28. dio

2.2K 91 2
                                    

,,Da si mi rekla, mozda bi nesto i smislio"

,,O cemu ti pricas? Nista te ne kontam." Vrata su se otvorila i usla je med. sestra.

,,Izvinite moram vam uzeti dijete zbog pretraga." Primila ga je u ruke i odnjela.

,,Reci cu ti pa sta bilo. Znam da ces me mozda zamrziti. Prije dvije godine sam jedne veceri silovao jednu curu. Nakon toga, danima sam se opijao. Valerija je to saznala i ucijenila me je da ako ne ostavim tebe da ce me prijaviti policiji."

,,Mogao si mi to reci. Smislili bi zajedno nesto. Uostalom, imas pare zasto joj ne platis da cuti."

,,Ona ne zeli pare. Zeli mene."

,,I? Sta bi ja trebala sada? Nesmijes biti blizu mene, a zelis da vidjas dijete. To je neizvodivo"

,,Ne znam. Ali smislicu nesto. Znam da zelim da vidjam Nikolu. Pa on je moj sin." A mene ne zelis da vidjas? Mogla sam si i misliti.

,,A da li je istina... Ma nije bitno. Zaboravi." Htjela sam ga pitati da li voli mene ili Valeriju.

,,Ne, zavrsi pitanje."

,,Htjela sam da te pitam da li me i dalje volis ili volis Valeriju." Njeno ime sam sa gadjenjem izgovorila.

,,Naravno da tebe volim. Nisam ni prestao. Ti si moja jedina ljubav. Ona prava. Jedva sam izdrzao ove mjesece. Ne mogu ti ni opisati koliko mi je drago sto si me pozvala. Volim te Vik."

,,I ja tebe volim ali to sada ne mijenja nista. Ti moras biti sa onom kuckom a ja idem za Smederevo."

,,Zasto moras ici?"

,,Zato Stefane sto ne mogu sama sa Nikolom. Mama ce mi pomoci prvih nekoliko mjeseci."

,,Ako se ja rijesim Valerije, da li bi mi se vratila?"

,,Naravno." Prislonio je svoje usne na moje. Konacno nakon devet mjeseci. ,,Neopisivo si mi falio. Kada se samo sjetim da ti je ona radila sve ono sto sam nekad ja, rasplacem se kao budala."

,,Sve ce biti u redu."

Kuc. Kuc.

,,Napred." U sobu je usao Viktor.

,,Hej braco."

,,Jesi dobro? Kako je beba? I sta ovaj kreten radi ovdje?"

,,Ja sam ga pozvala. Pricacu ti kad dodjemo kuci. Beba i ja smo dobro. Sve je proslo dobro." Prisao je krevetu i zagrlio me.

,,Kad mi je mama javila da se poradjas, odmah smo dojurili. I kada ce dovesti maloga?"

,,Na pretragama je. Moja mala ljubav."

,,Kako to da si ti ovdje?" Sada se obratio Stefanu.

,,Ja sam ga zvala. Bio mi je potreban."

,,Nakon svega si ga zvala."

,,Viktore, nije me svojom voljom ostavio. Ucjenjen je. Necu ti otkrivati detalje."

,,I sta sada?"

,,Vidjecemo kako ce se stvari odvijati." U sobu je ponovo usla med. sestra sa Nikolom.

,,Tko zeli primiti dijete?"

,,Ja cu." Ona je Nikolu dala Stefanu a ja sam ih samo posmatrala.

,,Viktoria, kuci cete najvjerovatnije sutra. Doktor ce te kasnije pregledati." Sestra je izasla a mi smo se vratili razgovoru.

,,Kako je sladak. Isti ja kada sam bio mali."

,,Joj ako je na tebe, koje cemo mi probleme imati kad bude tinejdzer

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


,,Joj ako je na tebe, koje cemo mi probleme imati kad bude tinejdzer."

,,Pa nisam ja bio tako los. Samo sam bio djecak koji je uzivao da pravi probleme."

,,Vik idem ja sada. Vas dvoje imate mnogo toga za pricat." Poljubio me je u obraz a Nikolu u glavicu.

,,Reci mami da smo dobro i da ce sutra moci da nas posjeti." Izasao je a Stefan je sjeo pored mene na krevet i stavio mi Nikolu na prsa.

,,Kako je malen. Ne mogu vjerovati da u 21-oj godini ja imam dijete. Nemoj me krivo shvatiti, ali zasto nisi abortirala?"

,,Zato sto je bilo kasno. Kada sam saznala, bila sam u drugom mjesecu. A i nisam htjela. Htjela sam da mi ostane nesto sto je dio tebe."

,,Sada imas mene i mini Stefana"

,,Dvije male ruznoce."

,,Ljubavi ja sada odoh da razgovaram sa Valerijom. Moram biti s tobom pa makar zavrsio u zatvotu. Ti ces me posjecivatii dovoditi mi Nikolu."

,,Ljubavi neces zavrsiti u zatvoru. Sve ce biti u redu." Poljubili smo se te je on otisao..

Stefan p.o.v.

To je to. Moram to uciniti. Moram biti sa Vik i Nikolom. Oni su moji a ne Valerija. Nadam se da mama nije kod kuce jer ne zelim da sazna da sam silovao curu. To je ono sto mi je uvijek govorila da ne radim. I ja se sada kajem.

,,Valerija!!"

,,Pa gdje si ti cijeli dan. Sto puta sam te zvala."

,,Moramo razgovarati."

Love the bad guy✔Where stories live. Discover now