Gaytrúda,ktoré milovala koláče

565 14 2
                                    

Lukáš Kyselina si zahryzol do koláča a vtom ho napadlo. "Asi som vám nehovoril o jednej babe,ktorú šikanovali kvôli jej menu? Nie? Tak počúvajte... Bolo jedno dievča,ktorá bola šikanovaná,za to,že mala divné meno. Volala sa Gaytrúda. Jej mama dojebala meno na matrike a z Gertrúdy vzniklo Gaytrúda. Tak, vznik jej mena by sme mali. Teraz jej príbeh. Keď malá Gaytrúda išla do prvého ročníka, pomýlili si jej meno. Volali na ňu:Gertrúda k tabuli!
No ona ich opravila,že sa volá Gaytrúda. A tak začala šikana. Najprv sa smiali žiaci, a potom aj učitelia. Gaytrúda bola z toho nešťastná a začala papať koláče. Keby bola tučná aspoň by sa jej nesmiali kvôli jej menu." Vnuk Kyseliny si pomyslí:'Môj dedo je taký debil.' Ale počúva o čom to bude tentoraz. "A tak,keď mala Gaytrúda aspoň cez 80kíl,musela nosiť modré šaty. Lebo modré boli posledné vo výpredaji. A keďže mala cez 80kg vyzerala ako borůvka. (Neviem to inak povedať,a takto je to viac funny) A aby toho nebolo málo,smiali sa aj kvôli jej váhe. Nie,že prestanú ale pokračovalo to tak,že ju raz hodili zo schodov a tak ju navzali Gayzrúda. Ma to ťažké,chúda moje. Aj mne sa stalo,že ma zhodili zo  schodov,nosil som modré šaty a volali ma Gayzrúda." Povedal Kyselina. "Mal si to ťažké." Povedal vnuk a v tom sa začal smiať. Kyselina mu hodil Bibliu a on zaukal. "Ticho budz a počúvaj.... Jeden nádherný deň Gayzrúda spadla zo schodov a pukla. BUM!PRÁSK!TRESK!BÁC! Taj hrozne dopadla Gaytrúda. A toto bol veselí príbeh o smutnej Gaytrúde." Vnuk povedal "Môj starký je totálny retard."

Poviedky (DOKONČENÉ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora