Második.

108 6 0
                                    

A suli,olyan unalmasan telt el ahogy szokott. A jófejnek nem nevezhető osztálytársaimat eltűröm,de annyira elegem van már belőlük. Állandóan zargatnak minket a hülyeségeikkel és azt hiszik olyan nagy barátok vagyunk. Pedig nem. Nekünk megvan a kis csapatunk ha lehet ilyen szót használni a három-négy fős társaságunkra. Rajtam kívül még hárman vannak. Emma,Juliet akinek a barátja is néha hozzánk csapódik,és nagyon ritkán még egy fiú is,aki Juilet barátjának a haverja.
-Akkor mehetünk a parkba?-Kérdezte Emma miután kivágtattunk a suli területéről. Ma valamiért nagyon vidámnak és izgatottnak tűnnek mind ketten.
-Szerintem jó ötlet lenne megvárni Julietet nem?-Épp csak mondanom kellett,de már ott is termett melletünk.-Akkor mehetünk.
Végre odaértünk a parkba. Nem volt sok szabad pad mivel nagyon jó idekint az idő. Gyerekek játszadoztak,kavicsokat dobáltak a vízbe. A szülők jobbesetben beszélgettek,de volt olyan aki a telefonját nyomkodta. És ha a gyerek a vízbe esik?
-Na. Tudjuk hogy neked ez az álmod.-Kerekedtek el a szemeim. Nekem csak egy nagy álmom van,az mégpedig a..-Meg azt is hogy mennyire fontosak ők neked. Úgy gondoltam,illetve gondoltuk a szüleiddel együtt hogy ideje lenne elmenned egy tánc meghallgatásra.-Oké,nem egészen erre számítottam.
-Ennyi?-Cseppet sem meglepve néztem rájuk.
-Dehogyis! Nem mindennapi helyre mehetsz el Doris. Az One Direction háttértáncosa lehetsz ha minden sikerülni fog!
-Na ugye most csak viccelsz,kérlek mondd azt hogy viccelsz!-Kaptam szám elé a kezem.
-Nem örülsz?-Kérdezték tőlem szinte szinkronban.
-Nem vagyok annyira jó táncos hogy felvegyenek oda. Meg amúgyis kéne repülőjegy.-Húztam el a számat.
-Te hülye vagy? Nálad jobb táncost soha nem láttunk. Nagyon jól nyomod,simán felvesznek! A jegyek miatt ne aggódj. Már a szüleid megvették.-Most ugye ez vicc? Láthatom élőben Liamet? Ez tuti vicc. Ha látnám is elájulnék. Nem. Ez vicc. Én a(z) One Direction háttértáncosa? Na nem. Csak beégetném magam.
-Nekem vannak a legjobb barátnőim!-Öleltem át őket olyan szorosan,mint még soha. Ha kijuthatok oda és megpillanthatom Liamet vagy akármelyik fiút a bandából életem legszebb napja lesz.-Köszönöm! Nagyon nagyon nagyon köszönöm.

The World Turns With You.Where stories live. Discover now