Tri mjeseca kasnije
Stefan p.o.v.
Ne mogu vjerovati da je nisam vidio devet mjeseci. Sada njene usnice ljubi vjerovatno neki drugi, a to nisam ja. I to sve zbog jebene Valerije.
Preda mnom sija grad
Ma ko to svetla pali...
,,Ko smeta?"
,,Stefane ajmo do igralista. Meni dosadno."
,,Sta ti je sa cure?" Inace je vise s njom nego sa mnom. Vise se ne druzimo kao prije.
,,Otisla je kod Viktorie. Pomaze joj nesto."
,,U redu. Vidimo se za pola sata." Pitam se u cemu joj to pomaze. Istusirao sam se i obukao te uzeo loptu. Na njoj se potpisao Neymar. Tu loptu ne dam nikom sem Nemanji. Ona je sveta.
(*****)
,,Hej buraz. Sta igramo?"
,,Ti brani a ja ti pucam i obrnuto"
,,Ti prvi branis." Rekao sam mu a on je navukao golmanske rukavice.
Jako sam napucao loptu ali ju je on spretno odbranio. On je izvrstan golman.
Nakon sto je od pet golova primio dva, ja sam krenuo da branim.
Nakon treceg pokusaja da dadne gol, lopta je otisla u moje nezgodno mjesto.
,,Lakse malo brate, za nekoliko godina mislim imat djecu, zato bolje nemoj tu gadjat."
,,Vec ga..." nesto je promrmljao ali sam ga skontao.
,,Sta si rekao?"
,,Nist. Nastavimo."
,,Ne. Reci sta si rekao." Ako je neko uporan, onda sam to ja.
,,Monika je trudna."
,,Nisam znao da ste za ozbiljno. Cestitam brate." Zagrlio sam ga i cestitao mu.
,,Pa volimo se. Zajedno smo devet mjeseci. Nismo planirali ali desilo se." Krenuo sam nesto reci ali me prekinuo Nemanjin telefon.
,,Halo."
.....
,,Sta. Dolazim odmah. Samo nek se smiri. Ne panicari."
,,Stefane izvini ali ja moram ici. Mogu uzeti tvoj auto jer sam ja dosao pjeske?"
,,Pa mogu i ja sa tobom. Mislim usput mi je."
,,Zao mi je ali ovo moram sam. Ne smijem te povest. Dakle?" Bacio sam mu kljuceve u ruke te je on otrcao. Boze sta mu je danas?
Viktoria p.o.v
,,Monika hajde. Nemam cijeli dan." Pakujemo stvari za bolnicu jer bi se mogla svaki cas poroditi. Viktor nije kuci. Ja sam ga malo natjerala da se odmori. Al stvarno, tako se brinuo za mene. Cak je i sa posla izostao dvije sedmice. Takodje mi mama pomaze puno. Sa mnom je ovdje u stanu.
,,U redu. Ne ljuti se odmah."
,,Pusti je Monika. Samo je nervozna zbog poroda." Ajd mi i vi stvarajte vecu nervozu. Dosta mi je to sto cu sve ove divne trenutke provest bez Stefana. Veci uticaj u djetetovom zivotu ce imati Nemanja koji mu nije nista.
(***)
,,Aaaaa!" Dreknula sam se iz sve snage. ,,Mama upiskila sam se."
,,Ljubavi moja nisi se ti upiskila nego ti je pukao vodenjak. Brzo idemo."
,,Nema Viktora. Mon zovi Nemanju da nas on vozi." Izvadila je telefon i nazvala ga.
Ubrzo se on pojavio na vratima.
YOU ARE READING
Love the bad guy✔
RomanceLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?