Η ζωή είναι ωραία!!!

253 33 89
                                    


Ήρθε η ώρα μου να πω λίγα πράγματα για μένα....μμμμ απο που να αρχίσω;;;;Το βρήκα....μουχαχαχα  


1)Είμαι παντρεμένη μ έναν εκπληκτικό άνθρωπο,βέβαια οι φίλοι μας τον φωνάζουν ήρωα και δεν ξέρω γιατί ..χαχαχα


2)Στη ζωή μου πριν 10 χρόνια ήρθε η γαζέλα μου.Με λίγες δυσκολίες στην αρχή αλλά όλα τα ξεπεράσαμε.Ειναι ο ήλιος μου και η πνοή μου!!!


3)Λατρεύω τα βιβλία μέχρι θανάτου ...το wattpad το ανακάλυψα τυχαία ψάχνοντας το after που τελικά δε το διάβασα ποτέ,διότι η εφαρμογή μου πρότεινε τον Ραζη της λατρείας  ThomaiBR και ετσι η αφεντιά μου έφαγε κόλλημα τρελό με την πάρτη  της...χαίρομαι επίσης που γνώρισα αξιόλογα άτομα εδώ μέσα που ελπίζω κάποια στιγμή να τα γνωρίσω απο κοντα...Σας αγαπώ!!!!

4)Είμαι Ολυμπιακός ...δεν θέλω κουβέντα γι αυτό..χιχιχι 


5)Μου αρέσει να παρατηρώ τους ανθρώπους,να βλέπω όλες τις αντιδράσεις τους.Λατρευω τους ανθρώπους με ιδιαίτερες ικανότητες που ειναι περα για περα αληθινοί.


6)Εχω φιλους απο το 1994 και οσο περνανε τα χρονια τους αγαπώ ακομα ποιο πολυ.Γενικως θελω μια σταθερότητα σε καποιους τομεις της ζωης μου.


7)Θελω να ταξιδεψω σε ολο κοσμο αφου πρωτα γυρισω την Ελλαδα.


8)Συγχωρώ ψέμα,απιστία,κλεψιά αλλά ποτέ την αχαριστία των ανθρώπων.


9)Μπορώ ενα εικοσιτετραωρο  να ειμαι μεσα σε μια αίθουσα κινηματογραφου.


10)Αγαπάω τα σκυλιά μισω τις γατες αλλα αυτες απο αντίδραση έρχονται και τρίβονται πανω μου για να μου αναψουν τα λαμπακια.


Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


11)Ετσι περιμενουν η οικογενεια μας ποτε θα παμε να παντρευτουμε σε εκκλησια με τον αντρα μου...απο οτι βλεπω η κορμαρα μου δεν γουσταρει τα νυφικα.


12)Ξεχασα να πω οτι ειμαι 3......φευγει φευγει φευγει...το επιασα ...35 γίνομαι τον αλλο μηνα...ναι ειμαι καρκινος..μη πει κανενας τι ευαίσθητοι και τι ρομαντικοί ειστε εσεις οι καρκινοι...δεν ειμαστε καλοι ανθρωποι ,μσουμε τα παντα,σας πουλαμε παραμύθι ..ειμαστε μεσα στη γκρινια που καμια φορα ακομα και εμεις δε την αντέχουμε αλλα αμα σας αγαπήσουμε θα κανουμε τα παντα για να ειστε ευτυχισμένοι και ας ειμαστε εμεις δυστυχισμενοι.


13)Αγαπημένος αριθμος το 13....Τ όνομα μου ειναι Αλεξάνδρα ετσι πιστευω...στη βαφτιση μου..ο νονος μου ελεγε Αλεξανδρα  και ο παπας που ηταν ντιρλα,ζαντα,κουρουμπελο και γενικός σουρωμένος ελεγε Αλεξια...τωρα τελευταία και ο νονος μου τ αλλάζει,οποτε με βλεπει με φωναζει Αναστασια αλλα δε του χαλαω χατίρι και του λεω οτι με λενε Αναστασια...εσεις βγαζετε συμπέρασμα ποιο ειναι τ όνομα μου.


Θέλω να ευχαριστήσω την  XaraStam για την πολύτιμη βοήθεια της.

Δεν προσκαλώ κανέναν άνθρωπο διοτι δεν θελω να φερω κανεναν σε δυσκολη θεση.Οποιος γουσταρει να πει για τον εαυτο του μπορει να το κανει οποτε θελει.Φιλακιαααααααα   

13  Πράγματα για μένα Where stories live. Discover now