Chelsy kijkt bedroefd en zegt nee. Ze begint ook te huilen en zegt dat ze het nu allemaal niet aan kan.
Ik begin te huilen en loop weg want niemand mag me zien huilen ik gooi het doosje met de ketting weg en me hard breekt van verdriet van liefde en van afwijzing. Ik ga ergens zitten en moet nog harder huilen om wat er allemaal gebeurde tot dat Chelsy opeens naast komt zitten ik schijf op en het enige waar ik nu zin in heb in om naar huis te gaan en veel bier te drinken.Chelsy legt haar hand op mijn schouder en zegt we kunnen toch vrienden blijven ik sta op en zeg kan jij niet een taxi bellen ofzo ik ga alleen naar huis en voor dat ze andwoord duw ik geld in haar handen ik loop naar de auto en rijd weg.
POV Chelsy
Ik vind het echt heel erg rot voor Luke maar ik ben er nog niet klaar voor hij wil me zeker nooit meer zien want anders doet ze hard te veel pijn.
Het verbaasde mij nog dat hij me geld gaf voor een taxi maar ik heb geen idee waar ik naartoe moet. Wacht gelukkig weet ik iemand waar ik altijd naartoe kan. Ik zie een taxi en zeg waar ik naartoe moet.Als ik er ben bel ik aan en een vermoeide jongen in een boxer en in een shirt doet open Chelsy zegt hij verbaasd" Calum roep ik enthousiast" wat heel raar is want ik heb Luke zijn hard net gebroken. Ik knuffel hem en zijn 2 zachte sterkte armen komen om mij heen. Waarom ben je hier ?vraagt Calum.
Nou Luke heeft me gevraagd met zonsopgang en hij had een ketting maar toen zei ik nee, en nu heb ik luke zijn hard gebroken ik moest ook met een taxi naar huis want ik kon niet meer naar Luke en toen bedacht ik om naar jou te gaan.We lopen naar binnen en Calum zegt jij zegt nee tegen iemand die veel van je houd met jou naar het strand gaat met zonsopgang en jou een ketting geeft ?
Nou eigenlijk wel ja ik weet het niet iedereen gaat zeker boos op me zijn dat ik Luke pijn heb gedaan ik weet ook niet of ik er spijt van heb van mijn domme actie misschien was het juist het goede moment om een nieuw ongeveer leven te beginnen. Ik kijk sip naar Calum en hij opent zijn armen waar ik in lig. Zo liggen we nog uren tot dat ik in slaap val.Als ik wakker word zie ik dat Calum een ontbijtje heb gemaakt en hij geeft me een knipoog ik lach naar hem en ga weer bij hem liggen. Ik weet niet maar Calum is zoo lief en zo zacht.
Calum vraag ik verlegen ja zegt hij
"Mag ik hier blijven voor ik weet niet hoelang?" Hij lacht en zegt Altijd-----------------------------------
Okay spannend hoofdstukje wat gaat er nu gebeuren met Chelsy en Calum
Wat kiezen jullie
Chelsy+Calum= Chelum
Of
Chelsy+Luke= Chuke
Oke het zijn niet de mooiste
namen maar Okay als jullie nog beteren hebben ???
Xx🎀