Első.

132 4 0
                                    

Ma is unott hangulattal és zombi mozdulatokkal léptem ki a mennyországból,azaz az ágyamból. Rápillantottam a telefonomra és egy halk nyögés kíséretében döbbentem rá,hogy még csak szeptember van. Nemrég kezdőtött el az iskola,de én már a végét várom.
Lassan lépkedtem ki a fürdőig,de legszívesebben vissza is szaladtam volna egyből. A hajam kócosan,sehogyse állt,a tegnapi szemfestékem elkenődött és úgy nézhettem ki mint egy beszívott panda.
Miközben próbáltam magam rendbe hozni és normális kinézetet varázsolni megcsörrent a telefonom. Kis késés után megszólalt a Made in the AM Harry mély hangjával. Hát igen,baromira szeretem őket. Nem csak a zenéjük miatt. Az egész személyiségük miatt,igaz csak annyit tudok róluk ami az 5 év alatt kiderült de ezek is elegek ahoz hogy megállapítsam: Nagyszerű emberek,amelett,hogy szívdöglesztően néznek ki. Az akit a legeslegjobban szeretek Liam James Payne. Minden álmom,hogy egyszer megértessem vele mennyire fontos nekem,illetve fontosak. Mind az öten.
A telefon kijelzőjén Emma neve jelent meg. Ő a legjobb barátnőm Lara és Juliet mellett. Mindig együtt megyünk suliba. Valószínű hogy most is azért hív. Nem vettem fel inkább írtam egy üzenetet arról,hogy mikor végzek úgy is már csak a ruha hiányzik amit öt perc alatt kikerestem. Felvettem hozzá a sapkámat. Gyorsan még leszaladtam konyhába mielőtt kiléptem volna az ajtón. Elraktam a pénzt amit anyukám kirakott az asztalra majd felkaptam a táskámat.
-Még el sem kezdődött,de én már unom.-Dünnyögtem magamba.

The World Turns With You.Where stories live. Discover now