-----------------------------------------
Επιτελους φτασαμε.
"Καιρος ηταν" ειπα
"Εμεις θα επρεπε να το λεμε αυτο."
Ο κωστας ανοιξε την πορτα και εγω γελουσα σαν καθυστερημενο.
"Γιατι γελας;" ρωτησε ο Κωστας
"Εχει πλακα" ειπα και συνεχισα
"Πυρκαγια τα ματια σου φωτια κρυμμενα μυστικα" τραγουδουσα δυνατα.
"Σκασε γαμωτο επιτελους να σε ανεβασουμε πανω"
"Εγω παω για υπνο" ειπε ο Κωστας
"Οχι δεν καταλαβες καλα δεν θα με αφησεις εμενα με την τρελη" ειπε ο Αρης
"Μολις το εκανα" ειπε και ανεβηκε πανω.
"Προχωρα εσυ"
"Ανεβαινω,δεν με ριχνεις,ειπα τερμα ειμαι αλλου τι μου λες τωρα δεν καταλαβαινω"
"Τι αμαρτιες πληρωνω" ειπε ο Αρης και με εβαλε στο κρεβατι
"Καληνυχταα Αρηη"
"Καληνυχτα" ειπε και ενα γελιο του ξεφυγε.

Γεια σας👐💟 Λοιπον αργησα να βαλω κεφαλαιο το ξερω αλλα τωρα μπορεσα που τελειωνουν οι εξετασεις. Ευτυχως δηλαδη😂
Ευχαριστω οσους διαβαζουν και ψηφιζουν την ιστορια💘💛

Don'tWhere stories live. Discover now