Deel 23

77 9 0
                                    

Pov Ilse
Samen met delano lopen we lekker door het bos. Of eigenlijk ik loop en duw delano in de rolstoel. Ik zie hem echt genieten om weer even buiten te zijn. Het is altijd fijn om je kind blij te zien. "Zeg delano, bart en ik hebben zitten denken en wij denken dat jij met iemand moet gaan praten" zeg ik. "Hoe bedoel je" zegt hij. "Nou, je hebt dat van je ouders, duidelijk nog niet verwerkt en nu dit erbij" maak ik mezelf duidelijk. "Nergens voor nodig" zegt hij droog. "Wel delano, ik zie je zo vaak verdrietig! Wij vinden echt dat dit het beste is" zeg ik. "Maar ik ben niet zo'n prater dus dit gaat niet helpen" houd hij vol. "We gaan het gewoon proberen" zeg ik. Hij geeft geen antwoord meer, dus het zal wel goed zijn.

Ik ben alweer een tijdje thuis. Het is dan ondertussen ook al weer 22:00 uur. Ik zit lekker samen met bart op de bank. "Dat is lang geleden" zegt hij. Ik knik. Dat is het zeker.

Pov Delano
Ik word wakker van ik denk een bloedneus. Ik doe het licht aan en kijk op de klok. 02:30. Ik voel aan mijn neus en inderdaad bloed. Opeens word ik heel misselijk en pak ik snel zo'n bakje op mijn kastje. Als ik moet overgeven zie ik dat het allemaal bloed is wat er uit komt. Ik klik op mijn knopje en als snel staat dr Manning naast mij. Dr manning haalt snel dr Reid erbij. "Hij heeft waarschijnlijk een bloedneus in zijn slaap gehad. Dit is naar zijn maag gestroomd en daar is hij misselijk van geworden" zegt dr Reid. (Heeft mijn broertje gehad, was echt heel eng) ik zie hoe dr manning een washandje pakt en terug komt om mij een beetje schoon te maken.

Die ochtend ben ik alweer om half 6 wakker. Ik stap uit mijn bed en ga even naar de toilet. Al snel komt dr manning de kamer in lopen en vraagt wat er is. "Er is niks, ik moest even plassen" zeg ik. "Oh oke" zegt ze. "Je hebt me laten schrikken vanacht delano" zegt ze. "Ik was zelf ook echt heel bang" zeg ik. Ik wist niet wat er gebeurde. "Heel erg bedank voor vannacht" zeg ik. Ze knikt en loopt dan de kamer weer uit.

Happy Family 3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu