2.Bölüm

994 116 109
                                    

Hiçbir şey değil verilen ama tutulmayan sözler ağrıtacak.Doğrunun ilk başta yapılan yanlışı olarak kalacağım dillerde. O giderken üzüleceğim ..

Karasular6334 

 Dırrr dırrr dırrr.Alarmın lanet olası sesiyle değilde görüntüsüyle uyanmıştım doğal olarak . Saat 7'yi geçmişti. Hemen hazırlanmam gerekiyordu. Aksi taktirde okula geç kalacaktım. Bizimkiler kahvaltı etmişti.Babam pazarlama müdürlüğü yaptığı şirkete gitmişti. Yanlış anlamayın şirket bizim değil. Babam sadece orada bir çalışan. Normalde beni ve Ardayı babam okula götürürdü ancak bugün gerçekten çok geç kalmıştım Babam Ardayı okula bırakmıştı. Hemen Dilarayı aradım. O da okula geç kaldığını ve birlikte gidebileceğimizi söyledi. Dilara'nın bize gelmesini beklerken karnım gerçekten çok acıkmıştı. Bir şeyler atıştırmaya başladım hızlı bir şekilde. Ben yemeğimi bitirmek üzereydim ki birden kapı çalındı. Hemen kapıyı açtım.Dilara gelmişti. Kapının önünde garip hareketler yapıyordu.Sesi geliyordu ama tam olarak anlaşılmıyordu. Yani sesinde hafif cızlama vardı. ''Ne yapmaya çalışıyorsun Dilara?'' dediğim zaman eliyle sağ kulağımı işaret etmişti. Evet,işitme cihazını takmayı unutmuştum. ''Hemen geliyorum kanka.'' dedim ve yukarıya çıktım. Koyduğum yerde yoktu işitme cihazı. Annem de evde değildi. ''Neredeydi şu pislik şey''. Odayı talan etmiştim. Dilara'da içeri girmişti. İçeriye girdiği an işitme cihazını buldu. Yatağımın altına düşmüştü. Sakarlık işte. Ama nasıl oraya girdiğini ben bile anlayamamıştım. İlk derse geç kalmıştık. Hemen çıktık. Otobüs durağında beklemeye başladık. Durakta otobüsü beklerken aklımdan yine şarkı yarışması gelmişti. Acaba katılmalı mıydım ? Kafam allak bullak olmuştu.Ben bunları düşünürken Dilara birden ''İkra, şu şarkı yarışmasını düşündün mü?'' dedi.''Hayır, bilmiyorum.''dediğimde ''Sadece iyi düşün.'' dedi. Ben de kafamı sallayarak dediklerini onayladım .

  ★ ★★

  Otobüs gelmişti. Bindik ve okula doğru hareket ettik. Hala uykulu olduğum için uyuyakalmıştım. Okula vardığımızda Dilara'nın kulağımın dibinde ''İkra.'' diye bağırmasıyla uyanmıştım. Okula gelmiştik.Dilara ile ben  farklı sınıflardaydık. Herkes kendi sınıfına geçti. Kapıyı çalıp sınıfa girdim. Yaklaşık 25 dakika geç kalmıştım. Ders müzikti. Alya hoca ben içeriye girerken şaşkın bir tavırla bana bakıyordu.Çünkü geç kalmama kimse alışkın değildi. Hemen Naz'ın  yanına oturdum. Naz okulda bizim grupta takılan diğer kızdı. Ben,Naz ve Dilara genellikle birlikte takılırdık. Tabi ki Naz'ın sevgilisi Ayaz'ı unutmamak gerek. Ayaz ile Naz lisenin başlangıcından beri birlikteler. Gerçekten kıskanılası bir ilişkileri var. 2. ders Ayla hocanın yanına gidip yarışma hakkında konuşacaktım.

 Teneffüs zili çalmıştı. Naz'ı alıp hemen Dilara'nın yanına gittik. Şarkı yarışmasını Naz'a da anlattık. Gerçekten katılmamı istiyorlardı. Belki de tekrardan ameliyat olacaktım .Teneffüs bitince Dilara kendi sınıfına ben ve Naz ise müzik sınıfına geçmiştik.

Hemen Alya hocanın yanına gidip '' Hocam sizinle bir şey konuşabilir miyim?''

''Tabi ki gel.''

''Hocam şehirde şarkı yarışması var. Siz de biliyorsunuz herhalde. 

''Evet duymuştum.Ben de bu konu hakkında senle konuşacaktım,geldiğin iyi oldu.

''Evet hocam sizi dinliyorum.''

'' İkra, senden önce Dilara yanıma geldi ve bana bundan bahsetti. Arkadaşların gerçekten haklı. Sesine güveniyorum. Ben de bu yarışmaya katılmanı istiyorum.Ve emin ol elimden geleni yapacağım ve yarışma gününe kadar birlikte çalışacağız.'' Oldukça şaşırmıştım. İçimden ''Ahh Dilara yine bildiğini okudun ve yaptın yapacağını.'' dedim. ''Bu arada yarışmaya grup halinde katılmayı planlıyoruz ve sen solist olacaksın.'' Biraz düşündükten sonra''Peki hocam'' diyerek yerime geçtim. Naz hemen ''Ne konuştunuz? Söylesene İkra.'' dedi. Ben de ''Tamam teneffüste anlatacağım.'' diyerek geçiştirmeye çalıştım.

Kulağıma Fısılda #SignofHope2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin