Muamele

491 15 1
                                    

Damla'nın ağzından;

Gizem uyandığında ne olduğunu anlamadan etrafına bakıyordu.Yanına gidip"knk iyimisin?" Dediğim.Bana dönerek "dün bardaydık ta sonra noldu evemi geldik?" Dediğinde istemeden de olsa gülmüştüm.Güldüğümü görünce anlam çıkaramayıp bana baktığın da "cidden hatırlamıyorsun dimi?" Dedim.Başını hayır anlamında salladıktan sonra her şeyi anlatmaya başladım.Dün Atalay'ı Gizem'i öperken görmüştüm.Atalay beni görünce onu eve bırakmamı söyleyip gitmişti.Gizem'e her şeyi anlattıktan sonra bir an "neeeee?!" Diye bağırmasıyla kulağımı deldirdiğimde yaşadığım acıyı Gizem'in cırlamasıyla yaşadığımı fark ettim.Gizem sinirli bir şekilde "şimdi o öküz beni öptümü?! Öptümü beni beni beni öptü aaahh!" Ben ona daha ne kadar saçmalicak diye bakarken sonunda kendine gelmiş ve derin bir nefes aldıktan sonra "banyoya girsem mantıklı olucak" diyerek banyoya girdi.

Atalay'ın ağzından;

Dün Gizem'i barda öptükten sonra tuhaf hissetmiştim ama umursamayıp içimden 'nasılsa o da diğerleri gibi sürtüklüğünden kafasına bile takmaz hatta benim onu öptüğüm için havalara uçar' düşüncem yüzüme yediğim tokatla son buldu.Okulda yanıma gelip"cidden beni o halde o ortamda o şekilde nasıl öpebilirsin ya?! Ben senin o sürtük diye altına attığın insanlardan değilim.Keşke beni orda o çocuğun yanından alıp öpmek yerine bana gerekirse bi tokat atıp kendime getirseydin!" Gizem bunları söylerken kendimi suçlu hissetmedim değil.Ama eğer o gece Gizem'i o çocuğun yanından almasaydım o çocuk Gizem'i altına alıcaktı.Sınıftan hızlı bir şekil de çıkarken Berk yanıma gelip "knk noluyo lan?" Dedi.Sorusuna cevap vermek yerine "bana yumruk at" dedim.anlamsızca bana bakarken "ne?" Dedi.Tekrar bana yumruk at dediğim de "Atalay iyimisin kan sen niye sana yum-" cümlesini bitirmesine izin vermeden "Bana yumruk at dedim sana!" Diye cırlamamla yüzüme yediğim yumrukla kendimi az da olsa cezamı çekmiş gibi hissettim.

Gizem'in ağzından;

Evde depresyon paketi olarak sakladığım kutudaki nutella,cips ve çikolataları çıkarıp yemeye başladım.Cidden beni her zaman altına aldığı sürtüklerden biri olarak mı düşünmüştü.Kendi Kendime"öküz,odun,salak,bencil,orangutan ve şempaze"diye söylendiğim de telefonumun mesaj sesiyle telefonumu elime aldım.Mesaj da "tamam yeni kız sen haklıydın ve bana attığın tokatı da haketmiştimm" yaziyordu.Bir dakika bu benim numaramı nerden bulmuştu.Telefonu tekrar bırakıp cipsi yemeye devam ettim.Aklıma Atalay'ın beni öptüğü gekince 'mmmhhhh' diye cırlayıp kendime gelmeye çalıştım.Sonuçta onun o güzel gülümsemesini,kahverengi gözlerini ve dudaklarını düşünmicektim.Aahhhh cidden kafayı yemiştim bir an önce bunu unutup kendime gelmem lazımdı.Ama ben Damla gibi bu tür olaylar da umursamaz davranabilen bir tipten değildim.Ben böyle şeylere önem verirdim.Odamın kapısının açılmasıyla annemin geldiğini fark ettim.Annem "Gizem 50 kilodan 80 kiloya çıkçan çocuğum bunlar ne böyle kaç yaşına gekdin ergenlik sendromunamı giriyosun ha bide bu kalmıştı" annem benimle dalga geçerken ben sinirden ağlayarak " ya anne bi git yaaa nutellamla baş başa kalıp sinir atmak istedim ona da izin vermiyosun.Eğer şimdi çıkıp gidersen söz sana edward la terlik alcam hadi." Annem ve ben alacakaranlık hayranıydık o yüzden bazen annemi bunlarla ikna edebiliyordum.Annem düşünürcesine 'mmhhh' diye ses çıkardıktan sonra odamdan çıktı.İşte ben ve ikna yeteneklerim.Evet bu kadar depresyon yeter di yatağımdaki aburcuburları toplayıp nutellayıda narince kutusuna geri koyup dolabıma sakladım.Aaahhh aklıma geldikçe çıldırıcaktım bana bildiğin sürtük muamelesi yapmıştı.Derin bir nefes alıp dağılmış saçımı topladım ve üzerime dar kot üstünede lacivert askılımı giyip altına da beyaz converce lerimi giydim.Evden çıkıp biraz hava almak için evin aşağsında ki parka doğru yürüdüm bankta otururken ban doğru gelen Atalay'ı görünce gözlerim irileşti ve hemen ayağa kalkıp "hoştt!" Diye bağırdım.Bunu neden yaptığımı bilmiyordum.Köpeği kovarmış gibi bağırmıştım.Ama onun öküz halinin de köpekten bi farkı yoktu.Yanlış anlaşılmasın köpekleri çok severim ama Atalay'ın cinsindekileri 'iiihihihi' asla.Atalay hala bana doğru gelirken "ya ne geliyosun be gitsene gelme istemiyom anlamıyomusun?!" Atalay bana doğru yaklaştığın da "kızım bi sus sen de neymişsin telafi yapçaz heralde" dediğinde 'telafi' den kastı yoksa tekarar öpmekmi?! "Yo yo yo hiç gerek yok Atalay olur böyle şeyler unuturuz gider balık hafızası varsay" dediğimde yanıma çoktan gelmişti bile.Ben gözlerimi sıkıca yumup 'iiihhhh' diye korktuğumu belli edicek miriltilar çıkararak sıkıca gözlerimi yumdum.Atalay bileğimden tutup beni götürmeye başladığında aklıma artık şu bileklerimi kesmek gelmedi değil.Ben bileğime bi kaç kere saydıktan sonra "ya nereye?!" Diye bağırdım.Atalay "lunaparka" dediğin de "ne?" Dedim şaşkınlıkla.Bana dönerek "Berk kendimi affettirmem için böyle şeylerin işe yaricağnı söyledi ne biliyim hadi konuşmada yürü" beni arabay bindirdikten sonra arabayı lunaparka sürene kadar tek bir kelime bile etmedim.Lunaparkın önüne geldiğimizde "buraya benimle geldiğine pişman olabilirsin" dedim oda 'neden' dercesine bana baktığın da gülerek lunaparkın içine girdim.O da gelirken aynı zaman da jetonları da aldı.Bana " he ilk neye bincen?" Diye sorduğunda gözüm ilk gondola gitti ona dönüp "gondola" dediğimde."yok eb-tobe kızım insan bi dönme dolaba binelim fln der gondol nedir bin dönmedolaba da gidelim" ben pis bir şekilde sırıtırken "hayır,gondola binicez,en ucuna binicez ve sende benimle biniceksin" dediğimde "oldu bak şurdada inekler uçuyo" diye dalag geçtiğinde "affettirmek için yapmıyomusun bunları benim istediğimi yapmak zorundasın" bana ilk tip tip bakıp "iyi tamam yapalım istediğini sonra üstüme kusarsan af-maf demem dalarım görürsün"sıritarak "merak etme kusarsam yüzüne doğru kusarım" dediğimde gondola doğru yürümeye başladım.Arkamdan homurdanışlarını duyarken binerek gondolun en ucuna doğru ilerledim oda jetonları verip yanıma geldi oturduğunda "3 gulhü 1 elham" dediğinde gülmeye başladım.Gondol hareket edince "allahım sana geliyorum" diye söylendiğinde gondol daha da yükselmeye başladı.Gondol ileri geri hareket ettikçe benim de içim gıdıklandığı için hem gülüp hem bağırıyordum.Atalay ise korkudan altına edicekmiş gibi kendini sıkarak bağırmamaya çalışıyordu.2 elimide bırakıp bağırmaya başladığım da "manyakmısın kızım sen?!" Diye bağırıp ellerimi tekrar demirlere indirdi.Gondol yavaşlamaya başladıgında derin bir nefes alıp inmek için sabırsızlanıyordu.Onun bu komik hali beni de neşelendiriyodu.

UKALA'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin