4.kapitola

147 6 0
                                    

Ráno sobota 8:00 už musím ísť lebo meškám a bojím sa určite je všetko už na tom internet o tej mojej zrážke z autom😬.Šla som jak my Edward kázal a našla som ten dom .Zaklopala som a obímula ma Alica zo slovami nevedela som sa ťa dočkať.Vošla som dnu a tam Edward ,,no čo jak čelo ?" Ja ,,no fajn."Alica ,,dodre tak vás tu necháme poďme Jasper."Edward ,,neni bezpečné aby sme sa stretávali."Ja ,, mne je jedno čo si a kto si aj ťa prosťe milujem a áno poviem to takto narovynu."Edward,,ale nie si v bezpečí".Ja ,,no a ?"Edward,, ťeba asi tak rýchlo neodženiem."A úsmev dal k tomu .Ja som mu ho vrátila.A začali sme sa smiať obaja . Edward,,tak keď ťa nepresvedčí tak chceš somnou chodiť?"Ja,,anoo!"A obímula som ho . Edward,,ale najprv zisti čo som".Ja 🎅 👽 👻?On sa začal smiať na plnú hubu až mu zabehlo.Alica ,,no kúpili sme ti darček nech sa páči Bella". Ja som sa poškrábala a tielka mi krv Jasper sa nadýchol a vyštartoval po mňe Edward ho hoďil o stenu a odviedol ma domov .Šla som spať ale predtým som zavolala Jacobovy ale nedvíhal tak som šla spať.Ráno zavolala som zas Jacobovy ale nič akoby ma úplne odpísal zo svojho života.Tak som sa spýtať mami či ideme niekam mama povedala že môže ísť na golf .Ja ,,tak dobre ."Šli sme na golf a stretla som tam Jakeubovich bratov . Divné že tak som s nimi hrala golf. Bola sranda ale bez Jakeho to nebolo ono. Spítala som sa prečo neprišiel ale nepovedali.Šli sme domou a dúfala som že ráno príde pre mňa.

Sori za chyby 😉.

My Twilight saga Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang