Uběhl týden od plánu 7 Potterů. Všichni truchlíme nad ztrátou Moodyho a Georgeova ucha. Harry tu s námi zůstane až do začátku roku...Sice nejde do školy, ale bezpečí je bezpečí...
,,Fredánku, Georgíku," zavolá nás babička Marry. Neeeee. Nechci tam jít.
,,Přivezla jsem s sebou i Sybilu, vaši tetu." Zakřičí babi. Sybila Tralawneyová. Učitelka jasnovidectví v Bradavicích. Ano, je to moje teta, matčina nevlastní sestra.
,,Asi bysme mohli jít," mrknu na George.
,,Bychom, Frede, bychom, to tě neučili?"Zasměje se George.
,,Fakt jdem," zamračím se a bouchnu s dveřmi. Uslyším jak George nadává. Sám pro sebe se usměju. S ultra dlouhýma ušima se bude pěkně odposlouchávat...Sedneme si s Fredem k zábradlí a spustíme ultra dlouhé uši dolů.
,,Dobře Sybilo, začni věštit mně." Slyšeli jsme mamku.,,Molly, vidím bojovnost a odvahu, ale taky strach a bolest ze ztráty, linka života je dlouhá válku přežiješ."
,,To ráda slyším," usmála se mamka. Teda nevíme, jestli se usmála, ale předpokládáme to.
,,Teď Arthur ať máme jistotu," řekla babička Marry.
,,Arthure, vidím odvahu a nebojácnost, taky tě potká strach a bolest ze ztráty, ale linka života je dlouhá, takže tvůj život během války neskončí."
,,Z čí ztráty???" Zeptal se táta.
,,No to nepoznám." Zakoktala se Sybila.
,,Nevadí miláčku." Rekla babi Marry.
,,A znamená to, že někdo umře?" Zeptala se Ginny.
,,Nejspíš ano a nejspíš někdo blízký, protože ta bolest je velká." Povídá Sybila.
,,Jako někdo z rodiny??" Zeptala se mamka.
,,Asi, ty konkrétní věci ti neřeknu." Ufňukla Sybila.
,,Musíme předpovědět budoucnost ostatním členům, Ginny???",,Ginny, budeš odvážná a obětavá, pro lásku budeš schopna udělat cokoliv, ale válku přežiješ..."
,,Uf," oddechla si Ginny.
,,Zavolejte někdo Rona!" Přikázala mamka.
,,Skočím pro něho," křikla Ginny a už jsme jen slyšeli dupot sestřiných nohou. Rychle jsme vytáhli dlouhé uši a nenápadně jsme si začali povídat.,,Frede, jak se máš?"
,,Georgi, jde to, až na toho smrtijeda, kterého máš za sebou."
,,Co???" Vykřikl a otočil se.
,,Tahám tě za hůlku."
,,Hoši dolů," usmála se Gin, ,,A nehádejte se,kdo koho tahá za hůlku."
George schoval ultra dlouhé uši do kapsy a vydali jsme se dolů na pospas babičce a tetičce.PO HOOOOODNĚ DLOUHÉ DOBĚ KAPITOLKA. CHTĚLA JSEM JI VYDAT JEŠTĚ NEŽ ODJEDU NA TÁBOR, ALE MOŽNÁ JEŠTĚ PŘES PRÁZDKY JEDNA ČÁST BUDE...
BYE, ANTOINETTP.S.: DOUFÁM, ŽE VYSVĚDČENÍ DOPADLO PODLE VAŠICH PŘEDSTAV...:-)
ČTEŠ
I Love You Fred Weasley!
FanficNechtěli jste, aby Fred Weasley v sedmičce zemřel. Já taky ne a proto píšu tuhle knihu. Věštecké oko se někdy hodí, jak jinak byste chtěli zachránit svého drahého??