*carters P.O.V
"Er is hier iemand die jou wilt spreken..." Zei Skipper.
"Oh wie is het?" Vroeg ik. Er kwam iemand uit de deur lopen die ik liever mijn hele leven niet meer wilde zien.
"C-Chase?" Vroeg ik stotterend. Mijn vriendinnen liepen meteen naar me toe en gingen voor me staan.
"Hi Carter, lang niet gezien" zei Chase. Ik kon hem niet meer zien want ik had mijn ogen dicht en mijn vriendinnen stonden voor me.
"Chase je hebt haar nu gezien dat was de afspraak. Nu kun je weer gaan" zei Stacy.
"Nee ik ben nog niet klaar met haar" zei hij en liep richting mij. Ik had nu me ogen al weer open en hij duwde mijn vriendinnen aan de kant. Ik liep naar achteren maar bonsde tegen de muur aan. Hij kwam naar me toe en hield me vast bij mijn heupen.
"Ik heb gehoort dat je een nieuw vriendje hebt? Ik zou het maar snel uitmaken anders overkomt hem iets heel tragisch." Op dit moment hadden mijn vriendinnen de bewaking gebeld. Maar Chase liet me niet gaan voordat hij mij een zoen gaf.
"Gaat het Carter?" Zei Chelsea die naar mij toe kwamlopen. Ik lach op de grond te huilen.
"N-nee ik weet niet wat ik moet doen" zei ik. Moest ik het nou uitmaken met Harry omdat hem dan niets zou overkomen? Nee want dat raakt hij zijn baan kwijt. Moet ik gewoon door blijven date met Harry? Nee dat gebeurt er wat ergs met hem. Moet ik Chase zeggen dat we helemaal niet date dat het allemaal nep is?Nee dan verbreek ik een regel. Alles ging door mijn hoofd heen. Ik moest hierover met Harry praten. Ik stond op en liep de deur uit. Ik klopte aan bij Harry's deur en hij ging open.
"Hi kay" zei ik zachtjes.
Hij zei niets maar liet mij gewoon naar binnen toe. Ik reageerde er maar niet op en liet het gewoon gaan.
"Where's Harry?" vroeg ik aan Marcel.
"Room" reageerde hij kort af.
"Marcel i'm so sorry but i can't do anything about it. I don't want to be the girl who let Harry lose his job. I still love you so much Marcel. And after this whole fake date thing we can start all over again. Right?" Zei ik hij kreeg een glimlach op zijn gezicht maar die ging al snel weg.
"Yeah sure" zei hij weer kort af en hij zette de TV aan.
"What yeah sure?" Vroeg ik.
"Carter don't you see Harry plays a game with you? He only date you for the sex. An after that he'll dump you. He does that by every girl." Zei hij en nu keek hij naar mij.
"But i'm not his real girlfriend" zei ik. Marcel nam een zucht en ging verder met praten.
"I know but he sees you at one" zei Marcel. Net op dat moment ging de deur van Harry's kamer open. Aan harry's uitdrukking kon je zien dat hij niets gehoord had.
"Hii Carter" zei Harry. Hij liep naar me toe en gaf me een knuffel. Ik zag Marcel over zijn schouder. Hij had zijn hoofd naar beneden. Ik kreeg een schuldgevoel voor hem maar ik kan er niets aan doen. Ik wil geen schuldgevoel hebben.
"Why are you here?" Vroeg Harry. Ik vertelde het verhaal over dernet en over hoe het uitgegaan was. Harry was geschokken en wist ook niet wat hij moest doen. We gingen naar zijn kamer toe om een plan te verzinnen.
"I don't know what we do now" zei ik.
"Me neither" zei hij terug en zijn hand ging door zijn haren heen.
"Maybe we should- no or maybe we should- neh oohh we can- no that's not good" Harry zat allemaal ik zichzelf te praten en ik keek naar mijn horloge. Ik zag dat het al 12 uur 's avonds was. Ik moest snel naar de kamer toe.
"I need to go it's already 12 o clock." Hij keek verdrietig maar knikte.
Ik was bijna bij de deur voordat Harry mij terug riep.
"Carter wait!" Ik liep terug naar Harry's bed waar hij op zat.
"Can you please stay here?" Vroeg hij met puppyogen. Ik dacht na en knikte. Hij klopte met zijn hand op 1 deel van zijn 2 persoonsbed. Ik ging erop liggen met mijn rug naar Harry toe. Hij ging ook liggen rn ik voelde al snel een arm over mijn zij gaan en hij trok me wat naar zich toe. We lagen nu in lepeltjes stand.
"Goodnight Carter" zei hij en ik voelde zijn adem op mijn hoofd kietelen.
"Goodnight Harry" zei ik en we vielen langzaam in slaap met z'n 2e
--------------------
(A/N)
Wooo dit is echt een kort hoofdstukje en er gebeurt niet zo veel helaas. Ik heb meer inspiratie nodig want ik weet echt helemaal niets.
Ik hoop dat al mijn readers dit nog lezen want ik heb jullie hulp nodig. Ik heb iemand nodig die in dit boek wilt spelen. Ik zeg nog niet wie maar als je dat graag wilt zet dan als comment je:
-Naam
-uiterlijk
-innerlijk
-wat jou speciaal maakt
Ik hoop echt dat jullie dit doen want dan kan ik eigenlijk pas weer verder met dit verhaal. Sorryyy maar ik heb echt snel iemand nodig. Ik ga kijken welke ik het beste vind en die word dan iemand in mijn boek. Wie zeg ik nog niet.
WIE GAAT ER NAAR HET 1D CONCERT???? Ik ga 24 in vak 108 rij 10 :D en voor de mensen die geen kaartjes hebben. Sorrryy misschien kan je nog kaartjes op marktplaats krijgen?
XxKoekie/NutellaMonsterxX
JE LEEST
Summer Love • Complete
FanficWat nou als je met je 3 beste vriendinnen op vakantie gaat en dan Harry Styles van One Direction ontmoet? Dat gebeurt met de 18 jarige Carter. Zij gaat met haar 3 vriendinnen: Chelsea(18) en Skipper(19) en Stacy (18) op vakantie naar Gran canaria e...