Mami?

3 0 0
                                    

Sofi je matka Melisy. Melisa ji neviděla od svých 7 let. Jen jí matka posílala dárky, nebo peníze. Melisa si nevzpomínala, jak její matka vypadá a tak si to vymýšlela. Chtěla by Sofi zase vidět, ale neví, jestli se jí to někdy splní.

Dnes jde Melisa normálně do školy. Píší test z fyziky, ale Melisa se neučilla, protože jí fyzika jde v pohodě. Po cestě si nenandala sluchátka, ale přemýšlela. Na jednu stranu si opakovala fyziku, ale zároveň měla divný pocit, jako by se mělo dnes něco stát.
Ve škole byla trochu mimo. Róza jí skusila rozveselit, ale moc se jí to nepodařilo. Když došla chvíle na test, tak se Melisa probrala.
Napsala tam všechno. Když se poohlédla po třídě, viděla jak si všichni posílají taháky a radí si. Melisa to ignorovala a psala si to sama. Najednou slyší ,,Meliso...Meli..'' Melisa se otočila a seděl za ní Dejv. Povídá: ,,Chceš poradit?''
Melisa jen kývla a řekla: ,,Ne, ale dík.''
Otočila se zpátky. Dejv nechápal, ale neřešil to. Nevěděl, že Melisa je chytrá a zvládá vše v klidu. Po testu o přestávce Melisa koukala do telefonu, najednou jí přišla zpráva od táty. ,,Dnes tě čeká překvápko!''
Melisa se vylekala, ale těšila se víc.

Když šla Melisa ze školy domu, tak přemýšlela, co by ji mohlo doma čekat. Nic jí nenapadlo. Šla v klidu, když najednou viděla cizí auto. Zneklidněla, snad rok u nich nikdo nebyl. A ještě když bydlí jinde..
Vešla dovnitř a naschvál zakřičela: ,,Ahooj tati.''
Ben neodpověděl, ale Melisa jen slyšela: ,,Ta jdeme.''
Stála a koukala, vyšel táta a povídá: ,,Meli, chci ti někoho představit.''
Najednou vyšla krásná žena.
,,Tohle je Sofi. Tvoje matka.''
,,Ahoj Melisko.''
Melisa jen zírala.
,,Jsi tak...jiná. Dlouho jsem tě neviděla. Jsi krásná.''
,,Děkuju.'' vykoktala Melisa.
,,Jsi v pohodě?'' zeptal se Ben.
,,Jo, to bude...dobrý.''
,,Jsi velká.'' řekla Sofi.
,,No.. já. Vždycky jsem si snažila vzpomenout, jak vypadáte, ale nevzpoměla jsem si. Tak konečně vidím, kdo je moje matka.''
,,:) Já vím, dlouho jsem s vámi nebyla. A moc mě to mrzí!''
,,To je v pohodě. Ale nemůžu uvěřit.''
,,Tak jo holky. Jste si podobné.''
,,Já asi půjdu chvíli k sobě.''

Melisa odešla a zapla si notebook. Najela na fb a koukla se do zpráv, psal Dejv. Jen smajlíka. Melisa odepsala také smajlíka " :/ "
Dejv se hned ptal, co se děje. Melisa mu to, ale asi říct nechtěla. Zatím nic neodepisovala a psala si s Rózou. Ale též jí nic neřekla.
Sama to zatím nevstřebala, tak mlčela.

Děkuju za přečtení :)

Nikdo neví, co jí trápíKde žijí příběhy. Začni objevovat