POV Luke
Dan opeens zoent Chelsy me en ze duwt me tegen de muur maar Ik trek terug er word de hele tijd aangebeld zegt Ik. Ja ik weet het, dat is je stomme vriendin zegt Chelsy. STOM !?? Ik begin te lachen waar heb je het over ? welke vriendin ? Uhhh heb ik jou misschien gevraagd ? Chelsy begint te blozen en schud haar hoofd. Even word het stil maar de rust word weer verstoord van het gerinkel van de bel. Ik doe snel iets aan en loop naar beneden ik doe de deur open en een meisje komt op me af WOW WoW wat doe jij? Ik ben je vriendin en jij moet weg hier bij dat stomme "wijf" kom laten we een hotel nemen en een romantische nacht hebben zegt het meisje lachend. Uhh luister ten eerste ben ik je vriendje niet ten tweede ik weet niet wie je bent of hoe je heet ten derde ik wil helemaal geen hotel met jou en ten vierde jij noemt mijn vriendin stom ik begin boos te worden en wil haar eentje geven maar Chelsy komt achter me staan en houd mijn arm tegen. O en ten vijfde rot op en ga iemand anders lastig vallen en ik doe de deur dicht.
POV Chelsy
Luke vroeg aan mij wie dat meisje was ik zei hem dat dat zijn vriendin was en dat hij toen dronken was. Maar vergeet haar maar zei ik in zijn oor. Luke lachte en zei dat hij zich vervelden. Zullen we naar het strand zei Luke enthousiast. Naar het strand het is half 4 uur zei ik verbaast. Okay het is misschien nog een beetje vroeg maar ik heb een verassing voor je zei hij met wiebelende wenkbrauwen. "We kunnen nog even iets eten en ons klaar maken voor het strand want ik wil dat je een mooie draagt" "Oke" Okay zei ik en loop naar de keuken. Ik pak een paar broodjes leg er beleg op en ren dan al naar boven.
POV Luke
Chelsy rent naar boven en ik kijk haar na ze is zo mooi en hoe kan ze nou nog geen vriendje hebben "ja nog geen"
Als we zometeen naar het strand ga ga ik haar vragen en zoenen bij zonsopgang het moet echt fantastisch worden en hopelijk zegt ze JA.
Nadat we helemaal klaar zijn is het ondertussen al 5 uur en het duurt ongeveer een half uurtje rijden. Als Chelsy de trap af loopt sta ik met open mond naar haar te kijken want HoT danm ze is knap. Ze loopt naar me toen en ze trekt me mee naar de auto.
Ik kijk op mijn weer app om te kijken hoelaad de zon op gaat.En ik zie dat we net op tijd komen. Als we aan komen lopen we naar het strand. Ik kijk naar die zon die langzaam op komt en het water wat golfend beweegt.
Ik pak het doosje met de ketting erin.Ik hou haar handen vast en vraag
"Wil je mijn vriendinnetje zijn?"
--------------------------------------
Even een klein hoofdstukje want ik had de laaste tijd niet veel tijd en ben ook net terug van kamp wat heel erg leuk was en ik was
die dag ook heel erg moe👍🏻👍🏻👍🏻maar wat gaat Chelsy zeggen ???
Xx🎀