•2•

2.5K 118 3
                                    

Why I always crying 😭

Keď som prišla domov bola som celá uplakaná a zmočená kedže pršalo. Sebastian mi hneď išiel otvoriť dvere. Spýtal sa ma čo sa stalo a podal mi uterák. Ja som namiesto odpovedi spustila len ďalší vodopád sĺz. Sebastián ma objal.
„Grace...Neplač bude to dobre."
Sebastian sa ma snažil upokojiť ale nevedel ani o čo sa jedná. Išla som do izby tam som sa prezliekla a kukla som sa do zrkadla.
„Preboha! Vypadám strašne."
Prišla som do obývačky a sadla som si k bratovi na gauč.
„Grace písali rodičia... A pozdravujú ťa"
„Kedy prídu?" Úprimne? Dúfala som že neprídu tak skoro so Sebim mi bolo lepšie všade ma púšťal a mal rád moje kamarátky.
„Neprídu domov rovno idú za Larou a Lenou do Bratislavy. Takže asi za nejaké 2 týždne." Lara a Lena sú Sebastianové sestry. My so Sebastiánom niesme vlastný súrodenci. Moja mama má z prvého manželstva len mňa. A pred 7 rokmi sa dala dokopy so Sebastiánovím otcom. Chvíľu sme so Sebastianom kukali telku a cez reklamu nastalo ticho.
„On ma podviedol!"
„Čo?...Kto?... Deren?"
„Hej! S tou sprostou Trish!"
„Myslíš našu susedku?"
„Áno"
„Veď ste boli kamarátky. Nie?"
„Boli!" „A naviše ťa nazvala Sebi!"
Sebastian sa zasmial a pohladkal na po vlasoch.
„Nebodaj žiarliš?"
Buchla som ho do pleca a začala som sa smiať. Objala som ho a dokukali sme film.

 Sebastián /SK/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang