Capitolul 2

57 9 6
                                    

     Ajung acasă, îmi las ghiozdanul în cameră, mă schimb de hainele pentru școală și mă îmbrac cu ținuta mea preferată : O pereche de blugi si o cămașă cu niște adidași grii si plec să mă întâlnesc cu Jessica.

     Înainte să mă întâlnesc cu ea îi cumpăr un buchet de flori si o ciocolată. Când ies din florărie dau de noua tipă. Nu am pace nici la florărie.

     - Hey ! Pentru cine sunt florile ? Mă întreabă "Julieta" fata de care m-am îndrăgostit. Era îmbrăcată într-o pereche de blugi mulați cu un tricou scurt prin care îi se vedea burta. Foarte sexy, doamne.. mă bagă în "spital" fata asta.

     - Hey ! Pentru o prietenă. Îi răspund fără să mai stau să mă gândesc. Dar, puteam să spun că este pentru iubita mea și să termin cu "minciuna" dar dacă îi va spune că ne-am sărutat, sunt mort.

     Se apropie de mine din ce în ce mai aproape și încearcă să mă sărute. Nu o pot sărută din nou așa că o resping.

     - Ce s-a întâmplat ? Se vedea pe chipul ei tristețea. Chiar îmi pare rău pentru ea, este foarte drăguță.

     - Trebuie să plec, trebuie să ajung la cineva, trebuie ... Nici bine nu termin de rostit propoziția că mă întrerupe.

     - Bine, pa. Îmi spune nervoasă deoarece i-am respins sărutul.

     - Stai, am uitat să te întreb .. Cum te cheamă ? Am vorbit cu ea, ne-am sărutat dar nu știu cum o cheamă .

     - Anne Hathaway. Micuța Julieta este acum Anne Hathaway. În sfârșit îi știu și eu numele.

     - Eu sunt ... Iarăși mă întrerupe și nu reușesc să termin propoziția.

     - Da, știu, Amir Smith. Ăă.. îmi știe numele ? Poate de la școală, sper.

      O văd pe Jessica la micul aprozar de la colț. Mă îndepărtez de Anne și încep să alerg spre Jessica.

     - Hey ! Îmi spune bruneta in timp ce imi sare in brațe. Nici nu reușesc să o salut așa că o sărut.

     - Pentru mica mea dulceață. Îi dau ciocolata cu căpșuni și buchetul de trandafiri albi împreună cu încă un sărut. Tot pachetul inclus.

     - O intrebare, cine era fata cu care vorbeai ? Deci, să îi spun adevărul sau să bag o minciună ? Ok, minciună..

     - Noua colegă. Am dat din întâmplare de ea la florărie. De fapt, nu este o minciună, este o parte din adevăr.

     - Ea este ? Foarte drăguță, m-ai drăguță decât mine ! Spune Jessica cu o oarecare supărare în voce.

     - Nu este adevărat ! Ești de 100 de ori m-ai frumoasă decât ea. După ce o laud, pe față îi apare un zâmbet irezistibil de drăguț. Micul meu "pisoi".

     - Bine ! Hai la mine. Am o surpriză pentru tine. Îmi spune bruneta, si fiind curios ce surpriză ar putea fi, o urmez ținându-ne de mână. Se pare că ne îndreptăm spre casa brunetei, de fapt chiar acolo mergem. Ajunși în fața ușii mă întreabă :

     - Ești gata ? Dintr-o dată îi apare un zâmbet misterios. Tare curios sunt.

     Dau din cap în semn de DA, îmi pune mâna la ochi si deschide ușa. În casă se auzea un chicotit, foarte cunoscut. Îmi i-a mâna de la ochi si strigă SURPRIZĂ ! Când văd cine este înăuntru rămân fără aer.

     -  Ea este noua fata ! M-am gândit să îți fac o surpriză și să o aduc aici pentru a o cunoaște. Deci.. stai. Era afară lângă florărie, a vorbit cu mine și Jessica m-a întrebat cine este .. acum este aici. Nu înțeleg nimic, absolut nimic.

     - Bună ! Sunt Anne Hathaway. Deci, stai. Acum se preface că nu mă cunoaște.

     - Bună ! Amir Smith. Îi spun și eu numele urmândui "rolul" oarecum bine gândit. Fata asta nu vrea să mă de-a de gol. Poate nu îi va spune că ne-am sărutat.

     - Ok, haideți pe canapea. Stau și mă gândesc, să plec sau să rămân ? Dacă plec există o șansă să îi spună lui Jessica secretul, dar dacă rămân .. Nu vreau să mă despart de Jessica. Sunt la muchie de cuțit.

     - Mă duc să fac niște pop-corn. Vorbiți până le aduc. Inima îmi bate, extrem de tare și mă încing  foarte rău, de parcă aș avea febră.

     - Stai liniștit, nu îi spun nimic. Este de treabă. Îmi șoptește Anne. Sunt și liniștit dar și agitat de faptul că stau lângă o fată pe care am sărutat-o si o cunosc doar de o zi, și mai sunt și în casa iubitei.

     Dau din cap, în semn de "BINE". Nu știu ce să fac. Am rămas fără cuvinte.

     - Gata pop-cornul. Și ? V-ați cunoscut ? Întreabă bruneta în timp ce mănâncă din floricelele fierbinți.

     - Da, puțin. Răspunde Anne. Eu, rămas fără cuvinte nu îi spun nimic.

     - Trebuie să plec ! Cuvintele astea ies din mine fără să mă mai pot stăpânii. - Trebuie să ajung până la James. ( Un prieten foarte bun pe care îl cunosc din generală. ) Are niște probleme.

     - Bine, ne vedem mâine. O sărut pe Jessica înainte să plec. Cred că este foarte ciudat pentru Anne să mă privească cum sărut o altă fată.

     Un râs silențios se aude din partea Annei. Ies grăbit din casă. Doar sper ca Anne să nu îi spună lui Jessica că ne-am sărutat. Ei bine, nu mă duc la James, așa cum am zis doar pentru a "scăpa" de presiune. Mă duc acasă, mă bag în pat și mă gândesc la tot ce s-a întâmplat astăzi.

     A doua zi, de dimineață aud un ciocănit în ușă. Cobor repede și deschid ușa pentru a vedea cine este.

Gata, capitolul 2. Și nu cred că am menționat dar v-ați dat seama, o să postez câte un capitol în fiecare sâmbătă. Până atunci, lăsați un comm. ^_^

    

    

Love changes your lifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum