3/64. Hát ha Luke nem tudja hogy hol a határ, akkor én sem!♪

609 52 0
                                    

Egy merő ideg vagyok és az igazat megvallva, nagyon elfeledkeztem arról, hogy Demi ezt látja rajtam. Félre húzott az egyik faház mögé és kérdő szemekkel pislogott rám.

-Mi van Luke és közted?- Mindent tudóan nézett a meglepett arcomra és karbatette a kezeit.

-Semmi.- Vágtam rá. -Csak barátok vagyunk.-

-Barátok Extrákkal?- Gúnyosan vigyorogni kezdett.
Mi van itt? Talán ő is olvasta ezt a blogot?

-Nem.- Vágtam rá. Tudtam hogy már mindegy mit mondok, de tagadtam a végsőkig.

-Nekem ne kamuzz!- Összehúzta a szemöldökeit. -Láttam hogy féltékenységi rohamot kaptál az előbb.-

Fújtattam egyet és idegesen beletúrtam a fürtjeimbe. -Jó oké, lebuktam. Elméletileg mi járunk Luke-val, csak a menedzserünk azt mondta, hogy a rajongók megszerzése érdekében, ne mutassuk a média előtt, hogy együtt vagyunk. Azonban ez egyre nehezebb és attól félek, hogy sikerülni fog valakinek, ebben az esetben ennek a kis Lucy-nak, elcsábítania őt és megfog csalni.- Öntöttem ki magamból a titkot és a kezeimbe temettem az arcomat.

-Csajszi azt hiszem, hogy akkor neked sem jobb most a helyzeted az enyémnél.- Mondta és a vállamra tette a kezét. -Erre csak annyit tudok mondani, amit te mondtál nekem. Nézd őt levegőnek és ne foglalkozz vele. Ha igazán szeret, akkor úgy sem fog megcsalni, viszont ha még is megteszi, akkor sosem szeretett igazán.- Sajnáló pillantásokat mért rám. -Most pedig gyere velem. Meghívlak egy tömény alkoholos koktélra.- Vigyorgott rám.

-De.- Félbeszakított és megragadta a karomat.

-Nincs de! Piálás van!- Felnevetett és maga után húzott.
Na hogy ebből mi lesz!?

***

A pultjánál ülve, iszogatjuk a kókuszos elég ütős koktélunkat. Nem ittam belőle 4 kortynál többet, de már most kezdem érezni a hatását.

-Szóval mit fogsz tenni?- Nézett rám csillogó szemekkel.

-Azt amit te. Levegőnek nézem.- Feleltem.

-Ügyes!- Vigyorgott és beleivott az italba.
15 perc után és a második koktélunk felénél tartva, Demi elég furcsán nézett rám.

-Mi a gond?- Kérdeztem.

-Nagyon kell Wc-zni.- Nevetett fel és láttam rajta, hogy már bőven spicces. Nem vagyok józan én sem, de még ott nem tartok ahol Demi. -Elmegyek Wc-re oké? Sietek!- Próbált leszállni a magas székről, de majdnem le esett. Megfogtam és segítettem neki le mászni.

-Jól vagyok na! Mindjárt jövök.- Motyogta és elindult a mellék helység felé.
Hihetetlen ez a lány! Mosolyogni kezdtem és beleittam az italomba.

-Nincs korán még az iváshoz?- Kérdezte egy rekedtes hangú srác, aki a semmiből termett mellém. A szemem sarkából ránéztem, majd pedig egészen.

-Egy két koktéltól, nem lesz baja az embernek.- Feleltem és belenéztem a zöld szempárba.

-Valóban, de ha most felöntötök a garatra, akkor mi lesz este a partin?- Mosolygott rám.

-Nem leszek ott.- Vágtam rá és beleittam az italomba.

-Miért nem?- Felvonta a szemöldökeit.

-Semmi kedvem nincs bulizni.-

-Gyere el! Minden jó arc ott lesz, de nélküled nem lenne az igazi.- Ezen a mondatán, meglepődtem.

-Várjunk csak! Hisz te nem is ismersz engem Harry. Ma láttál először.- A másik oldalamra fordítottam a fejem. -Ráadású egy elég kínos pillanatomban láthattál meg.- Motyogtam.

-Sok mindent tudok én rólad Emma. Szerinted a Starok napi lap, mire szolgál ha nem erre?- Nevetett fel.
Most komolyan a rólam írt cikkeket szokta olvasni?

-Oké az egy dolog, de ez akkor sem szól az mellett, hogy elmenjek a partira.- Vágtam rá és beleakartan inni a koktélba, de Harry hirtelen megfogta a szívószálat és beleivott az italomba. Meglepetten néztem rá.

-Finom.- Vigyorgott. Szóhoz sem tudtam jutni.

-Na eljössz?- Felém fordult a székkel. Vacillálva meredtem a zöld íriszeibe.

-Még nem tudom.- Vissza néztem az italomra.

-Hát bárhogy is dönts, én ott leszek a tábor tűznél. Megtalálsz!- Kacsintott egyet és felállt, majd pedig elment. Pont ebben a pillanatban jött vissza Demi és meglepetten nézett Harry után.

-Hát ő?- Kérdezte és nehezen de felült a helyére.

-Csak ide jött rábeszélni, hogy este menjek el a partira én is.-

-Igen?- Meglepetten nézett rám. -Harry nem erről híres. Most komolyan ide jött a parti miatt?-

-Hát igen.- Feleltem és szerényen elkezdtem mosolyogni.

-Hát hallod csajszi, te bejössz neki.- Mondta és egy huncut vigyort virított.

-Ki jön be kinek?- Kérdezte Cal és lepattant mellém.

-Emma, Harry-nek.- Felelte Demi. Calum nagy szemekkel kezdett vizslatni.

-Luke-val mi lesz?- Suttogta.

-Mi van velem?- Megjelent az emlegetett szamár.

-Semmi.- Vágtam rá. Cal döbbenten nézett rám, majd pedig Luke-ra, végül pedig Demi-re.

-Demi, nincs kedved kicsit sétálni?- Mosolygott a lányra, én pedig nagy szemekkel néztem Calum-ra.

-Sétálhatunk.- Felelte és abban a pillanatban elindultak a part mentén. Luke leült mellém.

-Most mi a bajod?- Kérdezte. Már csak azért sem borulok ki! Nyugodt maradok és teljesen úgy fogok viselkedni, mint ha semmi bajom nem lenne.

-Nekem?- Meglepettséget színleltem. -Nekem nincs semmi bajom.- Feleltem mosolyogva és megittam a maradék italomat.

-Lucy miatt vagy ilyen igaz?-

-Jaj Luke! Nem vagyok én semmilyen, csak kicsit fáradt vagyok és kicsit többet ittam a kelleténél.- Feleltem.

-Akkor nem gond, ha velünk lesz Lucy a partin?- Felvonta a szemöldökeit. Nekem iszonyatosan kellett uralnom magam, hogy be ne szóljak neki.

-Nem.- Feleltem nehezen, majd pedig felálltam. Hirtelen megláttam a mellék helység előtt Harry-t, ahogy az ideges Niall-al beszélget. Ott hagytam Luke-ot és egyenesen Harry felé caplattam. Megérintettem a csupasz vállát, majd pedig észrevettem, hogy Luke szemei nyomban tűzet kezdtek szórni, de nem foglalkoztam vele. Rám nézett Harry és mosolyogni kezdett. Odahajoltam a füléhez.

-Elmegyek a partira.- Suttogtam, majd pedig a szemeimbe nézett. Ajkaimra vetette a tekintetét, de nem sokkal később, észrevette az ingerült szőkeséget a pultnál.

-Féltékennyé akarod tenni?- Felvonta az egyik szemöldökét és egy huncut vigyort virított.

-Nem!- Vágtam rá.

-Én szívesen segítek neked benne.- Kacsintott egyet.
Tudom hogy azt mondtam Demi-nek, hogy ne akarja féltékennyé tenni Niall-t mert hogy az nem segít, de most eléggé nagy bennem a kísértés. Nem ártana egy kicsit megleckéztetni Luke-ot.

-Rendben, de ne vigyük túlzásba.- Suttogtam.

-Számíthatsz rám.- Kacsintott. -Akkor este 20:10-kor a tábor tűznél találkozunk.- Mosolygott és a kezével óvatosan megérintette az enyémet.

-Oké és köszi.- Vágtam rá, majd pedig sarkon fordultam és vissza ültem az idegbeteg Luke mellé.
-Még egy kókuszos koktélt legyenszíves.- Mondtam a srácnak, aki sürgött forgott a pult mögött.

-Nem kér többet, már eleget ivott! Sőt még sokat is!- Vágta rá Luke és a karomnál fogva elkezdett a szállásunk felé rángatni.

-Engedj már el!- Kirántottam a karomat a kezéből. -Mi a bajod?- Na most legalább vissza kapta az idióta kérdését.

-Mi a bajom?- Fakadt ki. -Még meg is kérdezed?- Kiakadt és ismét megragadta a karomat, majd pedig maga után kezdett rángatni.


꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang