Matt szemszöge:
Megint megpróbáltam. A telefont a kezembe vettem majd rányomtam a hívásra.
Hatodjára csöngött ki, amikor felvette.
- Szia. Suttogtam, annyira nem volt mersze megszólalni ezt az egy szót is akadozva ejtettem ki.
- Mit akarsz? Hangján lehetett hallani hogy sírt persze ő ezt nem fogja bevallani szóval felesleges faggatóznom e felől.
- Minden rendben? Tettem fel a kérdést mire csak hangosan felkacagott.
- Ugye most csak viccelsz? Hangján lehetett hallani hogy erőtlen.
- Nem, nem viccelek, minden rendben?
- Persze, minden a legnagyobb rendben van, TE PEDIG MÉSZ A BÜDÖS PICSÁBA. Ordította a telefonba, majd lecsapta. Francba. A telefont az ágyra dobtam és egy cigit a kezembe vettem majd rágyújtottam.
- Francba, a jó édes kurva életbe! Kiabáltam. A könnyeim végigfolytak az arcomon, amit én gyorsan le is töröltem majd megint csak beleszívtam a cigibe. Mindent elcsesztem.
Julie szemszöge:
Miközben a cigit szívtam peregtek le a könnyek az arcomon, égetett nagyon is, de nem törődtem most vele. Fáradt voltam, talán lelkileg, talán testileg, fogalmam sincs de tudom hogy fáradt voltam.
- Elmehetsz te oda ahova én gondolom.... Suttogtam magam elé meredve. Egyszer lássam meg, csak egyszer, azt nem éli túl, megfogom fújtani a puszta kezemmel.
Miután elszívtam a cigit, ledőltem az ágyra majd becsuktam a szemem. Mindenkit megfogok ölni aki bántott. Nem fogjátok megúszni, nem hagyom annyiban.
DU LIEST GERADE
Érthetetlen érzelmek { Befejezett } Átírás alatt
HorrorÁtírás alatt! Uralkodott felettem, míg végül legyőzött. Láncokkal taszított a mélybe. Kínzó lassúsággal taposott bele, kíméletlenül a lelkembe.