Ηταν 6 το πρωι!Το τρένο πήγαινε πολυυυυυ αργά!Σε κανα δυωρο υπολόγιζα ότι θα έφτανα στην περιοχή όπου μένει η θεία μου η Ντίνα!Μα καλα τόση ώρα για να φτάσουμε;Νόμιζα ότι Ειβαι κοντά...Τέλος πάντων!Η νύχτα πέρασε γλυκά!Συζηταγαμε πολυ ώρα με τον Αλέξη!Φαινεται πολυ καλό παιδι!Και μαντέψτε...πηγαίνουμε προς την ίδια περιοχή!!Θα δουλέψει απο ότι έμαθα στο εργοστάσιο του παππού του!Για να μην τα πολυλογώ,αυτός κοιμόταν κι εγω ήμουν ξύπνια και χανομουν στις σκέψεις μου!Καποια στιγμή σηκώθηκε..
-Αχ,ξύπνια εισαι Σαρα;Μα και δεν νύστα ζεις;Ξενυχτήσαμε χτες...
-Χαχα όχι δεν νυστάζω!
Αρχίσαμε παλι να λέμε για διαφορά θέματα!Καποια στιγμή ο Αλέξης άρχισε και τα ανέκδοτα!Ηταν τόσο γλυκός και αστείος!Κουρασμενοι όπως ήμασταν μας πήρε παλι ο ύπνος!Η στάση που έπρεπε να κατέβουμε ηταν μια ώρα ακόμα..
Η ώρα πέρασε!Ξυπνησα,ο Αλέξης Ακομα κοιμόταν!Κοιτα το ρολόι...Η ώρα είχε πάει 11:00 και η στάση μας είχε περάσει εδώ και δυο ώρες!!Τι θα κάναμε τώρα;Το τρένο είχε φτάσει πολυ μακριά!!Αναστατωμενη,σκουντάω τον Αλέξη για να σηκωθεί.Αυτος ταραγμένος σηκώνεται...
-Τι έγινε;
Μου λέει με απορημένη βλέμμα!
-Χάσαμε την στάση...Μας πήρε ο ύπνος!
-Ωχ ,μην ανησυχείς θα κατέβουμε στην επόμενη και μετα θα πάρουμε παλι το τρένο να γυρίσουμε πίσω!
-καλα.
Απάντησα εγω με τόνο αμφιβολίας!
Η επόμενη στάση έφτασε γρήγορα!Μαζεψαμε τα πράγματα μας ,κατεβήκαμε.
βγήκαμε απο το τρένο και τότε βρέθηκα αντιμέτωπη με μια απαίσια εικόνα!Απεναντι μου,σε μια κολώνα ηταν κολλημένο ένα χαρτί που έδειχνε τη φάτσα μου και έλεγε "Χάθηκε,για οποιαδήποτε πληροφορία καλέστε στο 69745436700!Επαθα σοκ!!Οι γονείς μου με έψαχναν!Αν με έβλεπε κάποιος αστυνομικός η περαστικός και με αναγνώριζε θα με γύριζαν πίσω!Τοτε φωνάζω στον Αλέξη
-δεν θα φανταστείς τι είδα..
-τι;
-οι γονείς μου με ψάχνουν και έχουν βγάλει ανακοίνωση!!Τι θα κάνουμε;
-Μην ανησυχείς,εχεις γυαλιά ηλίου;
-όχι...
-Οκ πάμε να πάρουμε απο ένα μαγαζί εδώ κοντά.Κατα προτίμηση πρεπει να πάρουμε μαύρα,για μην γίνεις αντιληπτή απο κανένα!
Πρπχωρησαμε και 2 χιλιόμετρα πιο κατω ηταν ένα μαγαζί με γυαλιά!Μπηκαμε και πήραμε ένα ζευγάρι μαύρα γυαλιά για μένα!!Ηταν χάλια,αλλα δεν ειχα άλλη επιλογή!
Βγήκαμε απο το μαγαζί και κατευθυνθήκαμε προς το σταθμό του τρένου!Ενας αστυνομικός Μας πλησίασε.Προσπαθησα να τον αποφύγω άλλο ο Αλέξης μου ψιθύρισε στο αυτί...
-Θα σε καταλάβει,φερσου φυσιολογικά!
Αυτο έκανα λοιπόν.Ο αστυνομικός ήρθε κοντά μας και άρχισε τις ερωτήσεις!
-Τι κάνετε δυο ανήλικα παιδιά στον δρόμο μόνα τους;
-εεε-εμείς κύριε έχουμε άδεια απο τους γονείς μας!ειμαστε αδέλφια και μας άφησαν μόνους μας να πάμε να μας κρατήσει η γιαγιά!Οι γονείς μας δουλεύουν!
Αποκρίθηκε ο Αλέξης με αυτοπεποίθηση!
-Ααα,ώστε ετσι...Εντάξει τότε!Μα για μια στιγμή...εσυ κοριτσάκι βγάλε λίγο τα γυαλιά!Καπου έχω ξαναδεί το πρόσωπο σου.
-Μαλλον λάθος θα κάνετε!
-όχι, δεν κάνω λάθος!ααα θυμήθηκα,είδα μια αφίσα το πρωι,σε ψάχνουν οι γονείς σου...
-Οχι κύριε σας είπα...
-Αστα αυτά και έλα εδώ
Με έπιασε απο τον ώμο και με τράβηξε!Με έβαλε μέσα στο περιπολικό το ιδιο και τον Αλέξη!Φτασαμε στο αστυνομικό τμήμα.Βγηκαμε έξω και ο αστυνομικός μας οδήγησε σε ένα γράφειο!Μπηκαμε και ο αστυφύλακας απευθύνθηκε σε αυτόν που καθόταν στο γραφείο!
-Αυτά εδώ τα παιδιά,μάλλον το έσκασαν απο το σπιτι!Πρεπει να ειδοποιεισουμε τους γονείς τους.Θα πάρουμε το τηλέφωνο που εχει γ αφίσα...
Τότε πιάνει το τηλέφωνο και ειναι έτοιμος να παρει τους γονείς μου!
-Σταθείτε,Μην μου το κάνετε αυτο...Έφυγα απο το σπιτι για μια καλύτερη ζωή!Φεν αντέχω άλλο εκεί μέσα!
-Μα γιατί;Τι σου έκαναν οι γονείς σου;
Εγω δεν απάντησα...Δεν μπορούσα να πω,ηταν και μπροστά ο Αλέξης!Θα μάθαινε το μυστικό μου!Βλεπετε δεν του ειχα πει τον λόγο που έφυγα απο το σπιτι και πάω στη θεία μου!
Σηκώθηκα,έπιασα τον Αλέξη απο το χέρι και αρχίσανε να τρέχουμε μακριά απο το τμήμα!
Μετα απο 10 λεπτά τρέξιμο φτάσαμε σε ένα ερημικό σοκάκι!Αποκλειεται να μας έβρισκαν εκεί...Τοτε ο Αλέξης γεμάτος απορία μου λέει
-Αλήθεια γιατί έφυγες Απο το σπιτι;
-δεν ειναι η κατάλληλη στιγμή να σου πω!Θα τα πούμε αύριο αυτά!
Η ώρα είχε πάει 18:00 το απόγευμα!Ειχαμε εξαντληθεί και ετσι μας πήρε ο ύπνος!Εγω ειχα κουλούριασει στους ώμους Τπυ και αυτός νε χάιδευε με το δεξί Τπυ χέρι!Η νύχτα πέρασε πολυ ωραία μέσα στην αγκαλιά του...
BẠN ĐANG ĐỌC
Heart of stone
Teen FictionΗ Σαρα ένα 14χρονο κορίτσι περνάει ένα μαρτύριο μέσα στο ιδιο της το σπίτι.Καθημερινά κακοποιείται και πολλα αλλα.Η ζωή της αλλάζει όταν φεύγει απο το σπιτι,οι γονείς της την ψάχνουν παντού !Η περιπέτεια της αρχίζει και θα αντιμετωπίσει πολλα εμπόδι...