Bárcsak tudnád, hogy mit érzek belül!!!!

121 8 0
                                    

Éreztem hogy az arcomat cirógatja. Tudtam hogy ki az. Elaludtam volna?  Lassan nyitottam ki a szemeimet.

- Szia, álomszuszék. A mosolya egyszerűen elkábított, és csak arra tudtam gondolni hogy megakarom csókolni. De a gondolataim a helyükön maradtak nem tettem semmit, egyszerűen csak néztem rá, csak figyeltem azt az elképesztően gyönyörű mosolyát amibe beleszerettem. 

- Szia. Mosolyogva nyújtózkodtam, mire Dániel erősebben tartott hogy nehogy leessünk a kanapéról.  - Mennyit aludtam? 

- Csak egy keveset. Lejjebb csúszott, és a mellkasomra adott egy puszit. Felnézett rám, mire kisfiúsan elmosolyodott. 

- Te majom. Borzoltam össze a már így is kócos haját. Egy tincset a kezembe vettem és elkezdtem vele játszani.  Megint egy puszit adott a mellkasomra, mire az álla alá nyúltam és felemeltem a fejét, hogy rám nézzen. 

- Mennyi az idő? Néztem bele azokba a gyönyörű szemeibe. 

- Miért? ijedt tekintetét az én szemeimbe fúrta. 

- Mert menned kellene. Simogattam meg az arcát, de nem azt a reakciót vártam amit kaptam. Könnyek gyűltek szemeibe, de mielőtt lefolyhattak volna az arcán, egy gyors mozdulattal, megdörzsölte szemeit, és rám mosolygott. 

- Akkor majd találkozunk. Suttogta az ajkaimra hajolva, de nem csókolt meg. 

Óvatosan felkelt, engem meg betakart. Egy puszit nyomott a homlokomra, mire az érintésébe beleborzongtam.  - Szia. Suttogta.

- Szia. 


Vágytam a csókjára, és most hogy nem kaptam meg, még jobban fáj. Fáj hogy talán mi már nem leszünk együtt. Mert a szívem mindig mást diktál mint az eszem. Megint csak lecsukódtak a szemeim de mielőtt megint csak elaludhattam volna, még hallottam hogy Dániel maga után becsukja az ajtót. 

Pár órával később:

- Hahóóó .... Kiabált a fülembe, mire én olyan gyorsan pattantam fel a kanapéról hogy le is borultam a földre. 

- Idióta, kiáltottam rá nevetve, mikor már feltápászkodtam a földről. 

- Hol van?

- Ki? 

- Dániel? 

- Elment, azaz inkább elküldtem. Mondtam lehajtott fejjel. 

- Miért cseszed el folyton? 

- Egy! nem én csesztem el

  Kettő ő volt az aki megcsalt

  Három ne kiabálj velem

- Négy. 

- Mi négy? Értetlenkedtem.

- Négy, nem adsz neki esélyt arra hogy megmutathassa hogy igen is fontos agy neki. Kiabál a képembe. - Ne vedd rossz néven de kérlek kicsit gondolkodj el ezeken a dolgokon, légyszíves. Ölelt magához mire nekem könnyek gyűltek a szemembe.

- Szeretem de az eszem teljesen mást diktál mint amit a szívem. 

- Próbáld meg irányítani az érzéseidet. Bólintottam, majd elengedtem. 

- Köszönöm. Bólintott majd el is ment a dolgára . 

Hangtalan érzelmekWhere stories live. Discover now