yeni hayat

19 4 0
                                    

Annem babam ve ben arabayla alışveriş merkezinden eve dönüyorduk. Babam "benim minik kuşum Melisim"diye beni seviyordu. Annemde bize durmadan kızıyordu. Durmadan"Metin önüne bak kaza yapacaksın "diyordu. Babamda "bana güven canim ben arabayi iki gözüm kapalı sürerim "diyordu.Birden babamın telefonu çaldı. Babam telefonu arabadan açtı. "Alo kimsiniz"
"Iyi gunler Metin bey Nasılsıniz"
"Sağolun iyiyim .Kimle gorusuyorum?"
"Biz haciz memurlariyiz evinize geldik ama evde yoksunuz "

Babam adete beyninde vurulmuşa döndü iflas etmiştik bize soylememisti annem babamın kolunu tutarak "Neden söylemedin neden"
Iste o anda önümüze bir araba çıktı hepimiz bagirdik annem benim elimi tutarak "Meliiiis "diye bağırdı. Sonrasını hatırlamıyorum. Gözlerimi açtığımda hastanedeydim. Kolumu alçıya almışlardı. Anne diye ağladım ama annem yanımda yoktu.

"Doktor abla annem nerde?"
Sustu sadece başımı olsaydı bir şey söylemedi.
"Kaç yaşındasin"
"5 ama 6 yaşına girecem bugün annemle babamla doğum günüm için alışverişe gittik. Bu aksam doğum günümü kutlayacaktik. Ama kaza oldu.

Doktor hanim hızlı adımlarla odadan çıktı.

Günler hızlıca geçiyordu. Ben hala annemi ve babamı görmemiştim. Onları çok özledim. Doktor abla geldi.

"Nasılsın Melis? "
"Iyiyim Gülsüm doktor abla"
"Canim benim"
"Gülüm abla ne olur annemle babamı göreyim ne olur çok özledim onları .
"Sana birsey söylüyecem ama sakın ol tamammi ?"
"Tamam"
"Biliyormusun insanlar öldüklerinde nereye giderler"
"Evet biliyorum cennete giderler annem söyledi. "

"Evet canım annenlerde cennette gittiler."

"Ama ben neden gitmedim.beni neden götürmediler? "

"Bak canım cennete ölenler gider. Senin annen ve babanda öldüler ve cennete gittiler. Şimdi seni bir yetimhane müdürü güzel bir yere götürecek orada bir sürü arkadaşlar edineceksin tamam mı? "

"Gercekten demi ? Ama anne ve babamı istiyorum. Ben onlarsiz ne yaparım? "

"Hadi biraz daha dinlen neredeyse melek hanim gelir."

YETİMHANE ÇOCUĞUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin