Hayla koşuyorduk. Ve benim nefesim tükeniyodu. Acaba köpek hayla peşimizdemiydi? Köpeğe bakmak için arkama döndüğüm anda yere kapaklandım. Köpek bana doğru geliyordu. Artık pes etmiştim çünkü koşacak gücüm kalmamıştı. Elimle yüzümü kapatıp beklemeye başladım.
" Ne bekliyosun kızım kalksana!? " diyordu bana. Biranda kolumdan tutup kaldırdı. Beni peşinden sürüklüyordu. Biraz daha koştuktan sonra duraksadı. Niye durdu ki bu şimdi? Etrafına bakındı. Bu seferde bir binaya doğru koşmaya başladık. Kapısı açıktı. İçeri girdiğimiz anda kapısını kapattı. Soluk soluğa kalmıştık. İkimiz de olduğumuz yere çöktük.
Aradan bir kaç dakika sonra köpek havlama sesleri kesildi.
" Hadi gidelim. " dedim. Beraber ayağa kalktık. Kapîyı açıp dışarı çıktık. Biz neredeydik? " Burası neresi? " diye sordum. Bana 'Bilmiyorum' dercesine baktı. " Aha şimdi sıçtık!! " dedim. Bana bakıp birdenbire kahkaha atmaya başladı. Manyak heriff!!.Gülmesi bittikten sonra " Şaka yapmıştım. " dedi.
" Ahahaaha çok komik. "
" Tamam artık, hadi gidelim. "
Uzun bir süre yürüdükten sonra tekrar sahile geldik. Arabasının kilidini açtı ve bindi. Beni davet etmedi bile. Bu karanlıkta beni tek bırakmazdı herhalde. Arabasının benim tarafta olan camı açıp " Köpeklere yem olmak istemiyorsan bin. " dedi. Hiç ısrar etmeden direk bindim. Biraz şaşırmış olacak ki " Niye ısrar etmedin? " diye sordu. Ona bakıp " Ne yani? Şu trip atan aptal kızlar gibi iki saat konuşmamı beklemiyordun herhalde. Zaten yoruldum bide senle uğraşamam. " dedim. O da bana bakıp:
" Sen kız kılığına girmiş erkek filan mısın? "
" Offfff. Hadi sür arabayı da gidelim. "
Arabada hiç konuşmamıştık. Aynı okulda kaldığımız için adres tarif etmeme gerek kalmamıştı. Okulun oraya geldiğimizde aklıma bir soru gelmişti. Neden o sahilde bağırıyordu ki? Dayanamayıp " Neden sahilde bağırıyordun?" diye sordum. Bir anda kaşlarını çatıp "İN" dercesine tısladı. Dediğini yapıp arabadan indim. Onun da benle gelmesini bekliyordum ama o son sürat uzaklaşmıştı.
Odama gidip yatağıma boylu boyunca uzandım. Bugün çok yorulmuştum.
...................
Sabah kalktığımda gün ışığı yüzüme vuruyordu. Güzelce bi esneyip yatağımdan kalktım. Bugün Sedat'ın istiyiceği şeyi gerçekten merak ediyorum. Yüzümü yıkayıp okul formamı giydim. Sınıfa doğru yürüdüm.
Sınıfa girdiğimde herşey normaldi. Artık sınıfımdaki kişilerin ismini öğrenme vakti gelmişti çünkü dün iki kere rezil olmuştum.
Etrafa göz attığımda Sedat'ı gördüm. Bana 'gel' işareti yapıyordu. Yanına gittiğimde bir kız daha vardı. Sedat kıza " Görüşürüz. " deyip yanından kalktı ve dün oturduğumuz sıraya geçtik. Kız çok sinirlenmiş olucak ki burnundan solumaya başlamıştı. Aynı zamanda bana da tip tip bakıyordu. Bu kız kesin Sedat'ı seviyordu. Sedat'a:
" Adı ne? "
" Kimin? " diye sorunca bundan anladım ki Sedat kızı zerre kadar takmıyordu.
" Kimin olacak? Daha demin senle konuşan kızın. "
" Selin. Niye ki? "
" Kız senden hoşlanıyor farkında değil misin? "
" Güzelim, benden herkes hoşlanıyor. O hoşlansa kaç yazar. "
" Tamam Sarı kafa Kanka anladım. Ee bugün ne istiyicektin? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜÇÜ BİR ARADA
Teen FictionÜçü birlikte neler yapmadı ki? Ediz her defasında oynanan oyunlardan uzak durmak istesede bunu başaramaz. Deniz anne ve baba hasreti çeksede belli etmez ve oynanan oyunun başrolü olur. Sedat güldürmeyi başarır fakat çapkınlığı sayesinde başına Sel...