,, Neodcházej. " zašeptal mi do ucha Dei. ,, Senpai mate jít za šéfem!!" do dveří vtrhlo Mongo a křičelo přez celou místnost. Deidara si stopnul, probodl Tobiho pohledem a odešel. Víc rudá jsem snad v životě nebyla, když jsem si uvědomila co se stalo a já měla jen plášť, pod kterým mám jen spodní prádlo. ,, Ahmm Tobi mohl bys prosím odejít, potřebovala bych se převlíct " Tobi smutně sklopil hlavu a odešel.
Šla jsem ke skříní a začala se oblíkat. Vzala jsem si krátké modré tílko a černé kraťásky, pravou ruku a nohu jsem si ovázala "Obvazy", pote jsem si nasadila na levou nohu a ruku "síťku" ( netušim jak se tomu říká , dejme tomu síťka😁 ) na levou ruku jsem si ještě nasadila rukavici, pouzdro na kunaie a shurikeny jsem připevnila na právé stehno. Nakonec jsem vzala svoji ochranou čelenku se znakem Listové. Z pouzdra jsem vytáhla kunai a přejela jim po znaku. Čelenku jsem si přivázala na čelo a než jsem odešla tak jsem si do culiku ve vlasech dala hůlky.
Běžela jsem chodbou a už vydělá dveře Peinova kanclu, tak jsem zpomalila. Došla jsem ke dveřím a chystala se vejít 'AU !' zničeho nic jsem se válela na zemi ,, Jsi v pořádku ? " Dei mi podal ruku aby mi pomohl vstát ,, Jo jsem v pořádku, ale byla to rána." už jsem stala, ale Dei mě pořad držel za ruku ,, uhm Deii... " ,, Jo promiň.. Já jen, že..." ,, Co ? " ,, Měly bychom jít.. " celkem by mě zajímalo co chtěl říct.
,, Co máme vůbec za misi ? " zeptala jsem se Deidary ,, Ty to vlastně nevíš, že ?" ,,mmm" ,, Máme prozkoumat jeden z Otochimarova úkrytů. Pein nám tuto misi dal kvůli tvému ninjutsu a mému způsobu cestování. Un." Deidara si dal ruku pod pláš a sáhl do- ' Co to ?! To je jíl ??' Začal něco tvarovat a skládat pečetě. Najednou se před námi objevila obří sova z jílu. Deidara skočil na sovu a podíval se na mě ,, Tak jdeš nebo tam budeš stát do večera? " ,, Vždyť jdu ! " skočila jsem vedle Deidary, sova roztáhla křídla a vzlétla ,,ííí" chytila jsem se Deie za plášť abych nespadla. Dei si mě přitáhl blíž.
Pohled Deidary
Katsumi se chytla za můj plášť aby nespadla, proto jsem si ji přitáhl blíž k sobě ,, Jsi roztomilá když se bojíš " zašeptal jsem Katsumi do ucha a letmo ji políbil do vlasů. Katsumi se mi podívala do oči a políbila mě, rukou jsem sjel na její vypracovány zadeček. Mezi jejími polibky pronikali slastné vzdechy. Přitiskla se ke mě blíž, hrozně mě to rajcovalo. Začal jsem sjíždět rukou níž, pak jsem na chvíli přestal. Katsu zašeptala ,, Nepřestávej" ruce si dala kolem mého krku a začala líbat, mezi polibky mě jemně skousla spodní ret. Byl jsem na pokraji sebekontroly, cítil jsem že víc už nevydržím. Chtěl jsem přestat, ale zároveň jsem chtěl víc. Katsumi si stoupla na špičky aby byla vyšší. Jenže to neměla dělat. Tím jak se vyvýšila tak se mi stehnem otřela o rozkrok. Nejspíš cítila menší nápor , a tak se začala otírat častěji. Byl jsem celkem nervózní, tak jsem se raději odtáhl.Pohled Katsumi
Stoupla jsem si na špičky abych byla vyšší, konec konců měřim metr šedesát tak co ? Deidara je nejmíň o hlavu vyšší. Když jsem si stoupla na špičky tak jsem se otřela o jeho rozkrok a cítila že je trochu vzrušeny. Začala jsem se o něj otvírat častěji, bylo to příjemné, ale Dei byl celkem nervózní a odtáhl se ode mě. ,,Promiň" bála jsem se že mu to bylo nepříjemné tak jsem sklopila hlavu dolů. ,, Za to nemůžeš " usmál se a dal mi letmou pusu. Objala jsem ho kolem krku, a zavřela oči. Asi po pěti minutách jsem je otevřela a odtáhla se od něj ,, Tam je ta skrýš " ukázala jsem směrem k dutému stromu.Když jsme konečně staly nohama na zemi tak jsem složila pečeť na tvorbu ledu a vytvořila jsem miniaturní ledové krystalky, které jsem následovně rozmístila v okolí dvou kilometrů a vpustila je do země. Krystalky snímaly pohyb chakry a taky snímaly prostor kolem sebe. Chvíli jsem se soustředila na mali náznak chakri Orochimara,, Mám ju !" ,, Skvěle ještě chvílu a můžem jít " kývla jsem na souhlas a snímala dal. Najednou jsem ucítila poměrně silnou chakru. ,, Sakra " ,, Je blízko" Deidara ji nejspíš také cítil ,, Zkus to zrychlit já to jdu omrknout. " ,, Buď opatrný " ,, Neboj se " ,, Kdyby to šlo ..." zašeptala jsem na místo kde před chvilkou stal Deidara.
Tak je tady další díl doufám ze se vám líbí. Chtěla bych jen oznámit ze tento díl je rozděleny do dvě části 😇
ČTEŠ
Akatsuki, Aneb Úžasná Rodina? ✔
Random(Přepis přerušen na dobu neurčitou) "Akatsuki. Jedná se o vražednou organizaci. Odvážlivci, kteří se jim postavili.. Nepřežili. Narodili se v samotném pekle. Nesmrtelní, neporazitelní, monstra bez citu a bez slitování. Zajali spousta jinchuuriki...