Brook pov
Am inghetat atunci cand am vazut-o. Statea in dreptul pragului cu capul in pamant. Am analizat-o cu privirea din cap pana-n picioare. Parul ii statea dezordonat si pleostit pe spate, pe maini avea urme de arsuri, purta o rochie de noapte murdara si era descaltata. Expresia fetei era neobisnuita. Ochii sai erau rosii, semn c-a plans, avea sange pe buze si urme de zgarieturi pe obraji. Pe piept si pe gat avea vanatai, iar pielea ii era palida si rece. Mainile le avea libere pe langa corp. Degetele sale erau patate de ceva rosu si lipicios. Nici nu am fost atenta, ca toata aceasta analiza se transformase defapt in holbat. Mi-am ridicat privirea pana ce ochii mei i-au intalnit pe ai ei. Ochii ii tremurau si pupila ii era dilatata. Se uita la mine ca la ultimul om de pe Pamant.
Am simtit un junghi in inima. Vroiam sa sar, s-o iau in brate, s-o sarut....Dar ceva ma oprea. Cred ca se numeste orgoliu. Da, orgoliul ma oprea. Imi puneam in minte o mie de intrebari: De ce a venit la mine, desii am fost destul de clara sa ma lase-n pace ? De ce arata in halul acesta ? Parintii ei i-au facut asta?
Pierduta in ganduri si-n intrebari fara raspuns, nu mi-am dat seama ca a sarit in bratele mele si mi-a cuprins mijlocul, strangandu-ma puternic in brate. Isi presa puternic corpul de-al meu. O priveam confuza. Dintr-o data a inceput sa planga. Si-a infipt unghiile in spatele mele, continuand sa planga. I-am pus mana pe umeri si-am indepartat-o, privind-o in ochi. Ochii ei erau umezi si plini de tristete. Obrajii sai erau uzi din cauza lacrimilor.
- Ce cauti aici, Faith? De ce arati asa? Parintii tai ti-au facut asta ?
Faith si-a sters lacrimile, incercand sa spuna ceva. Si-a ridicat privirea din pamant si mi-a spus:...
- I-am ucis, Brook.
Nu intelegeam. Defapt, nu vroiam sa inteleg. Am rugat-o sa mai repete odata.
- Ce-ai spus, Faith?
- Mi-am ucis familia, Brook! Ce nu intelegi?
Am ramas socata. Cum ar fi putut, Faith sa-si ucida familia? Ea e sincera, timida si sensibila. Cum ar putea o asemenea persoana sa faca asa ceva? Nu. Refuz sa cred ca Faith a facut asta. Nu poate fi adevarat. Sigur e o neintelegere.
- Faith, tu esti constienta de ceea ce zici acolo?
- Bineinteles, Brook. Stiu ca nu ma poti crede, dar e adevarat...Si-a ridicat mainile, privindu-le cu dispret. I-am ucis pe toti cu mainile mele. Si mi-a placut...Mi-a placut, Brook! a spus incepand iarasi sa planga.
Eram speriata. Daca a fost in stare sa-si ucida familia, atunci va incerca sa ma ucida si pe mine. O parte din mine ar fi vrut sa o impinga afara din casa si sa se baricadeze, dar...
Am tras aer puternic in piept si i-am cuprins capul, tragand-o spre mine. Amandoua eram surprinse de reactia pe care eu o aveam. Am mangaiat-o usor si-am sarutat-o pe frunte. Ea si-a ridicat privirea spre mine si ma privea ciudat. Probabil se astepta sa o urasc. Dar n-o uram. O priveam bland in ochi. I-am mangat usor obraji...
- Faith...
- Imi pare rau, Brook..Probabil ca acum iti este frica de mine...Voi pleca atunci...
- Nu, Faith, asteapta! Nu te urasc..Te iubesc..chiar foarte mult..
- Atunci de ce te-ai despartit de mine? mi-a spus ea scurt si direct privindu-ma non-expresiv.
- Am crezut ca daca ma voi despartii de tine, nu vei mai avea niciun motiv ca sa ramai cu mine si sa te intorci inapoi la ai tai...
- De aceea ai spus ca nu ne putem casatorii si ca nu putem avea copii?
- Ei bine da...
Faith a chicotit. Ohh, ma omoara acel raset.
- Fetele se pot casatorii. a spus ea.
Am rosit pe loc. Nu intelegeam ce vrea sa insinueze cu asta. M-am aplecat usor peste ea si i-am cuprins chipul, sarutand-o. I-am soptit incet.
- Mi-a fost dor de tine.
Ea m-a luat in brate, ghemuindu-se la pieptul meu.
- Si mie la fel. Promite-mi ca nu ne vom mai despartii niciodata.
Cand mi-a spus asta, mi-am amintit de promisiunea pe care i-o facusem lui Sam in acea zi. Am ranit-o pe Faith. Dar Sam...numai este ca sa ma pedepseasca pentru ca nu mi-am tinut promisiunea. Probabil acest lucru a dovedit faptul ca sunt o persoana care nu poate tine promisiuni. Nu vreau sa o dezamagesc pe Faith...Asa ca am mai sarutat-o o data si am lasat-o sa interpreteze sarutul cum vrea ea. A zambit.
- Du-te si fa o baie...Eu o sa pregatesc patul.
- Bine. si mi-a dat drumul, urcand scarile.
M-am intors putin, privind-o ingrijorata. Cum ar putea o asemenea persoana, dupa ce si-a ucis familia, sa mai zambeasca? Poate ca Faith chiar e o ciudata. Poate o schizofrenica. Poate ar trebuii totusi sa am grija. Sunt pe un teritoriu minat. Faith pe care o stiam eu...a disparut. Nu trebuie s-o las sa ma sperie. Sa se bucure de faptul ca mi-e teama de ea. Pentru ca eu...nu sunt jucaria nimanui.
--- In baie ---
Rochia era aruncata pe jos si mototolita. Faith statea intinsa in cada...Apa avea o nuanta rosiatica din cauza sangelui. Nu era doar de la sangele pe care Faith il avea pe degete. Statea cu capul indreptat intr-o parte, zambind diavoleste. Acel zambet...care acum nu mai era asa dragut...ci mai mult mortal.
- Ii vom face pe toti care te-au ranit, sa plateasca...
- Sa plateasca...repeta Faith, parca in transa.
- Le vom arata si lor cum e sa sufere...Ii vom ucide...pe toti..
CITEȘTI
Victim Of Ecstasy
AcakO dragoste puternica intre doua fete care lupta si incearca sa treaca peste orice obstacol pentru a rupe blestemul Diavolului.