6. Rész

887 32 4
                                    

Mikor a kocsival befordultunk Newton Streetre, már hallani lehetett a zenét. A ház előtt Ali leparkolt. Hogy bementünk a házba érezni lehetett a pia, a dohány és a fű szagát.

-Jöttök velünk megkeresni a fiukat?- próbálta túlordibálni a zenét Vani.
-Én megyek veletek.- mondtam.
-Én nem. Megyek külön. Megkeresem Nathet. -mosolygott. Mad ment keresgélni Nathalient és mi meg kerseni Calékat.

**Luke szemszöge**

Mikor megérkeztünk egyből a konyhába vettük az irányt inni.
Ashsel ketten maradtunk a pultnál mivel Calék kimentek az udvarra.
-Haver! -Szólt nekem Ash.
-Mondjad.
-Fogadjunk?-
-Miben?
-Gyere össze Bellával. És majd három hónap múlva mondd el neki, hogy fogadás miatt vagy csak vele. Benne vagy?
-Hmm. Rendben.
- De nem mondod el senkinek. Ez köztünk marad max még a fiuknak. De meg kell ígértetni velük is hogy nem mondják el.
-Oké. És mikor hívjam randira?
-Hétfőn kísérd haza a suliból és akkor hívd el valahova. Azt rádhagyom.
-Ez érdekes 3 hónap lesz az egyszer biztos.
-Az hát.

**Bella szemszöge**

Mikey és Cal az udvaron voltak. Ali odafutott Calhoz és megölelte.
Mi is odamentünk hozzájuk.
-Sziasztok lányok.-Köszönt nekünk Mikey.
-Sziasztok!-köszöntünk egyszerre Vanival.
-Hol van a két jó madár?-kérdeztem.
-Amikor kijöttünk Mikeyval akkor a pultnál sört iszogattak.-mondta Cal.
-Megnézzük ott vannak-e?- nézett rám Vanessa.
-Persze. Skacok megyünk, meg nézzük ott vannak-e Lukeék. -indultunk vissza a házba
-Megyek veletek. veletek.- szólt utánunk Mikey.
-Oké.-mondtuk Vanival egyszerre.
-Ti jöttök vagy maradtok?-nézett Vanessa Calra és Alire. Összenéztek majd Calum válaszolt
-Még egy kicsit maradunk és megyünk be táncolni.
-Rendben. Akkor menjünk.- mondta Vanessa. Bementünk és szinte egyből észrevettem egy magas alakot. Belőtt szőke séró és körülötte vagy 5 lány.
-Gyerekek! Az ott nem Luke?- mutattam hova nézzenek. Odanéztek majd Mikey válaszolt.
-De, az Luke.
-Na. Hát mondom én.
-Menjünk oda. Hátha ott van Ashton is. Át furakodtunk a táncoló tömegen egyenest Lukeékhoz.

**Vanessa szemszöge**

Hogy közelebb mentünk beigazolódott Bella állítása miszerint az Luke volt. De ott volt vele Ash is. Odamentem hozzá.
-Szia szivem!
-Hello kislány!- éreztem a lehelletén az alkoholt. - Gyere táncoljunk egy kicsit
-Mennyit ittál?- húztam fel a szemöldököm.
-Hát úgy kb. 7 felest 2 pohár whiskyt 2 pohár Jack Daniel'st és 3 sört.-mondta tök laza hangnemben.
-Jesszusom!
-Most mi va'? Nem vagy az anyám hogy eldöntsd mit csinálok. Bár ha az lennél se hallgatnék rád. És egyébként is... felnőtt ember vagyok a kurva életbe! Ha nem tetszik a viselkedésem és hogy szeretek bulizni és szeretek inni akkor minek járunk??
- Hát azt én se tudom! Soha nem vagy ott velem és most is más lányokat stírölsz és most is velük táncikálsz! Alig szólsz hozzám és ráadásul flegma is vagy!
- Tudod van egy tök jó szöveg. Figyi mondom.. Flegma vagyok, ez az én bajom, ha nem tetszik, arra az ajtó angyalom.
-Végeztem veled egy életre!-mondtam a szemébe.
-De aztán ne is próbáld magad visszakönyörögni magad hozzám!
- Szerintem te hamarabb fogsz nekem térdenállva könyörögni mint én neked. Mintha vissza akarnék menni egy ilyen faszfejhez.
-Rohadj meg te büdös kurva! Elhúzhatsz a francba!
-Megyek is. Nem vagyok hajlandó tovább a közeledben maradni.
-A soha viszont nem látásra.- erre a mondatra felmutattam neki a középső ujjam. Hadd csodálja milyen szép. Ott is hagytam. Bementem a konyhába és kértem egy felest az lehúztam. Majd megint egyet, ittam vodkanarancsot, whiskyt, tequilát, Jack Daniels't. Miután már megittam 3 felest 2 pohár tequilát 1 pohár Jack Daniel'st, 2 pohár vodkanaracsot 3 pohár whiskyt, mentem táncolni.

Szerelmi Játszma [5SOS,1D] Место, где живут истории. Откройте их для себя