Strážca nekrofilov

315 13 2
                                    

Lukáš Kyselina sa s whisky v ruke prechádzal po dome. Keď sa tak prechádzal,potkol sa o vlastnú starú nohu a spadol na zem. Tou flašou rozbil podlahu a zbadal tam list. Kyselinu to prekvapilo a tak ten list zobral. Otvoril ho a začal čítať.
"Stalo sa mi to pred pár dňami,keď som sa prechádzal po cintoríne. Uvidel som niečo,čo vyzeralo ako krík. Rástlo to zo zeme. Išiel som k tomu bližsie mysliac si,že je to naozaj nejaký krík. Ale bola to ruka,trčajúca zo zeme. Strašne som sa bál a tak som utekal domov. Na druhý deň som si vyčítal o zvláštnych kríkoch alebo o rukách. Napísalo mi to,že to môžu byť zombíci. O rok na to, sa stala zombie apokalypsa. Najhoršia vec,čo sa ľudstvu mohla stať. Nečakal som,že to bude so mnou až také zlé. Ale čakal som na záchranu. Tretí deň v apokalypsy,keď už bolo skoro celè ľudstvo vyhynuté,som našťastie žil. Schovával som sa v kmeni stromu. Prežil som tam dva dni a dnešní vlastne s tím,že som jedol iba kôru a vreckovú vodu,ktorú som šlohol niekomu. V ten tretí deň už skoro apokalypsa končila, sa z ničoho nič na dlhom poli,objavila parta. Nikto nevedel kto je to a čo je to. Všetci si mysleli,že to budú zombie. Pri troške šťastia mi nič neurobili. Útočili na zombíkoch. Boli to nekrofili. Myslím,že sa mi oplatilo vidieť takúto drámu. Ako hneď tí nekrofili prišli,útočili na zombíkov. Všetci zombíci prestali zabíjať a začali utekať. Každý nekrofil,ktorý skočil na zombíka, ho zlikvidoval. Zombíci sa veľmi zľakli a utekali do svojich hrobov. Nekrofili mi zachránili život,nemyslel som si,že sú to taký milí ľudia. Chcel som sa s nimi troška pozoznamovať, ale už všetci museli ísť vypiť kakao od svojej matere. Na tento deň nikdy nezabudnem.
PS Vaša mŕtva babka už nie je panna^^"
Keď to Kyselina dočítal, v hlave sa mu zhrodila super myšlienka. Ďaľší príbeh pre svojich hajzlo-vnukov.
Hneď na to išiel zavolať svojej dcère,či neprídu na kakauko.♥I ♡ kakao♥

Ďakujem za prečítanie.^^ A tu je ako také vysvetlenie,odkiaľ ten Kyselina berie tie príbehy. A mohli by ste mi napísať nejaký ten nápad,alebo o čom by mala byť ďaľšia časť? Diky.Inak,tiež milujete kakao tak ako ja?

Chiara^^

Poviedky (DOKONČENÉ)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora