*Multimedia da Ecel ve TROIBOY-AFTERHOURS şarkısı var.*
Günün ilk ışıkları gözüme vurmaya başladığında kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve Ali amcanın hazırladığı kahvaltıya oturdum.Kahvaltı yaparken bir yandan da laflıyorduk.Ali amca duruşunu dikleştirip bana baktı ve''Ecel''dedi. Bende yemeyi bırakıp''efendim Ali amca ''dedim.Ali amca''kızım sen bilmiyorsun ama sana babandan çok büyük bir servet kaldı.'' dedi. Ben Ali amcaya bakarak''evet Ali amca biliyorum.''dedim.Ali amca''Bununla da bitmedi ayrıca babanın kaç senedir emek verdiği ve büyüttüğü Saygıner Holding'te sana kaldı''dedi. Ben ise mal mülk istemiyordum sadece güçlü özgür ve cesur bir kız olmak istiyordum.
Ali amca ile yemeğimizi bitirdikten sonra evden çıktık. İlk geldiğimiz yer tuhaf bir salondu, galiba boks salonu gibi ama tam da salon denmez.
Ali amca''tanıştırayım beyler kızım Ecel.''deyince ona gülümsedim.Sonra bir odaya gelince''burası neresi?''diye sordum.Yanımda bulunan bir adam''bundan sonra senin odan'' deyip çıktı.Bende odada üstümü giyinmeye başladım.Bir müddet sonra odadan çıktım ve rakibimi beklemeye başladım.En az 2 dakika sonra içeri bir kız girdi.Yanında da Tuğberk ve Demir vardı. İkisine de baktıktan sonra kıza döndüm.Dövüş başladığı sırada kız Demir'e dönüp''kolay iş''dediğinde sinir beynime sıçramıştı.
Kızın sol gözüne yumruğu attığım gibi yere düşürdüm. Kız acı içinde kıvrılırken Demir ve Tuğberk'te gözleriyle kıza ateş saçıyorlardı. Kız kalkınca benim karnıma vurdu ve iki büklüm oldum. Acıyla inlerken kız da şımarmakla meşguldü.Kız başka tarafa odaklanmışken karın kısmına öldürücü bir darbe attım.Kızı kaldırmaya çalıştılar ama kaldıramadılar ve ben kazandım.
Mağlubiyetin verdiği sevinçle ringden indim ve Ali amcanın yanına gidip''onu yendim''dedim. Ali amca bana gülümseyerek ''biliyorum kızım''dedi.
Sonra çıkıp beraber yürümeye başladık.Demir ve Tuğberk'e bakmamıştım bile. Hazırlanıp eve geçtik.Ali amcayla karşı karşıya oturduk ve konuşmaya başladık.Ali amcaya odaklanıp ''bak amca ben özgür olmak istiyorum.Saygı duyulan olmak istiyorum.En önemlisi de cesur ve korkusuz olmak!''dedim. Ali amca biraz düşündükten sonra''biliyorum canım ama her istediğine öyle hemen ulaşamazsın ama ben olduğum sürece bu imkansız değil.''dedi.
Ali amca çok iyi bir insandı.E birkaç gün içerisinde de ısındım zaten ona.Bana kızı gibi bakıyor. Gözünden bile sakınıyor.Ben de ona saygılı davranıyordum.
Dövüşmenin verdiği uykuya daha fazla dayanamayarak gözlerimi kapattım.
~Demir~
Bugünün verdiği sinirle köpürüp duruyordum.En sonunda koltuğa oturup''Ya Tuğberk oğlum hani bu kız mükemmel dövüşüyordu, hani harikaydı lan?!!''dedim. Tuğberk dediklerimi dinliyordu ama yüzüme bakmıyordu.Ne zaman haklı çıksam hep susar ve dinlerdi.Tuğberk'e bakarak''ne yapacağız oğlum bu kızı?''dedim. O da bana bakarak''abi sen ne istersen''dedi. Bende kararlı bir şekilde''dur hele dur şuan için bize bir tehlike arz etmiyor.'' Tuğberk''emin misin?''diye sorduğunda''bilmiyorum kafam karışık,yani o kızı ne zaman görsem sürekli intikam almak istiyorum!''dedim.
Tuğberk ise bana bir sürü şey anlatmaya başladı. Kızın babası kızı terk etmiş. Sonra babası ölmüş,felan falan.
Tuğberk'e sert bir şekilde bakarak''bundan bize ne?'' dedim.Oda gözlerini büyüterek''abi yakında işimize yarayabilir.''dedi. Bende''Tuğberk biliyorsun ben Seda'yı sevmiyordum. Hatta o bize zorla gelip gidiyordu.Ama sonradan o kız ona çarpınca sanki Seda ya ihanet etmiş gibi oldum.O yüzden o kız gözüme gözükmemeli''dedim.Tuğberk'te ''emredersin abi''deyip odadan çıktı.
Bende rahat bir uyku keyfi yapmak istedim ama malesef annem yüzünden yapamadım.
Her gece geliyor ara sıra kontrol ediyor.Neymiş ana yüreğiymiş. Neyse sürekli uyuyormuş numarası yapıyorum sonra da gidiyor.Sonunda sessizlikle baş başa kaldığımda çoktan gözlerimi uykuya yummuştum.
***Yorum ve votelerinizi bekliyorum. Aslında dün yazacaktım ama fırsat olmadı. Herkese çok teşekkür ederim. Lütfen yorum yapın arkadaşlar hikayemi nasıl bulduğunuzu çok merak ediyorum. Hayırlı ramazanlar. Selamlandınız🙆🙌🙌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNAHKÂR
RomanceOnunki karanlıktı. Başı ve sonu belli olmayan koca bir karanlık. Her zaman olduğu yer karanlık. O Ecel'di. Sert, biraz odun ama aşk ı daha önce hiç yaşamamış biri o. Sinirlendiğinde ne yapacağı nasıl davranacağı belli olmayan mafya bir adam. Demir...