Am revenit ! Intr-un final mi-am facut si calculatorul . :) In poza este Larisa .
.......,Liam mi-a daruit si un mic inel cu o pietricica in porma de inima. In interior era gravat numele meu si al lui. In ultima saptamana fiecare a stst la parintii lui. Normal ca eu am mers cu Liam acasa la el. Am petrecut cea mai nebuna saptamana din viata mea .
Timp de 4 zile ieseam in fiecare seara la o cina romantica. Era foarte placut si relaxant . Trecusera deja 2 luni . Baietii erau din ce in ce mai aglomerati. Stateam mai mult pe acasa impreuna cu Parrie , Eleonor , Lisa si Ally . Pai , sa va explic . Lisa era noua girlfriend a lui Harry. Sigur ca este o bunaciune , daca nu era Harry nici nu se uita la ea. Pe langa frumusetea ei , este si foarte amuzanta si prietenoasa . A va veni sa credeti sau nu, Ally este iubita lui Nialler de o luna. Este exact ca el. Noi ii spunem Soricica , iar cand este cu Niall , toti le spunem Soriceii. Aaa, sa revenim ! Adevarul este ca au inceput sa ne neglijeze pe noi , astea mai batrane in relatii. Eu,Perrie si Eleonor era extrem de suparate deoarece de 2 zile baietii nu ne-au mai sunat. Seara urmatoare trebuiau sa revina in tara,aveau doua concerte aici. Erau super incarcati cu concerte pana peste cap. In seara urmatoare, Liam a sosit pe la 11 noaptea. Nu prea am stat de vorba asa ca am intrat in camere .
- Balooo ! Ce faci, iub ? l-am intrebat eu dand sa-l iau imbrate.
- Vreau sa vorbim ! a spus el refuzand imbratisarea .
- Ok . Ce sa vorbim ? am spus zambind.
- Vreau sa ne despartim !
- Ai innebunit ? De ce ? Motivul ?
- Nu mai am timp pentru noi. Nu vreau sa-ti petreci timpul in casa !
- Asta nu-i nici o problema. Vorbim pe net , la telefon , se rezolva. i-am spus luandu-l de mana.
- Vio, vreau sa punem punct aici !
- Esti sigur ? Foarte sigur ?
- Nu am glumit si nici nu glumesc. Stiu ce ti-am spus.
- Bine. Atunci eu ma duc acasa.
- Poti sta aici. Vio , vreau sa ramanem prieteni. Putem?
- Sigur, dar cu statul aici refuz imediat. am spus pregatindu-mi valiza.
- Te duc acasa ? a spus el venind langa mine .
- Nu, nu vreau. Stai aici si odihneste-te ! Esti obosit.
Dupa 15 minute am ajuns in sufragerie unde ii pupam pe toti. Mi-am luat " adio " de la ei. L-am pupat si pe Liam,dupa care am urcat in taxi,dar destinatia mea nu era acasa ,ci la aeroport. Am cumparat bilet pentru cel mai apropiat avion catre Romania . Dupa 7 ore ajunsesem in Romania , mai exact Brasov. Pe tot parcursul drumului am dormit bustean . Cand am ajuns acasa la buni , ai mei nu au fost surprinsi deoarece stiau vestea de pe net. Timp de 4 luni am mers prin toata Romania. Habar n-aveam cet de frumoasa este tara mea. Printre calatorii am scos si 4 melodii, iar pe ultima am lansat-o exact inainte de plecarea mea inapoi in Anglia, pe nume " Battlefield " .
Din perspectiva lui Zayn .
Au trecut 4 luni si nu am mai vorbit deloc cu Violeta. In urmatoarea seara am vazut la televizor o stire despre Violeta. Vrand ,nevrand eram cu baietii in sufragerie. Stirea spunea ce Violeta este cu un nou tip. Langa aceste cuvinte au pus si o poza cu Vio, care era imbratele unui baiat destul de simpatic. Liam a avut o reactie destul de violenta. A intrat in camera lui si a inceput sa sparga lucruri. Nu stiu ce s-a intamplat acolo dar am auzit o bubuitura. Am fugit cu toti la el , iar cand am deschis usa , peste tot erau numai cioburi , lenjeria patului era azvarlita pe balcon , haine peste tot si alte obiecte care zaceau pe podea. L-am zarit imediat pe Liam intr-un colt al camerei cu mana stanga plina de sange si cu lacrimi pe fata zicand intr-una : " Am pierdut-o ! " I-am rugat pe baieti sa plece, iar eu m-am dus langa el.