Un băiat de 17 ani pe nume Amir Smith se schimbă radical. Cum de-o relație îi poate schimba viața ? Ei bine, așa :
Totul începe de la prima zi din clasa a XII-a. Un elev nou, mai bine zis o elevă nouă apare în clasa din care face parte Amir Smith, adolescentul de 17 ani. O tipă rebelă, bogată după apariție, cu fițe dar frumoasă, înaltă cu ochii albaștrii și blondă cu niște șuvițe roz.
Trezirea Amir ! Ai iubită. Un gând care mă trezește din visul meu care pare să fie realitatea. Am dreptate ! Nu mă pot îndrăgosti de ea ! Am iubită, una foarte drăguță cu părul castaniu deschis si cu ochii ei care pot fi comparați cu două diamante pe nume Jessica Alba. Sunt cu ea într-o relație de aproape un an jumătate. Acum apare mica "Julieta" de care mă îndrăgostesc. Nu am nicio vină.. Nu-i așa ? Gata cu întrebările din mintea mea și să mergem să o cunoaștem pe "Julieta".
- Buna ! Tu trebuie sa fi noua elevă din clasa noastră. Îi spun eu în timp ce îmi flutur părul cu mâna pentru a încerca să fiu m-ai atrăgător. Nu stiu de ce ar trebui să fiu atrăgător, am iubită... Ohh, aceleași întrebări stupide.
- Hey ! Da ! Nouă în școală. Îmi spune în timp ce își mestecă guma mentolată. Respirație adorabilă, ochii ei perfecți care sunt fixați în ai mei. Așa sexy. Cred că obrajii mei s-au înroșit.
- Vrei să ieșim pe undeva după școală ? Să îmi explici cum stă treaba cu școala, profesorii și elevii. Se pare că a venit întrebarea de care mă temeam cel mai mult. Ce sa îi spun ? Gândește repede Amir !
- Desigur, mi-ar face plăcere ! Răspund panicat de situație, ignorând toate posibilitățile de-a mă îndrăgosti de fata asta si de-a mă despărți de Jessica.
Ei bine, trece timpul, foarte repede și eu nu știu ce să fac la mica "plimbare" cu noua tipă. Dacă mă îndrăgostesc și o sărut ? Mintea mea e plină de combinații imaginare pe care le-am găsit și bineînțeles toate negative.
Mă uit la ceas. Este 14:50 si orele de curs s-au terminat. Imediat aud clopoțelul sunând cea ce înseamnă "plimbarea" cu noua tipă.
- Hey ! Aici erai. Îmi zice ea în timp ce îmi zâmbește. - Hai la noua noastră plimbare. Vrei să mergem în parc ? Mă întreabă în timp ce își flutură părul prin vântul puțin puternic.
- Hey ! Cum vrei tu. Mergem amândoi în drum spre parcul de lângă școală. Ce noroc că astăzi Jessica nu a venit la școală.
- Deci, ce îmi poți spune despre .. atmosfera din scoala asta ? Acum îmi dau seama că nu este o fată rebelă si fițoasă, ci doar o fată foarte frumoasă și deșteaptă.
- Păi, este o școală foarte... Nu apuc să îmi termin propoziția că mă întrerupe noua tipă.
- De ce te bâlbâi ? A devenit ai suspicioasă ! Super, acum ar mai lipsi să vină și Jessica care să ne prindă pe mine și pe "Julieta" sărutându-ne dar bineînțeles asta nu se va întâmpla.
- Păi, așa vorbesc eu. Doar nu îi spuneam că sunt îndrăgostit de ea și că am o iubită care nu este la școală și care este destul de geloasă dacă mă vede că stau cu o fată necunoscută ei.
- Bine, continuă ! Se apropie cu fața mai aproape de mine cu 1 cm si eu deja roșesc. Se uită cu acei ochi minunați la mine și nu pot rezista. Mă apropii și eu de ea. Am sărutat-o ! Perfect, mai bine nu se poate.
- Trebuie să plec. Mai vorbim. Ce bine că a plecat ! Înainte să se mai întâmple ceva.
BUZZ
Aud telefonul că sună. Este Jessica.- Hey ! Ce faci ? Îmi șoptește bruneta cu acea voce dulce de care îmi place si mă topesc.
- Hey ! În drum spre casă ! Cum a fost la doctor ? Abia pot vorbi din cauza inimii care bate extrem de tare în urma întâmplărilor de mai devreme.
- Sunt bine, mâine vin la liceu. Cum a fost prima zi ? Avem colegi noi ? Câte întrebări poate pune fata asta ? Oftez si îi răspund.
- Da, avem o nouă colegă. Vorbim puțin mai târziu, bine ? Îi spun într-o ultimă "suflare" din cauza emoțiilor.
- Bine. Pa ! Îi răspund cu aceleași cuvinte si închid repede.
Deci, să recapitulez ! Azi a fost prima zi din clasa a XII-a si am întâlnit o nouă fată care îmi va fi colegă un an. Ea a vrut să îi povestesc câte ceva despre școală dar ne-am sărutat. Un sărut perfect, recunosc. În fine, nu se va mai întâmpla, sper.
Perfect ! Ziua care îmi va rămâne în minte toată viața.Ajung acasă, îmi las ghiozdanul în cameră, mă schimb de hainele pentru școală și mă îmbrac cu ținuta mea preferată : O pereche de blugi si o cămașă cu niște adidași grii si plec să mă întâlnesc cu ....
Deci fraților, atât pentru primul capitol. O să încerc să scriu o carte >Love changes your life<. Sper să vă placă și încă o dată o să încerc să fac fiecare capitol mai lung, ținând cont că nu prea am timp. Cartea (sper) va avea 30 de capitole (aproximativ). Lăsați un comm dacă va plăcut. Bye :D
CITEȘTI
Love changes your life
RomanceUn băiat pe nume Amir Smith de 17 ani se îndrăgostește de o altă fața, el având iubită. Această fată îi poate schimba viața dar și relațiile cu prietenii și cu propria iubită ? După o așa zisă "întâlnire" lucrurile o i-au razna. El o dă în bară, pro...